Denk dat die nog altijd aan hem hangt! Hoe ze gisteren weer met hem omging. Had een ogenblik het gevoel dat daar een kind van enkele maanden in die stoel zat en zij hem moest troosten na een groot verdriet! Schattike toch! Jij bent het allerbelangrijkste voor mij! Natuurlijk kan dat wel zijn maar er zijn grenzen aan het 'bepamperen'.
Marie Van Goethem (Patsy Van der Meeren)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1316
- x 1674
- Contacteer:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1643
- x 2498
Kan die nu echt geen week zonder man? Ze at Cédric bijna op gisteren.
En weer op de sofa, terwijl ze allebei een eigen kamer hebben in dat huis.
Veel leren uit de fouten die ze maakt, doet ze toch ook niet.

En weer op de sofa, terwijl ze allebei een eigen kamer hebben in dat huis.
Veel leren uit de fouten die ze maakt, doet ze toch ook niet.

0 x
-
- Nog geen rang
- x 18
Echt, he, het zoveelste oversekste personage in "Thuis"
En dan de manier waarop ze met haar zoon omgaat, zo betuttelend, ze houdt hem echt klein, en dan dat gefriemel tussen Marie en Andreas.

En dan de manier waarop ze met haar zoon omgaat, zo betuttelend, ze houdt hem echt klein, en dan dat gefriemel tussen Marie en Andreas.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 680
- x 527
Marie heeft ook wel wat van Lyn. Kijk mij eens zielig zijn!
0 x
-
- Poster rang 2
- x 112
- x 143
Marie gaat zo maar eventjes tijdens het werk… op het bureau van Femke… goed bezig 

0 x
-
Onlineapestaart
- Poster rang 4
- x 182
Stel dat Femke hen zou betrappen, het zou Marie haar beste dag niet zijn en dat is nog zacht uitgedrukt, zij neemt toch enorme risico's. 

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 69
Vandaag hoorde ik Marie toch duidelijk zeggen dat ze het geld niet meer hoefde, dus die voorspelling dat ze met hem aanpapt voor de centen kunnen we wel van tafel vegen.
De rollen lijken nu eerder omgedraaid
Dat Cedric haar eigenlijk betaalt in ruil voor haar liefde. Hij zal haar ermee kunnen chanteren, want laat ons nu eerlijk zijn: die gast zijn stalkgedrag is echt creepy!
De rollen lijken nu eerder omgedraaid

3 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 44
- x 1012
Stalkgedrag & creepy - akkoord
Maar ze heeft haar eerste euro loon nog niet ontvangen en ze is al duchtig bezig met het uit te geven. Andreas terugbetalen, naast de maandelijkse afbetaling van Gène. De living opnieuw inrichten (ik denk dat Lowie pas na afloop zal vergoeden) en duidelijk vergeten dat ze ook nog 10 000 euro van diezelfde Cédric aangenomen heeft. En vervoer (een auto?) zal ze ook wel nodig hebben, Andreas fietst immers naar het werk.
En verder heb ik niet meteen de indruk dat ze "voorlopig" veel weerwerk biedt. Waarom staat bijvoorbeeld die deur van haar deel van de woning altijd open ???

Maar ze heeft haar eerste euro loon nog niet ontvangen en ze is al duchtig bezig met het uit te geven. Andreas terugbetalen, naast de maandelijkse afbetaling van Gène. De living opnieuw inrichten (ik denk dat Lowie pas na afloop zal vergoeden) en duidelijk vergeten dat ze ook nog 10 000 euro van diezelfde Cédric aangenomen heeft. En vervoer (een auto?) zal ze ook wel nodig hebben, Andreas fietst immers naar het werk.
En verder heb ik niet meteen de indruk dat ze "voorlopig" veel weerwerk biedt. Waarom staat bijvoorbeeld die deur van haar deel van de woning altijd open ???
0 x
- taaigetje
- Nog geen rang
- x 13
- x 34
ik vind dat Marie serieus toxische relaties had/heeft, zowel met vorige relaties als met Cedric en Andreas, alletwee bezitterige types. Het personage Cedric was vroeger gewoon wat overbezorgd maar is stilaan echt een engerd geworden, amai!!! en Andreas, tja, die is door mama zo gemaakt. nog net geen oedipus complex, maar toch wel een symbiotische relatie.
Ik hoop dat we mogen meemaken dat hij zich kan losweken door de nieuwe contacten.
En dat Marie niet verzeilt in een spelletje 500 tinten donkergrijs.
Ik hoop dat we mogen meemaken dat hij zich kan losweken door de nieuwe contacten.
En dat Marie niet verzeilt in een spelletje 500 tinten donkergrijs.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1643
- x 2498
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 44
- x 1012
Ahja, was ik vergeten
Dan is dat probleempje ook al van de baan. Al is een auto óók niet gratis. Verzekering, benzine of opladen, taksen, onderhoud... kosten ook geld natuurlijk.

Dan is dat probleempje ook al van de baan. Al is een auto óók niet gratis. Verzekering, benzine of opladen, taksen, onderhoud... kosten ook geld natuurlijk.
0 x