Cédric Barry (Klaas Duyck)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 110
x 27

Bericht door Trouwe kijker »

Ik vond de zet van Cedric en Britney wel geslaagd. Het ruziënde stel, Niels en Adam, is weer een echt stel! (vinden jullie ook dat de acteur een broer zou kunnen zijn van Kiefer Sutherland zoals die eruitzag in zijn jonge jaren?)https://www.gettyimages.be/fotos/kiefer-sutherland-1988
1 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 53
x 83

Bericht door catherine »

Cédric, hoe zotter hij wordt, hoe Westvlaamser hij spreekt! :D
1 x
Marleenfan
Nog geen rang
x 28
x 11

Bericht door Marleenfan »

Ik vond zijn gedrag deze week heel raar. Hij doet ook heel possesief tov Marie vind ik en laat geen ruimte voor haar keuze. Heb het gevoel dat veel mensen naar Marie wijzen, maar bij Cédric is er toch wel iets aan de hand vind ik
1 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Bericht door hannanaske »

heidiw schreef: wo 28 mei 2025, 18:10 Dat hadden ze toch besproken en overeengekomen om een monogame relatie te hebben? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Oké! Laat antwoord aangezien Adam ondertussen al een week vertrokken is!

Het is net dat wat ik bedoelde :-) De eerste keer dat Niels en Adam uit elkaar waren, was dat omdat Adam met Cedric geslapen had. Cedric voelde hem schuldig tav NIels omdat die het er toch moeilijk mee had. Voordien was het blijkbaar de afspraak dat die relatie niet monogaam moest zijn.

Mocht ik in de plaats van Cedric geweest zijn, zou ik Niels gezegd hebben: "ik vind het goed dat je me zegt dat je toch jaloers bent, en ik snap nu wel dat je toch moeite hebt met een relatie die niet monogaam is. Het was wel nooit mijn bedoeling geweest om je te kwetsen" Mocht Niels mij toen om raad gevraagd hebben, zou ik hem het nooit aangeraden hebben om opnieuw iets te proberen! Laat staan hem opsluiten in een ziekenhuiskamer en hen te dwingen om het weer goed te maken.

Net daarom is het dan toch zo absurd dat hij er opnieuw in slaagt om terug met Adam aan te pappen!

En ook al ben ik wantrouwig tav Marie (door dat geld); toch vind ik die Cedric ook maar een rare gast!
=> Het is uit met Emma: "hup!, bed in met Adam!", => 't is uit met Marie "hup! opnieuw bed (of zetel) in met Adam" Slechts een paar dagen later ziet hij Vince nog maar in de gang lopen, en hij flipt al helemaal!

Er is iets niet pluis met die jongen!
2 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

hannanaske schreef: zo 01 jun 2025, 19:27 Er is iets niet pluis met die jongen!
1 x
was vroeger wel pluis, is maar de laatste tijd dat het begint te wankelen. Was vroeger de ideale schoonzoon voor een moeder die duidelijk huisje, boompje, kindje voor haar dochter zag zitten (in de tijd dat hij nog met Emma was en vrijwilliger bij de brandweer). Nu wordt hij toch een beetje te hitsig naar mijn goesting! Marie kan niet genoeg op haar hoede zijn!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

daffy duck schreef: zo 01 jun 2025, 20:09 was vroeger wel pluis, is maar de laatste tijd dat het begint te wankelen. Was vroeger de ideale schoonzoon voor een moeder die duidelijk huisje, boompje, kindje voor haar dochter zag zitten
Ik ben pas opnieuw ingeschakeld toen die relatie tussen Emma en Cedric al begon te wankelen. Ik herinner me dat Emma toen zei dat Cedric niet meer dezelfde jongen was die ze had leren kennen; niet meer die gezellige gast om mee te feesten & waarmee ze kon lachen en plezier hebben.

Natuurlijk is het normaal dat wanneer je lang genoeg in een vaste relatie bent, dat er wel eens gepraat wordt over de toekomst. En hoe je dat samen ziet; kinderen, trouwen,.... én het werd al heel snel duidelijk dat ze op dat vlak totaal niet op dezelfde golflengte zaten.
Er is ook helemaal niets fout aan om dat wél of net helemaal niet te willen, maar dat zijn wel serieuze beslissingen die impact hebben op de rest van je leven. Iemand ten huwelijk vragen of iemand vragen om aan kinderen te starten, is niet hetzelfde als eens iemand proberen te overtuigen om samen op reis te gaan. En natuurlijk snap ik het standpunt van Cédric wel; het is niet leuk om te horen dat die ander dat niet wil. Maar hij kan het niet forceren en die ander dwingen om te veranderen als persoon. Dat gaat niet!
En hij probeerde dat tussen Niels en Adam ook te doen.

