MeetingII: 16april2005-Mechelen
-
pipilotti rist
- Nog geen rang
- Jussi
- Poster rang 1

- Contacteer:
Der is blijkbaar activiteit genoeg in Mechelen dan,... maar ik verkies toch ook om een pint te gaan pakken,... is ook een activiteit maar vond hem niet direct in tine haar lijstje,...frank schreef:
mja tine, jij mag dat allemaal gaan bezoeken terwijl wij een pint gaan pakken in Mechelen centrum
0 x
- Jussi
- Poster rang 1

- Contacteer:
Inderdaad zo is dat en als dat vandaag in (een café?) Mechelen is dan gaan we morgen wel naar (een café?) in Brussel en overmorgen naar weer ergens anders. Tijd en keuze genoeg,... alles zal wel een keer aan bod komen zeker.Valda schreef:Per slot van rekening gaat het hem toch over het gezellig samen zijn!
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

- Jussi
- Poster rang 1

- Contacteer:
-
frank
- Poster rang 4

Ja, vooral om dat zootje van hier eens in t echt te zien.Jussi schreef:Voor het gezelschap (toch eens benieuwd naar de mensen hier),... voor de cafés en voor Tine uiteraard,...Mieke schreef:Ma waarvoor gaan de meesten mee: voor het speelgoedmuseum of voor de cafees?
Dat museum interesseert me nu niet zo erg.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
chien andalusia
- Nog geen rang
- Contacteer:
Mechelen is inderdaad lang een stad geweest die doder was dan de paus, maar er komt langzaamaan verbetering in. Als je de plekjes een beetje kent, kan je er heel fijn (en laat) uitgaan.
Als we een beetje geluk hebben, is het goed weer en staan de terassen op de Vismarkt al buiten. De Gouden Vis, Den Akker, 't Ankertje, de Cirque, de Kookaburra,...: aan leuke cafés heus geen gebrek.
Voor wie van bommacafés houdt (ik ook, ik ook!) is er café De Dijle, vlak aan Nekkerspoel (en dus aan het Speelgoedmuseum).
Moesten er plannen zijn om iets te gaan eten: in enkele van de genoemde etablissementen op de Vismarkt hebben ze een excellente kaart. Andere mogelijkheid is een heel gezellig pleintje in de schaduw van de Sint Romboutstoren.
Als we een beetje geluk hebben, is het goed weer en staan de terassen op de Vismarkt al buiten. De Gouden Vis, Den Akker, 't Ankertje, de Cirque, de Kookaburra,...: aan leuke cafés heus geen gebrek.
Voor wie van bommacafés houdt (ik ook, ik ook!) is er café De Dijle, vlak aan Nekkerspoel (en dus aan het Speelgoedmuseum).
Moesten er plannen zijn om iets te gaan eten: in enkele van de genoemde etablissementen op de Vismarkt hebben ze een excellente kaart. Andere mogelijkheid is een heel gezellig pleintje in de schaduw van de Sint Romboutstoren.
0 x
-
chien andalusia
- Nog geen rang
- Contacteer:
- Jussi
- Poster rang 1

- Contacteer:
-
chien andalusia
- Nog geen rang
- Contacteer:
't Is een heel toffe bar waar je ook lekker kan eten (wereldkeuken o.a.). Ik ben er op 1 januari om 11 uur 's morgens buitengestrompeld...Jussi schreef:Amai,... wat een naam voor een café,... zouden we dan toch eens moeten passeren. Is er nog iets "Australisch" aan dit café buiten de naam? Of is het het lokaal van de lokale duivenbond die wat verbeelding hadden bij de keuze van de naam voor hun cafe?chien andalusia schreef: de Kookaburra,...
0 x
-
eveline
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
eveline
- Nog geen rang
- Contacteer: