Voor degenen die de aflevering van 29 maart al op VRT Max bekijken op donderdag en hierover hun mening of bedenkingen kwijt willen voor deze op tv wordt uitgezonden:
This is the place to be!

Dat denk ik ook niet. En mocht hij al wegkomen, dan staat hij ook geseind dus is het tegenwoordig niet makkelijk meer om nog anoniem rond te varen met 2 kleine kindjes. Hij heeft misschien wel een voorraadje luiers en voeding voor Polly bijvoorbeeld, maar hij zal snel genoeg bij moeten kopen. Kan me niet voorstellen dat hij dat lang vol gaat kunnen houden.
Klopt. Bovendien, Lowie werd als kind door zijn moeder ontvoerd en nu zou ook zijn eigen kind ontvoerd worden? Dat lijkt me nu toch wel een erg verregaande recyclage.Christel schreef: do 28 mar 2024, 22:11 Dat denk ik ook niet. En mocht hij al wegkomen, dan staat hij ook geseind dus is het tegenwoordig niet makkelijk meer om nog anoniem rond te varen met 2 kleine kindjes.
En Lowie. die veel vroeger vertrokken was dan Tim, steekt onderweg een grijze wagen voorbij, die veel te traag rijdt. Toevallig heeft die wagen ook nog eens dezelfde nummerplaat als die van Christine en die van Tim.Tiboko schreef: vr 29 mar 2024, 10:37 Christine achtervolgt Bob met een grijze wagen. Even later arriveren Tim en Dieter bij ViTa en zetten meteen daarop de jacht op Bob in met... Christine's wagen.