Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 13172
Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
x 1768
x 2724

Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Bericht door satine »

Ik vermoed dat er tot aan (of zelfs nog in) de finale gaat gedacht worden dat de dader Cody is.
En dat Judith daardoor denkt dat ze aangerand/verkracht is door haar collega.

En Stan? Dat geloof ik nooit. Ook niet Kaat, Anna of Sunny. Op FB gaan heel veel wilde theorieën rond.
Zelfs dat het Bob, Swerts of William zou kunnen zijn.
Gelukkig is Chris overleden, anders stond die ook nog mee op het lijstje :mrgreen:
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
Berichten: 456
Lid geworden op: vr 02 mei 2014, 12:07
x 73
x 109

Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Bericht door catherine »

De belager heeft duidelijk wat gestrooid uit een potje op Femke. Hij wil dna van iemand en een ander op zijn slachtoffer, dus bewust iemand in verdenking laten stellen. Ik blijf bij Brik naar Cody toe.
En idd Satine, nadat onze hersenloze flikken Andreas hebben moeten laten gaan, zullen ze zich nu vastbijten op Cody.
0 x
Gebruikersavatar
taaigetje
Nog geen rang
Berichten: 125
Lid geworden op: vr 01 mar 2024, 15:50
x 23
x 53

Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Bericht door taaigetje »

ik blijf nu bij Brik door dat potje. Ik ben wel heel benieuwd naar de reden, waarom die vrouwen, ok, om Cody erin te luizen, maar enkel daarom zou wat grof zijn. 1. Wat is er tussen Cody en Brik, of tussen dokters en Brik, tussen vrouwen en Brik,
2. wat is er gebeurd tussen Brik's ouders. Was moeder niet goed genoeg, in de steek gelaten voor een carrierevrouw, iets met een ongeval, of ook verkrachting, erger...
spannend toch nog...het wordt warmer en warmer
(niet alleen in Thuis :happy-smileyflower: )
0 x
Plaats reactie