Dat bezoek had wel degelijk een reden denk ik: goed staan bij de baas en tonen dat ze inzet en doorzetting heeft. Hopelijk laat hij zich daar niet aan vangen. En zie het niet zitten hoe ze zich dat zal kunnen permitteren: alleenstaande zonder woonplaats, die nu al over haar toeren gaat bij een brooddoos. Laat staan dat ze er alleen voorstaat en nog studies er moet bij nemen. Bij loopbaanonderbreking zal haar wedde toch ook terugvallen??Kiki_Dee schreef: vr 21 nov 2025, 06:38 Waarom langsgaan bij een dokter voor de opleiding to verpleegkundige compleet overbodige scène.
Selin Tekin (Idalie Samad)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ik zie Selin ook niet als verpleegkundige in opleiding - ze kan geen bijsturing verdragen, heeft een heel kort lontje en geen geduld.
Ik zie in haar niet direct een 'nieuwe slechterik', maar ik vind haar wel een vervelend personage - en dat heeft niks te maken met haar etniciteit of wat ze op haar hoofd draagt.
Ze lijkt me gewoon echt geen aangenaam mens - ik zou haar niet verder vertrouwen dan ik haar zie.
Ik zie in haar niet direct een 'nieuwe slechterik', maar ik vind haar wel een vervelend personage - en dat heeft niks te maken met haar etniciteit of wat ze op haar hoofd draagt.
Ze lijkt me gewoon echt geen aangenaam mens - ik zou haar niet verder vertrouwen dan ik haar zie.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 950
- x 1517
Waarschijnlijk omdat hij het als diensthoofd mee goed moet keuren.Kiki_Dee schreef: vr 21 nov 2025, 06:38 Waarom langsgaan bij een dokter voor de opleiding tot verpleegkundige
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Selin is een echte opportuniste - zoals ze zichzelf in het slachtofferrolletje duwde, zodat het uiteindelijk zal lijken alsof het aan Anna ligt als het niet zou lukken.
Er zijn zoveel alleenstaande ouders die hier wel in slagen, vaak met meer dan 1 kind.
En Anna laat zich voor haar kar spannen 'We vinden wel een oplossing' - maar die moet van Selin komen, niet van haar.
Selin is ook degene het die 'niet aan wildvreemden wil vragen ', terwijl ze zichzelf en haar dochter wel heeft uitgenodigd om bij Anna te gaan 'logeren' en verwacht dat Anna nu de zorg voor Ayla gratis op zich neemt, terwijl ze die ook nog maar een paar maanden kent.
En Anna laat zich voor haar kar spannen 'We vinden wel een oplossing' - maar die moet van Selin komen, niet van haar.
Selin is ook degene het die 'niet aan wildvreemden wil vragen ', terwijl ze zichzelf en haar dochter wel heeft uitgenodigd om bij Anna te gaan 'logeren' en verwacht dat Anna nu de zorg voor Ayla gratis op zich neemt, terwijl ze die ook nog maar een paar maanden kent.
1 x