Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Zwijgen Marianne! Je hebt er zelf te weinig van gebakken om anderen de les te spellen.
Je dochter, de slimste van de 2, is van je weggelopen en wil niets meer met jou te maken hebben.
Je zoon, de flierefluiter, die je tot nu toe nog altijd bepampert en de hand boven het hoofd houdt is op zijn 50e nog altijd niet tot de jaren van verstand gekomen.
Karin besefte op haar 17e dat ze toen niet bekwaam was om voor een kind te zorgen, jij beseft het op je bijna 80e nog altijd niet.
Ik vond dat ze er goed uit zag en ze was wel vastberaden om Karin van weerwoord te dienen, maar Karin had wel gelijk.
Wat haar eigen kinderen betreft heeft Marianne niet bepaald goed werk geleverd. Haar eigen dochter wil haar zelfs niet eens maar te woord staan aan de telefoon.
En het zou me niet verwonderen als blijkt dat ze alleen maar haar rechten kwam opeisen voor het oog van de mensen. Haar kleinzoon die niet meer thuis wil wonen, wat een schande!
En ze maakt haar belofte als "the godmother" waar Heerlijk om haar in haar oude vorm terug te zien (en ja ik weet het, het lappentopic gaat weldra overuren doen ) Slaapverwekkend is ze niet.