Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
ThuisStan123 schreef: vr 05 apr 2024, 21:22
"Ik wil alles waar ik recht op heb." Daar zal volk naar komen kijken. Pas op voor vliegende olifanten!
ze heeft wel een paar stevige argumenten in huis. De poging om haar in de psychiatrie te laten belanden terwijl ze gelijk bleek te hebben. Jaan die getuige was van de woede aanval van zijn papa en een schrik te pakken kreeg. Maar voor haar zaak zou Karin nu eens een keer de betere dan Peter zijn
taaigetje schreef: vr 05 apr 2024, 22:57
voor haar zaak zou Karin nu eens een keer de betere dan Peter zijn
Denk dit ook, met haar 'bitch' verdediging zou ze veel verder gaan. Als het er eerlijk zou aan toe gaan dan valt nog af te wachten. Wel spijtig dat het niet onderling kan geregeld worden.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ThuisStan123 schreef: vr 05 apr 2024, 21:22
Ik wil alles waar ik recht op heb." Daar zal volk naar komen kijken.
En wat is daar mis mee? Iedereen wil waar hij of zij recht op heeft, in gelijk welke situatie. Of dat nu werk of scheiding is, maakt niets uit.
Christine heeft trouwens stevige argumenten tegen Adil en die mag ze gerust uitbuiten.
Ik vind ook dat Christine hier zeker rechten heeft - het is niet omdat ze de dingen op een pittige manier brengt, dat ze minder rechten heeft.
Of moet opgesloten worden, zoals haar man zonder tegenstribbelen wou regelen. Adil heeft haar niet gesteund, hij is soms inderdaad wel een slappe vod en als hij boos is, ontploft hij minstens even erg als zijn vrouw. Er is dus geen enkele reden waarom Christine niet voor 'alles' zou mogen gaan.
Ik weet niet wat Christine verstaat onder "voor alles gaan", maar ik vrees dat Peter daar nog een harde dobber aan zal hebben.
Ons Christine kan behoorlijk drammen.
heidiw schreef: za 06 apr 2024, 09:07
En wat is daar mis mee? Iedereen wil waar hij of zij recht op heeft, in gelijk welke situatie. Of dat nu werk of scheiding is, maakt niets uit.
Christine heeft trouwens stevige argumenten tegen Adil en die mag ze gerust uitbuiten.
O, ik zeg niet dat ze niet in haar recht is. Ze doorzag Bob van den beginne en ik vond het heel mooi hoe ze opkwam voor Viv toen Lowie met beschuldigingen gingen strooien. Nee, ik wou maar zeggen dat het niet gemakkelijk zal zijn voor haar. Het kan dus nog gaan stuiven in de rechtbank. Had het misschien beter moeten verwoorden. Ik geef Christine in dit geval geen ongelijk, dat niet.
Ik heb niet goed gevolgd maar wil Christine in het huis blijven wonen en het enige hoederecht over Jaan ? Haar argument is wschl dat Adil geen vaste verblijfplaats heeft, maar dat is net omdat ze hem heeft buiten gezet !
Kiki_Dee schreef: do 18 apr 2024, 13:40
Christine wil Peter precies rond haar vinger draaien
Heb ook die indruk. Maar of het wederkerig zal zijn is zeer de vraag. Peter heeft haar bezig gezien hoe ze iemand kan kleineren en terug uitspugen en hoe ze kan tekeer gaan. Ik zou er toch ergens bang voor zijn om haar in m'n leven te betrekken. Zie haar ook nog niet direct mama spelen zonder problemen met Peters kinderen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Mja, het is wel Christine he
Ik vind haar een verfrissend lichtpuntje in de hele donkere Thuis van tegenwoordig. Ze is altijd wel wat TE, maar zo is ze nu eenmaal.
En ze zorgt altijd wel voor leven in de brouwerij.
Ben lang geen fan geweest van haar, maar sinds ze mama is, zie ik haar graag op mijn scherm verschijnen.
heidiw schreef: di 30 apr 2024, 07:43
Kan iemand die eens een knalmeermiddel geven? Ze zit toch echt in overdrive. Amper gescheiden en al een hele toekomst uitstippelen met een nieuwe vlam
Tja, deze wachtte dan nog na de scheiding (al weet ik niet of dat al volledig rond is, ze hadden een compromis), anderen bedriegen er al op los tijdens of zelfs net voor hun huwelijk
Ik zie het toch als iets korte termijn-achtig hoor.
Peter die zijn "ik heb het toch zo druk"-baantje combineert met voor Yasmine én Vic zorgen en dan ook nog eens tijd vrijmaakt voor de hyperactieve Christine, die bovendien ook haar zoontje én een drukke baan heeft, want zagen we haar een tijd geleden, toen het nog goed zat met Adil - niet bijna elke avond na haar uren nog allerlei zaken regelen? Nu hebben ze plots allebei zeeën van tijd, dat zal niet blijven duren, vermoed ik.