Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 731
x 544

Bericht door jessie V. »

Als je de laatste uitvallen bekijkt (tegen Emma) zou je wel gaan denken dat hij met zijn vrouwenhaat de schuldige is.
Maar dat ligt er waarschijnlijk te duidelijk op.
0 x
ThuisfanNL
Nog geen rang
x 54

Bericht door ThuisfanNL »

De trailer voor het seizoensfinale die op 26 juni uitgezonden gaat worden staat op de socials van Thuis. Mijn eerste indruk is dat het wel een spannende finale gaat worden dit jaar. Ik heb vermoeden dat dan duidelijk gaat worden wie de verkrachter gaat zijn. Dat wordt het centrale verhaal.

Verder zie je in de trailer meer aanwijzingen die naar de dader kan lijden. Afgelopen tijd was Brik mijn hoofdverdachte en Cody zat ook in mijn vizier. Nu na de laatste aflevering en het zien van de trailer van het seizoensfinale lijken te wijzen naar Cody. Brik houd ik ook nog als optie.

We hebben nu de volgende slachtoffers:
Selin
Judith
Zoë (gestorven)
Lyn
Karin

In het seizoensfinale misschien ook nog Femke.

Ik zou niet weten wat de link zou kunnen zijn tussen Brik en Karin en tussen Brik en Femke. Beide hebben wel een link met Cody. Vandaar dat mijn hoofdverdachte nu is geswitcht naar Cody.

In de trailer is ook een telefoon met daarin dat iemand gebeld wordt door Mama. Het zou kunnen dat Femke gebeld wordt door Nancy, Emma gebeld wordt door Judith of heeft de telefoon met een ander verhaallijn te maken.

Het worden nog spannende weken.
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 63
x 97

Bericht door catherine »

Kan je dan alsjeblieft een link naar die trailer plaatsen en vertellen op welke socials die staat? Ben erg curieus nu!
0 x
ThuisfanNL
Nog geen rang
x 54

Bericht door ThuisfanNL »

Hij staat op de officiële facebookpagina van Thuis: https://www.facebook.com/thuisopeen. Ook op de instagrampagina van Thuis staat hij: https://www.instagram.com/thuistv/reel/DZNxV8ClFr0/.
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1757
x 2709

Bericht door satine »

Thanks ThuisfanNL!
Het ziet er inderdaad spannend uit, maar ik vrees dat we nog tot september zullen moeten wachten om de echte dader te kennen, en de zomerstop ingaan met veel vragen.

Op het eerste zicht zou ik 'Cody' zeggen, maar dat zou te voor de hand liggend zijn, dus het zou mij helemaal niet verwonderen dat die geframed wordt door Brik.
En die zie ik daar zeker toe in staat, want die zit zo vol frustraties, zowel ten opzichte van dokters,a ls van mensen die 'boven hem staan', als van vrouwen.
Zijn moeder kennen we niet, dus hoeveel waarde we kunnen hechten aan haar alibi, weten we niet.

Ik moet toegeven dat ik het allemaal wel spannend vind, we worden constant andere richtingen uit gestuurd.
Hopelijk wordt alles netjes uitgewerkt, want ik ben wel fan van Thuis, maar soms worden de verhaallijnen wel slordig afgehandeld en dat zou ik hier superjammer vinden.
1 x
taaigetje
Nog geen rang
x 16
x 46

Bericht door taaigetje »

de mama op de GSM kunnen er een paar zijn...die van Brik. Maar ook Claire, Nancy, Judith, Marie,...
Brik met mondkapje, Cody met geweer, Femke op de loop, Waldek bij een container of zoiets, flikken in het ziekenhuis, het notaboekje..., wordt nog spannend !!
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1468
x 1837
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Had nu plots een wreed raar idee gisterenavond. hebben we al aan Dieter gedacht??? Niemand kan zo'n sloef zijn zonder een berg frustraties op te bouwen. Ja, weet het, is een gek idee.
en dan zag ik ook Cody als niet zo kosher: zoals hij plots terugkrabbelde bij Tom. Wil precies niet teveel in de belangstelling komen.
Ja, zoals gevraagd: aub maak er een goed uitgewerkte verhaallijn van!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Level10
Nog geen rang
x 223
x 39

Bericht door Level10 »

Ik heb altijd geloofd dat Brik de dader was, er was altijd wel een link met het slachtoffer. Maar tenzij ik mij vergis is er die link met Karin niet, dus ik weet het totaal niet meer en ga me gewoon laten verrassen. Spannend is het wel :thumbup:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 987
x 1580

Bericht door heidiw »

Het is niet Cody. Die heeft niet de behaarde armen die getoond werden tijdens een scene met de verkrachter. De enige die dat wel hebben zijn Cézar en Brik, maar die draagt een ring aan zijn rechterpink, iets wat je door latexhandschoenen zou zien en ook dit was niet het geval. En hij kan zich nu wel helemaal in beschermende kleding hullen maar of hij daar ook zou aan denken die uit te doen :denk:
Cézar is homo, maar kan evengoed bi zijn en heeft ook opgekropte frustraties tegenover zijn moeder.
Nog iets over Cody, die komt uit een adelijke (?) of toch zeer begoede familie. Daar is jagen niets abnormaal. Met Waldek ook in beeld kan het evengoed dat er ongedierte tussen de drojven zit.
Level10 schreef: zo 07 jun 2026, 08:15 Brik de dader was, er was altijd wel een link met het slachtoffer. Maar tenzij ik mij vergis is er die link met Karin niet,
Karin was in de gang van het ziekenhuis aan het ruziën met Cody en Judith. Dat was popcorn time voor de toekijkende Brik.
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1757
x 2709

Bericht door satine »

Een ring is snel uitgedaan he.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 987
x 1580

Bericht door heidiw »

satine schreef: zo 07 jun 2026, 14:51 Een ring is snel uitgedaan he.
Ja klopt. Maar de vraag is of Brik daaraan zou denken. Veel mensen zijn het na lange tijd niet eens meer gewaar dat ze een ring dragen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1757
x 2709

Bericht door satine »

Als ik denk aan hoe de belager te werk gaat, met handschoenen, condoom, slachtoffer netjes achterlaten, ... dan is die ring maar 1 dingetje in zijn manier van aanpak.
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 63
x 97

Bericht door catherine »

Karin wordt blijkbaar ‘gered’ volgens dat preview filmpje over de finale dat nu de ronde doet, stond geschreven in het lijstje dat Judith zag. Robin rent naar Karin nadat ze neergeslagen was in de preview voor maandag, en zal zo erger voorkomen.

Bij mij blijven nu Brik en Cézar verdacht. Of het moet iemand zijn die totaal niet op het lijstje voorkwam… 🤨

PS en die ring van Brik, tja… Voor de slachtoffers had die geen belang, waarom eventueel uitdoen dan? Die beelden waren voor ons kijkers en ze misleiden ons heel de tijd bewust.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1468
x 1837
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ik heb nog eens goed naar het filmpje, de trailer gekeken en wat me opvalt is, als de agenten de hoek omgedraaid komen dat Dieter er niet bij is. Is maar eens vermelden hé! :yup: :yup:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie