Dat kan nog altijd digitaal en van op afstand, of gaan we er toch allemaal van uit dat Lowieke voor goed uit thuis is verdwenen??
Lowie Bomans (Mathias Vergels)
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1650
- x 2522
Nee, ik denk niet dat Lowie voorgoed uit Thuis verdwijnt of verdwenen is.
Maar ik ga er wel van uit dat hij tijdens zijn zoektocht naar Polly en alles wat daarbij zal komen kijken om te bewijzen dat ze effectief zijn dochter is, wel andere dingen aan zijn hoofd zal hebben dan op afstand plannen te gaan zitten nakijken en beoordelen.
Ik denk ook niet dat hij tijd zal hebben voor of steken in het bijwonen van online vergaderingen met klanten of potentiëel geïnteresseerden.
Voor zover ik het begrepen heb, woont de dame die Polly zou geacopteerd hebben, ergens op een afgelegen eiland. We weten dus niet eens of hij de mogelijkheid heeft om alles op te volgen, moest hij daarvoor de tijd en de energie hebben.
Maar ik ga er wel van uit dat hij tijdens zijn zoektocht naar Polly en alles wat daarbij zal komen kijken om te bewijzen dat ze effectief zijn dochter is, wel andere dingen aan zijn hoofd zal hebben dan op afstand plannen te gaan zitten nakijken en beoordelen.
Ik denk ook niet dat hij tijd zal hebben voor of steken in het bijwonen van online vergaderingen met klanten of potentiëel geïnteresseerden.
Voor zover ik het begrepen heb, woont de dame die Polly zou geacopteerd hebben, ergens op een afgelegen eiland. We weten dus niet eens of hij de mogelijkheid heeft om alles op te volgen, moest hij daarvoor de tijd en de energie hebben.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 912
- x 1458
Ik denk niet dat Lowie definitief verdwijnt. Het verhaal rond Polly is te interessant om te laten liggen.
En ja, hij zou eventueel op afstand toezicht kunnen houden op Andreas, maar in zijn plaats zou mijn hoofd daar ook niet naar staan.
En ja, hij zou eventueel op afstand toezicht kunnen houden op Andreas, maar in zijn plaats zou mijn hoofd daar ook niet naar staan.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 932
- x 567
Lowie zal wel terugkomen binnen hier en x aantal jaren met tiener Polly aan zij zijde die een fameuze groeischeut zal gehad hebben op dat afgelegen eiland
Heb begrepen dat het ergens in de azoren ligt dus veel sardientjes moeten eten met veel omega 3 

1 x
-
- Poster rang 5
- x 912
- x 1458
Allez, de DNA test heeft bewezen dat Lowie wel degelijk de vader van Polly is. Hopelijk raken alle documenten rap in orde maar tegelijk hoop ik dat Lowie ook wat begrip kan opbrengen voor de vrouw die Polly adopteerde. Die zal het ook niet makkelijk hebben.
0 x
-
- Poster rang 3
- x 114
- x 144
Er werd destijds veel geklaagd over Manfred, de lookalike van Frank, dat dat ongeloofwaardig was. Dat van Lowieke en Polly vind ik toch ook ongeloofwaardig. Dat die op een heel andere plaats zit dan Leootje, toch relatief snel gevonden wordt en er dan zo maar na een jaar mee zou thuis komen?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 912
- x 1458
Euh... ik ga terug naar de Azoren omdat Polly het daar nu zo gewoon is
Dat kind is een goed anderhalf jaar of zo? Wat weet die dat?
Kinderen van fie leeftijd passen zich toch snel aan aan een andere omgeving. Dat de vrouw die haar opgevangen heeft niet vergeten wordt is mooi, maar heeft Lowieke Bomans nagedacht over waarvan hij daar gaat leven? De verhuur van zijn huizen ja, maar of dat voldoende is

Dat kind is een goed anderhalf jaar of zo? Wat weet die dat?
Kinderen van fie leeftijd passen zich toch snel aan aan een andere omgeving. Dat de vrouw die haar opgevangen heeft niet vergeten wordt is mooi, maar heeft Lowieke Bomans nagedacht over waarvan hij daar gaat leven? De verhuur van zijn huizen ja, maar of dat voldoende is

1 x
- taaigetje
- Nog geen rang
- x 13
- x 34
Wel, eerlijk gezegd, een kennis van ons doet dat toch zo. Huizen zijn te betalen. Met iets meer dan 1.000 Euro per kop kom je rond als je een beetje bescheiden blijft. Voeding is er veel goedkoper dan hier, belasting minder, het weer is redelijk goed. In de winter zelden onder 15 graden. De lucht iets zuiverder,...we spreken dan niet over vasteland Portugal, maar de Azoren. En de bevolking is over het algemeen vriendelijk en behulpzaam. Toch buiten de toeristische delen. (we horen het ook maar van een paar mensen natuurlijk).
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 45
- x 1023
En "opvliegend baasje" Lowie gaat de hele dag niks anders doen dan strandwandelingen maken en terrasjes doen. Het zal niet lang duren voor hij uit verveling weer aan de drugs zit
Carrière beëindigen op zijn dertigste en rentenieren? Het kan natuurlijk, als je met twee bent en "samen" geniet, maar zo op zijn eentje pakweg nog 50 jaar gaan niksen

Carrière beëindigen op zijn dertigste en rentenieren? Het kan natuurlijk, als je met twee bent en "samen" geniet, maar zo op zijn eentje pakweg nog 50 jaar gaan niksen

0 x
- taaigetje
- Nog geen rang
- x 13
- x 34
Bwoh...hij kan daar ook architektje spelen, projecten genoeg daar nog. En visjes vangen, letterlijk en figuurlijk
. Ook veel ruimte om "op te vliegen"

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 45
- x 1023
Dan eerst Portugees leren en of al die projecten op dat quasi onbewoond eiland (hij zei bij zijn vertrek letterlijk dat ze daar amper bereik hebben) ook gerealiseerd kunnen worden zonder internet/collega's - ik vrees ervoor. Nee - dwaze beslissing.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1332
- x 1689
- Contacteer:
Lotto....omdat het kan...moet bijna zijn dat hij dat gewonnen heeft want anders wordt het leven van de dauw zoals ze zeggen!
Juist een nieuw bedrijf opgericht, een groots project gestart, ervoor gestreden vooral met de groene vijand, en voila...mijnheer gaat zomaar weg en laat alles in de steek. Ge moet het maar doen!
Juist een nieuw bedrijf opgericht, een groots project gestart, ervoor gestreden vooral met de groene vijand, en voila...mijnheer gaat zomaar weg en laat alles in de steek. Ge moet het maar doen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 1
- x 52
- x 81
Ach, het is een stomme en weinig realistische manier geweest om Lowie snel uit de reeks te schrijven (omdat de acteur eruit wou). Slaat nergens op, denk dat het snel moest gaan.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 45
- x 1023
Voor iemand die 13 jaar lang een toch redelijk belangrijk hoofdpersonage speelde is dit toch een aftocht in mineur. Ik herinner me die mooie feestjes toen o.m. Tamara vertrok. Nu kan het inderdaad precies niet rap genoeg gaan.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 685
- x 528
Ik heb Lowie altijd een vervelend ventje gevonden, maar ik vind het heel jammer dat hij nu vertrekt. 

0 x