En nu heb ik het gevoel dat hij dat met Marie ook probeert te doen; haar willen veranderen! Ook Andreas veranderden! Die zit precies zo vast in die denkbeelden van verliefd zijn en alles willen doen voor elkaar en toegewijd zijn voor elkaar. En het is niet dat ie het ook allemaal wat rustig aanpakt en de ander een beetje tijd gunt.
1 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

ons bezitterig cedrickse was weer zeer akelig aan het doen
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Doen ze ons nu geloven dat Cedric Vince wil vermoorden of is het een misleiding door de makers?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Het blijft onduidelijk...

Maar toen hij met de ambulance arriveerde en Dieter uitleg gaf, vroeg Cédric meteen "is hij dood?" wat ik toch redelijk raar vind.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Ik heb zo de indruk dat Cedric een vuil spel speelt vooral hij aan Judith zegt dat hij een kalmeringspuit moest omdat hij gedronken had en onhandelbaar en agressief was wat niet zo was want Vince was zeer rustig en kalm dus Cedric zit daar te liegen dat hij zwart ziet. :mad:
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Tiboko schreef: ma 16 jun 2025, 23:35 Maar toen hij met de ambulance arriveerde en Dieter uitleg gaf, vroeg Cédric meteen "is hij dood?" wat ik toch redelijk raar vind
Dat is ook zo. Een ambulance mag geen doden vervoeren, tenzij ze onderweg naar het ziekenhuis overlijden natuurlijk. Als iemand dood gevonden wordt komt eerst het parket en dan een begrafenisondernemer.
Ook zijn uitleg over een onhandelbare en zatte Vince... half Thuisdorp weet dat Vince geen alcohol drinkt en gezien zijn gunstige situatie met zijn enkelband/job/kinderen geen enkele reden heeft om opnieuw te beginnen.
Ook heel raar, de relatie met Emma wordt beëindigd omdat de kinderwens er (nog) niet is. Maar dan begint hij iets met Marie, die volgens ThuisWiki 46 is en waarschijnlijk absoluut geen kinderwens meer heeft en misschien al naar de menopauze aan het gaan is.
Je kan idd niet kiezen op wie je verliefd wordt, het is gewoon weer zo'n frappante 180 graden bocht die nieg te plaatsen valt.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Heel vreemde reactie van Cedric toen hij Vince moest vervoeren. Ik denk niet dat hij dat spul dat hij uithaalde ook daadwerkelijk geinjecteerd heeft. De gsm ging en hij heeft het opzij gelegd. Was dit een verboden middel dat ze daarna zouden terugvinden toen ze bloed van hem zouden afnemen.
In dan in het ziekenhuis: dat meeluisteren en die blik. Weet het niet...lag het er weer niet te vingerdik op ?
0 x
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 110
x 27

Bericht door Trouwe kijker »

Bizar dat Cedric ineens veranderd is in een soort psychopatische killer! Weer eens een karaktermoord in Thuis.
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

daffy duck schreef: di 17 jun 2025, 08:07 Was dit een verboden middel dat ze daarna zouden terugvinden toen ze bloed van hem zouden afnemen
Zo te zien was het gewoon lucht dat hij optrok om zo een embolie te veroorzaken.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

heidiw schreef: di 17 jun 2025, 09:25 Zo te zien was het gewoon lucht dat hij optrok om zo een embolie te veroorzaken.
oei, oei, dat klinkt niet goed. Dacht dat het een soort drug was die hij zou inspuiten om dan hem op die manier te straffen, dat hij onder invloed was. Maar dat is ook vreselijk.
wat ik me ook afvraag sinds deze morgen: bezit hij eigenlijk een wagen??? Of zou hij daar de dienstwagen voor gebruikt hebben Als hij het is natuurlijk die dat ongeval veroorzaakt heeft.
0 x
Plaats reactie