Ik dacht dat het tweede schot (het eerste voor Dennis dus) van Thilly kwam, maar dat ze daarna geen tweede keer meer kon schieten door waar ze zich bevond en doordat Dennis Selin als schild gebruikte.
Als het tweede schot toch van Selin kwam, dan ziet het er niet goed uit voor haar, vermits ze dan kruitsporen op haar handen/kleding heeft en dan wordt het woord tegen woord.
En ik denk ook dat Emma het laatste schot heeft gelost - gelukkig! Maar het eerste schot kwam van Dennis, denk ik.
Er werden een aantal dingen opzettelijk niet getoond, net zoals het feit dat Emma die ochtend een paar dagen geleden, wel degelijk die polaroid-camera had gezien. Dus ja, de spanning zit er nog wel in voorlopig.
En uiteraard hoop ik ook dat Emma het haalt, voor haarzelf, voor Judith, Thilly en ook voor Selin, want zij kan getuigen in het voordeel van deze laatste.
En Femke, het ziet er alsmaar slechter uit, zeker nu ze zichzelf al begint te trakteren op lijntjes.
Maar wat had ze gedacht dat er in die pakjes zat? Playmobil-poppetjes?
Dat was toch van in het begin duidelijk dat het niet iets legaal en onschuldig was?
En ook voor Sunny ziet het er niet goed uit - het kan wel vastgesteld worden dat ze allebei gedrogeerd waren (ik neem aan dat dit bij Jonas nagekeken is, aan de hand van zijn verklaring), maar er is helemaal niks dat in de richting van een derde persoon wijst.
Dus tenzij Dennis in al zijn hoogmoed hierover begint op te scheppen, zou dit ook wel eens iets van lange adem kunnen worden.