Speculaties en spoilers over Cézar Troisi

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 987
x 1579

Bericht door heidiw »

Daar ben ik ook van overtuigd. Wardje/Cézar had een job en verdiende waarschijnlijk redelijk goed zijn boterham als paralegal medewerker. Claire niet. Ze gaf het zelf aan tegen Rosa dat ze door haar beroepskeuze niet altijd een inkomen had (als archeoloog wellicht meer niet dan wel), en hoewel in Oman het leven op zich niet duurder is dan hier, kan de woonkost en gezondheidszorg dat wel zijn.
En wat voor mij heel raar is, is dat Marianne blijkbaar niet eens weet dat Claire een kind heeft. Dat is ook zoiets: we denken dat ze toch altijd op goede voet stonden maar weten hier heel weinig over.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1468
x 1837
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Kiki_Dee schreef: za 06 jun 2026, 10:22 Claire is de mastermind en de echte “slechterik”.
<ja, denk dat je er boenk op zit! Ze komt hoe meer en hoe langer als het brein van complotten en geldwolf op de voorgrond. Ze wil blijkbaar wraak nemen en de jaloezie naar haar zuster kent geen grenzen. Heb wat te doen met Marianne, ze komt dan wel 'hautain' over, heeft door haar ongepaste scherpe opmerkingen al veel mensen kwaad gedaan. Maar wat Claire nu voor haar en haar familie klaarstoomt is van een ander kaliber !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 63
x 97

Bericht door catherine »

En wat voor mij heel raar is, is dat Marianne blijkbaar niet eens weet dat Claire een kind heeft. Dat is ook zoiets: we denken dat ze toch altijd op goede voet stonden maar weten hier heel weinig over.
@heidiw,
Dat kan aan de vader liggen hè, dat het niet geweten mocht zijn.. Walter De Decker? :denk:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1757
x 2708

Bericht door satine »

Het kan ook simpelweg liggen aan het feit dat Claire door haar werk als archeologe vaak jarenlang in het buitenland verbleef, in een periode dat internet en mobiele telefonie nog helemaal geen wijdverpreide dingen waren.
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 63
x 97

Bericht door catherine »

Maar Satine, dat is geen reden om je hele leven te blijven verzwijgen dat je een zoon hebt denk ik dan. Ook nadat je samenwoont met je zus (en vóór Cézar op de proppen kwam).
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1757
x 2708

Bericht door satine »

Nee, dat kan - maar we hebben jaren niks gehoord over Claire, misschien was die relatie echt niet zo goed als we nu zouden moeten geloven.
Toen Rosa en Claire samen gingen eten, had ik de indruk dat Claire toch wel (heel wat) wrok koesterde.

En sorry, maar als Walter De Decker inderdaad de vader blijkt te zijn van Howard, zou ik serieus teleurgesteld zijn in de scenarioschrijvers.
Die man zou dan wel een aantal lelijke dingen in zijn nek geschoven krijgn, terwijl hij zich op geen enkele manier nog kan verantwoorden of verdedigen.
Ik kan me ook niet voorstellen dat Claire al die jaren met niemand de lakens gedeeld heeft.
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 63
x 97

Bericht door catherine »

Nee, maar áls het Walter zou zijn heeft die het toen mogelijk nooit zelf geweten dat hij bij haar een kind verwekt had en schaamde Claire zich nadien misschien om ermee uit te komen… Hij was een notoire scheefschaatser (zou een slippertje kunnen geweest zijn) en het zou ook haar rancune naar die familie toe kunnen verklaren? Die hebben alles gehad en gekregen en zij niks?
Mogelijk weet Cézar/Wardje ook totaal niet wie zijn vader is?? :denk:
0 x
Plaats reactie