Vreemde reacties van Selin - eerst lijkt het alsof er geen betere man op aarde bestaat dan Cody.
Dan kan ze niet snel genoeg afstand van hem nemen, als blijkt dat er een huiszoeking is in het ziekenhuis.
En nu kan ze hem niet uit haar hoofd zetten?
Daar is iets niet helemaal pluis, maar wat?
Selin Tekin (Idalie Samad)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5

- x 1699
- x 2625
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1059
Misschien moet ze "na de uren" ook eens een sessie vragen bij haar huisbazin
Waarvan de verbouwingen wel erg lang aanslepen, ik herinner me dat ze indertijd tegen Judith zei "een paar maanden". Die zijn toch al lang voorbij ??
Waarvan de verbouwingen wel erg lang aanslepen, ik herinner me dat ze indertijd tegen Judith zei "een paar maanden". Die zijn toch al lang voorbij ??
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1401
- x 1768
- Contacteer:
Van waar komt ineens al die positiviteit! Ze heeft precies een uitbarsting van energie t.o.v. haar dochter en Anna. Is dat omdat ze haar peilen niet meer kan verschieten op Cody?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes