Christine Leysen (Daphne Paelinck)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Christine is niet enkel haar bff kwijt, ze is ook jaloers dat Adil iemand anders heeft, hoewel zij zelf ook al iemand heeft !
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Gekopieerd uit het lappentopic:
Dat ze probeert de 'grote verliefdheid' van Yasmine wat te temperen, doet waarschijnlijk elke ouder wel op een of ander moment.
We hebben het hier over een crush, een kalverliefde - niet een relatie van jaren.
Zoveel mensen die in hun leven al gehoord hebben 'dat er nog meer vis in de zee zwemt'.
Wil iemand dat horen op dat moment?
Zeker niet, maar het is wel een waarheid als een koe.
Verder vind ik dat Yasmine wel een behoorlijke neiging tot drama heeft, zoals zoveel pubers. En natuurlijk is een eerste verliefdheid ingrijpend en verwarrend.
Maar het moet ook niet groter gemaakt worden dan het is, hoe oud is Yasmine? 13 of 14?
Meegaan in 'het grote verderiet' is dan ook niet altijd de beste optie.
Kinderen mogen ook wel leren dat in het leven niet altijd alles gaat zoals ze het graag hebben. Omgaan met teleurstellingen, heet dat dan.
Dat Christine dit wat subtieler had kunnen aanpakken vind ik zeker ook wel - of ze had het aan Peter kunnen overlaten, die zich er totaal niks van aantrekt blijkbaar.
Wat Lyn betreft: als mijn ex iemand nieuw bij mijn (klein) kind betrekt, zou ik het toch ook fijn vinden als hij iets meer weet over haar dan alleen 'ik voel me goed bij haar'.
Het gaat hier Christine minder om Adil, dan om Jaan denk ik.
En Christine doet weinig me fluwelen handschoenen aan. Zo is ze nu eenmaal.
Maar dat wil niet zeggen dat ze altijd ongelijk heeft - ze zou het alleen wat diplomatischer mogen brengen.
Ik vind het grote probleem niet wat ze zegt, maar hoe ze het zegt.daffy duck schreef: do 10 okt 2024, 07:48 vind ik ook. Niet alleen het voorval met Jasmine, ook de manier hoe ze tegen Adil over Lyn sprak.
Dat ze probeert de 'grote verliefdheid' van Yasmine wat te temperen, doet waarschijnlijk elke ouder wel op een of ander moment.
We hebben het hier over een crush, een kalverliefde - niet een relatie van jaren.
Zoveel mensen die in hun leven al gehoord hebben 'dat er nog meer vis in de zee zwemt'.
Wil iemand dat horen op dat moment?
Zeker niet, maar het is wel een waarheid als een koe.

Verder vind ik dat Yasmine wel een behoorlijke neiging tot drama heeft, zoals zoveel pubers. En natuurlijk is een eerste verliefdheid ingrijpend en verwarrend.
Maar het moet ook niet groter gemaakt worden dan het is, hoe oud is Yasmine? 13 of 14?
Meegaan in 'het grote verderiet' is dan ook niet altijd de beste optie.
Kinderen mogen ook wel leren dat in het leven niet altijd alles gaat zoals ze het graag hebben. Omgaan met teleurstellingen, heet dat dan.
Dat Christine dit wat subtieler had kunnen aanpakken vind ik zeker ook wel - of ze had het aan Peter kunnen overlaten, die zich er totaal niks van aantrekt blijkbaar.
Wat Lyn betreft: als mijn ex iemand nieuw bij mijn (klein) kind betrekt, zou ik het toch ook fijn vinden als hij iets meer weet over haar dan alleen 'ik voel me goed bij haar'.
Het gaat hier Christine minder om Adil, dan om Jaan denk ik.
En Christine doet weinig me fluwelen handschoenen aan. Zo is ze nu eenmaal.
Maar dat wil niet zeggen dat ze altijd ongelijk heeft - ze zou het alleen wat diplomatischer mogen brengen.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind het toch wel gestoord dat Christine blijkbaar jaloers is dat Adil iemand heeft ontmoet terwijl zij al veel langer iemand heeft.
En ivm Lyn : het is niet dat Lyn Jaantje al van school gaat halen he. Lyn is nog terughoudend op dat gebied !
En ivm Lyn : het is niet dat Lyn Jaantje al van school gaat halen he. Lyn is nog terughoudend op dat gebied !
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Het lijkt zelfs dat ze niet zo aan kinderen is. Ze vond het te vroeg om hem te zien.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ze houdt ms niet van kinderen ?
Moderator bericht:
Ik wil er toch even op wijzen dat dit het topic is van Christine Leysen en niet van Lyn Cremers.
Moderator bericht:
Ik wil er toch even op wijzen dat dit het topic is van Christine Leysen en niet van Lyn Cremers.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Zoooooooooo gelukkig. Maar zoooooooooo jaloers dat een andere vrouw ook een designers outfit kan dragen. Kringloop

2 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Denk dat Christine in een zo groot mogelijke boog rond de kringloopwinkel loopt!

