Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Lowie, Robin, Adam, Lyn.
En voor de zoveelste keer Nancy: "en dan die mensen die u allemaal aanspreken over die filmkes"
Terwijl ze net hetzelfde aan het doen was
Dieter!!!
Dat die met zijn ogen open in de suggestie van Thilly trapt, toen die vroeg waar Nancy vrijdagavond was.
Kent hij zijn vrouw zo slecht, of neemt hij gewoon alles aan wat de nieuwe toprechercheur insinueert?
Heb al een tijdje al mijn lappen gespaard om ze op het gepaste moment uit te delen aan Lyn doch na gisterenavond krijgt Teef Thilly van mij de volle laag
Niet enkel omdat hij Nancy na al die tijd zo slecht kent dat hij dacht dat ze Jean-Marc iets had kunnen aandoen, maar ook voor zijn uitspraak "als dat het geval is, kunnen we dat wel fixen hé"...
Hoezo fixen ?? Een moord verdoezelen omdat toevallig je geliefde de dader is ?? WTF
Anna. Ze heeft haar medeleven met iedereen goed gespeeld. Nu is ze echter door de mand gevallen. Het valse lachje toen Emma haar verweet een sociaal experiment te houden zei alles.
Had Emma geluisterd was,ze gewaarschuwd? Wellicht niet, het is tenslotte Emma. Nu werd er niets vooraf besproken en wie weet heeft Anna die meisjes opgestookt. Alle vertrouwen in dit personage zit hierbij in de diepvries.
Thilly wat een ongelofelijke minkukel. Soms mis ik een aflevering, maar ik vraag me af hoe Thilly bij de politie gekomen is.
Ze wil zich weer eens bewijzen:" kijk mij eens een fantastische politievrouw zijn".
Die ondervraging gisteren van Tilly bij Karen. En dan nog in Karen haar huis! Hoe ze nog geen fel licht op haar gezicht heeft gezet om haar onnozele vragen kracht bij te zetten; Moesten ze zo mensen bij de recherche ondervragen, ze zouden nogal vliegen!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Op basis van wat ze daar stond, vraag ik me dan af? De camerabeelden die op vier straten van haar deur stopten? En Dieter die er bijzat alsof hij een stagiair is?