Ja, was al benieuwd naar het receptje. Aardappelen met eieren erin. Dacht is eens iets nieuws. Kunnen we eens uitproberen! Maar blijkt nu totaal een andere bedoeling te hebben dan het in je mond stoppen. Als die eieren daar wat hebben liggen rotten, ...kan geloven dat er een luchtje bij was.
Lowie Bomans (Mathias Vergels)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1332
- x 1689
- Contacteer:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 3
- x 114
- x 144
Ik begrijp niet dat Lowie Adam niet buitengooit. Het enige wat die groene snorkel doet is Lowie treiteren.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1332
- x 1689
- Contacteer:
Heb daar ook al vragen bij gesteld, hoe is het mogelijk. Opvliegend Lowieke is nochtans niet de meest verdraagzame mens. En hij heeft er ook blijkbaar ook geen kijk op hoe die donkergroenen daar al z'n medebewoners in een moeilijk parket brengt. Nu niet direct de meest stabiele omgeving voor Brit die toch meer rust nodig heeft om te studeren. Z'n zet met de luide muziek was anders wel iets waar hij van genoten heeft.frankeneddy1 schreef: ↑wo 05 mar 2025, 00:01Ik begrijp niet dat Lowie Adam niet buitengooit. Het enige wat die groene snorkel doet is Lowie treiteren.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1650
- x 2522
Hij wel, maar als hij Adam wil treffen, moet niet iedereen daaronder lijden. Op dat gebied was het echt kinderachtig.daffy duck schreef: ↑wo 05 mar 2025, 08:11Z'n zet met de luide muziek was anders wel iets waar hij van genoten heeft.
Arme Britt, die heeft het al moeilijk genoeg, Lowie leeft toch niet onder een steen, dat hij totààl niet op de hoogte is van waar zij nu doorgaat?
Maar nee, alleen met Lowie moet rekening gehouden worden als het moeilijk gaat.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Volgens mij is Lowie niet op de hoogte dat Britt daar verblijft, of heb ik iets gemist
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1650
- x 2522
Ik denk niet dat dit 'officieel' gebeurd is, maar in dat kiekenkot loopt iedereen elkaar constant tegen het lijf, dus het zou mij verwonderen als hij totaal van niks weet.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 45
- x 1023
Wij gaan er van uit dat Thuis-dorp één grote familie is, waar iedereen alles van iedereen weet, maar ik vermoed dat Lowie niet op de hoogte is van "hoe moeilijk Britt het momenteel heeft". Het is niet zo dat hij veel contact heeft met Femke, Nancy of Eddy - helemaal niet zelfs, hij komt ook nooit in de Withoeve. En Britt loopt nu ook niet bepaald te koop met haar miserie. Als hij haar in huis toevallig tegen het lijf loopt, zal het dus zeker niet over haar problemen gaan.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1650
- x 2522
Ik vond wel dat Lowie nogal star was toen het over de loft ging, bepaalt de klant niet hoe, wat en waar, zeker als de werken eigenlijk nog moeten beginnen?
Peter had de smaak van Christine blijkbaar verkeerd ingeschat, maar een doorgang maken in een niet-dragende muur kan toch geen probleem zijn?
Peter had de smaak van Christine blijkbaar verkeerd ingeschat, maar een doorgang maken in een niet-dragende muur kan toch geen probleem zijn?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 912
- x 1458
Nu hij toch in het ziekenhuis verblijft kan Anna hem misschien eens een paar sessies woedebeheersing geven. Iedereen kan wel eens uit zijn sloffen schieten, ook wij, koleriek Lowieke ben ik gewoon zo beu als koude pap.
4 x
-
- Poster rang 5
- x 912
- x 1458
Hoe is die in godsnaam ongemerkt uit het ziekenhuis ontsnapt en tot bij Frank en Simonne gesukkeld 

1 x
-
- Poster rang 5
- x 685
- x 528
- martha
- Poster rang 5
- x 932
- x 567
En terug in zijn ziekenhuisbed beland zonder dat iemand het gemerkt heeft; ook het feit dat Frank zijn laptop is gaan halen want het was nog geen bezoekuur (lowie zei toch tegen Frank dat hij mocht ophoepelen omdat het geen bezoekuur was, van dankbaarheid gesproken

2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1332
- x 1689
- Contacteer:
Het is daar precies open deur in dat kliniekske. We gaan eens naar Frank en sukkelen dan terug in het ziekbed.
En we lenen even Anna's spreekkamer om een onderonsje tussen Niels en Adam weer goed te maken! Leuke bedoening daar!
1 x
-
- Poster rang 5
- x 912
- x 1458
Andreas opleiden in amper een week? Hoewel nu wel blijkt dat Andreas niet bepaald dom is, is dit toch een beetje zeer optimistisch van Lowie. Al begrijp ik wel dat hij zo snel mogelijk zijn kind wil terughalen, snap ik niet dat een arts al toestemming heeft gegeven om te vliegen. Niet dat Lowie zich daar ook maar iets zou van aantrekken, maar dat terzijde.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1650
- x 2522
Als ik mij goed herinner (mijn ex had een graduaat bouwkunde) is er ook nog atijd een architect nodig om een handtekening te zetten onder de uitgewerkte plannen.
Dus Peter kan zijn afspraak met het externe bureau best nog niet meteen afzeggen.
Het voorstel van Lowie, om Andreas in te schakelen, zou natuurlijk wel een verschil maken in de kosten.
Of het realistisch is in amper een week? In het Thuisdorp waarschijnlijk wel.
Dus Peter kan zijn afspraak met het externe bureau best nog niet meteen afzeggen.
Het voorstel van Lowie, om Andreas in te schakelen, zou natuurlijk wel een verschil maken in de kosten.
Of het realistisch is in amper een week? In het Thuisdorp waarschijnlijk wel.

0 x