catherine schreef: vr 26 jun 2026, 23:44
Zijn de scenes altijd synchroon? Zou Brik het niet gedaan kunnen hebben vooraleer hij thuiskwam?
Dat heb ik mij ook afgevraagd - is de chronologie in de finale door elkaar gehusseld om ons op een dwaalspoor te brengen?
Wie is die vrouw in de 'steriele omgeving' en wat is er met haar aan de hand? Zit Cody daar ongewild/onwetend voor iets tussen? Voor haar toestand, bedoel ik.
Ik ben momenteel de podcast 'Welkom Thuis' aan het beluisteren (ja, het is hier warm binnen, dus slapen moet nog even wachten

) en daar zegt de Ine-sider* dat de uiteindelijke dader iemand is die we 'nog niet nooit gezien hebbben'.
Het is dus iemand die al in beeld geweest is, maar hoe vaak, welke rol, daar wordt niets over prijs gegeven voorlopig.
* de Ine-sider heet blijkbaar Ine (vandaar we woordspeling) en is iemand die voor Thuis werkt. Ze is elke week aanwezig bij de opname van de podcast 'Welkom Thuis' en licht heel af en toe een klein tipje van de sluier op, zonder echt veel prijs te geven.
Zoals nu dus hahaha.
Edit: blijkbaar heet het personage in de steriele kamer Godelieve. Stond in de aftiteling.
Ik ben het gaan opzoeken omdat ik even twijfelde of de actrice Marilou Mermans was, de actrice die ook de rol van de moeder van Peter speelde.
Met het zuurstofmasker op en zo, leken ze wel wat op elkaar, vond ik.
Maar het is dus een andere actice..