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Natuurlijk kan je kledij kopen in de kringloopwinkel.
Designerkledij echter, die verkoop je via een 2e handswinkel met een goede reputatie want daar wil een normaal mens toch nog geld uithalen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Even gekopieerd uit het Lappen-topic:
En ja, ze is razend jaloers, terwijl zij ook een nieuwe relatie heeft, maar iemand die uit het niets het Thuisdorp komt binnenvallen en opeens plusmama gaat spelen over mijn kind zonder dat mijn ex er wat dan ook van af weet, ik zou ook vragen hebben.
Dat Christine denkt dat zij de belangrijkste persoon in Thilly's leven is, is ook niets nieuws - ik had niets anders verwacht.
Dat zou best wel eens kunnen, dat zij weer degene is die de waarheid gaat zitten ontcijferen, terwijl alle anderen in het softe gedoe van Lyn meegaan.daffy duck schreef: wo 23 okt 2024, 08:22 Maar inderdaad, wat een triestig, egoïstisch figuur! Ze doet niks anders dan ellende spuien maar toch denk ik dat ze ergens wel zal ontdekken dat Lynn een enorme rugzak heeft met heel wat problemen.
En ja, ze is razend jaloers, terwijl zij ook een nieuwe relatie heeft, maar iemand die uit het niets het Thuisdorp komt binnenvallen en opeens plusmama gaat spelen over mijn kind zonder dat mijn ex er wat dan ook van af weet, ik zou ook vragen hebben.
Dat Christine denkt dat zij de belangrijkste persoon in Thilly's leven is, is ook niets nieuws - ik had niets anders verwacht.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik vermoed dat Christine inderdaad alles zal uitpluizen en als Lyn uiteindelijk haar ware aard toont, zal Christine wel rondvertellen dat ze het van in het begin wist.satine schreef: wo 23 okt 2024, 09:09 Dat zou best wel eens kunnen, dat zij weer degene is die de waarheid gaat zitten ontcijferen, terwijl alle anderen in het softe gedoe van Lyn meegaan.
Ze reageert te heftig op Lyn, maar Lyn is alleszins geen betrouwbaar personage
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
We gaan ervan uit dat Lyn niet in Thuis verschenen is om een braaf - zeg maar (Judith) seutje - te spelen...
Maar om nu te zeggen dat ze geen betrouwbaar personage is totnutoe? Op basis van wat zeg je dat ??
Terug on topic. Voor een schooldirectrice heeft Christine toch wel nul procent empathie. Zo heeft ze wel eens een crush gehad op Thilly en noemde haar constant BFF - maar desondanks in al die tijd (2 seizoenen?) nooit doorgehad dat Thilly achter haar rug met haar de draak stak. Mensenkennis, waarop ze zich zo vaak beroept, heeft ons Christinneke duidelijk niet
Maar om nu te zeggen dat ze geen betrouwbaar personage is totnutoe? Op basis van wat zeg je dat ??
Terug on topic. Voor een schooldirectrice heeft Christine toch wel nul procent empathie. Zo heeft ze wel eens een crush gehad op Thilly en noemde haar constant BFF - maar desondanks in al die tijd (2 seizoenen?) nooit doorgehad dat Thilly achter haar rug met haar de draak stak. Mensenkennis, waarop ze zich zo vaak beroept, heeft ons Christinneke duidelijk niet

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
op een gevoel. Tot nu toe heeft ze inderdaad nog geen vertrouwen geschonden, maar hoe ze een babysit regelt voor Jaan, hoe ze zich in iedereen zijn leven wringt…Tiboko schreef: wo 23 okt 2024, 12:34 Maar om nu te zeggen dat ze geen betrouwbaar personage is totnutoe? Op basis van wat zeg je dat ??
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ik heb nu ook al wafels gebakken...meer dan eens...maar om dit nu in zo'n onberispelijke outfit te realiseren
je moet het maar doen! Zonder één spatje en klaar en aangekleed om op uitstap te gaan!

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik vind Christine de laatste tijd bijzonder goed meevallen. Vroeger was ze met momenten onuitstaanbaar. Peter heeft precies een kalmerende invloed op haar.
1 x