Vince Pauwels (Gert Winckelmans)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Verder heeft hij ook weinig ervaring in die job, hij is pas bezig ... Nu ja in Thuis kan alles !
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Onze Vince is nou ook niet direct een lachebekje. Wat kan die zagen.
2 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Hij kreeg de job niet, Sunny ook niet. dus weer de beste vrienden?? Toch zou zoiets blijven hangen...de move van Sunny was nu niet iets dat vriendschap optimaliseert!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
Allee, 2 honden vechten om een been maar de 3de loopt ermee weg, ik ben benieuwd wie die 3de « hond » is.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Vince Nooitkontent.
Zijn dochter komt niet, wil liever naar een feestje van een vriendin en ziet het niet zitten om dan efkes in de voormiddag over en weer te reizen vanuit de Oostkantons...
Wat had ge nu gedacht? Uren onderweg voor hoe lang bij u te zijn?
Ge kunt ook zelf de trein pakken he - bleiter!
Die man is echt gemaakt om te klagen en te zagen. En te profiteren en zijn eigen zin te doen.
En dan direct blaffen dat het niet om Femke en Vic gaat - het is niet Femke haar schuld dat ge in de bak gezeten hebt en daardoor gescheiden zijt he Vince!
Zijn dochter komt niet, wil liever naar een feestje van een vriendin en ziet het niet zitten om dan efkes in de voormiddag over en weer te reizen vanuit de Oostkantons...
Wat had ge nu gedacht? Uren onderweg voor hoe lang bij u te zijn?
Ge kunt ook zelf de trein pakken he - bleiter!
Die man is echt gemaakt om te klagen en te zagen. En te profiteren en zijn eigen zin te doen.
En dan direct blaffen dat het niet om Femke en Vic gaat - het is niet Femke haar schuld dat ge in de bak gezeten hebt en daardoor gescheiden zijt he Vince!
3 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 950
- x 1517
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik denk dat als Vince nog eens uitvliegt tegen Britt, of niet meer bij Femke slaapt en altijd slechtgezind is, hij zijn biezen wel mag pakken !
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
En als Eddy dat te weten komt dat hij tegen zijn dochter heeft uitgevlogen dan zou het wel eens einde vriendschap zijn tussen hem en Eddy, sterker nog het zal Vince zijn beste dag niet zijn want aan zijn dochter komen is ook aan hem komen.johan1969 schreef: wo 22 mei 2024, 16:42 Ik denk dat als Vince nog eens uitvliegt tegen Britt, of niet meer bij Femke slaapt en altijd slechtgezind is, hij zijn biezen wel mag pakken !
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Dit gedrag van meneer is toch niet denkbaar meer. ofwel is hij totaal ongeschikt voor die job, kan hij de bijhorende stress niet aan. Maar zoals hij bezig is, degoutant! Wie denkt hij wel? Misschien kan hij de Withoeve afhuren zodanig dat niemand hem nog lastig valt en hij het kot voor hem alleen heeft!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Zijn nieuwe job is niet wat hij verwachtte, maar dat moet hij niet 'thuis' uitwerken. Straks kan hij weer in n barrel gaan slapen ...
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 950
- x 1517
"Die flikken zijn niet achterlijk he"
Bwoh... Zoveel scheelt het nu ook niet voor ons topduo

2 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Ik dacht gisteren voor een moment dat Vince zich ging omdraaien en zeggen: klein probleem, ik heb die auto wel in de fik gestoken met Abel erin! Blijkbaar is hij slimmer geweest dan dat!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Deze keer zit Tim voor t eerst wel op het juiste spoor ! Ik vind het wel straf dat een paar dorpsagentjes van n boerendorp een moordzaak moeten oplossen, is daar geen speciale brigade voor ?heidiw schreef: vr 13 sep 2024, 12:30 "Die flikken zijn niet achterlijk he"
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
daffy duck schreef: vr 13 sep 2024, 12:44 Ik dacht gisteren voor een moment dat Vince zich ging omdraaien en zeggen: klein probleem, ik heb die auto wel in de fik gestoken met Abel erin! Blijkbaar is hij slimmer geweest dan dat!
Ik denk dat hij eerst Abel gedumpt heeft en pas daarna naar het bos gereden is om die wagen in brand te steken. Al moet dat allemaal wel heel snel gegaan zijn, want hij reageerde redelijk vlug op het bericht van Eddy of alles okay was.
Verder moet Vince hopen dat uit de autopsie blijkt dat Abel al dood was toen hij hem in het water kieperde, anders wordt "onopzettelijke doodslag" ineens moord en dan verdwijnt hij voor heel wat jaartjes in de gevangenis...
Ook benieuwd of en hoe Eddy medeplichtigheid zal verweten worden, want ingeval Abel niet meteen dood was heeft hij na het accident verzuimd de hulpdiensten te bellen en zijn vriend het vuile werk (auto in brand steken etc) laten opknappen. Gaat iemand - met zijn track record - geloven dat hij hier totaal niks van wist??
Er waren in Thuis zoveel moorden/verkrachtingen/ontvoeringen enz de jongste jaren dat die twee "dorpsagentjes" intussen grote experten in de materie zijn geworden.johan1969 schreef: zo 15 sep 2024, 11:29 Ik vind het wel straf dat een paar dorpsagentjes van n boerendorp een moordzaak moeten oplossen
0 x