En ik vind eigenlijk ook wel dat Judith niet vrijuit gaat hier.
Het privéleven van haar meerderjarige dochter uitsmeren bij iemand die ze amper kent - not done!

Er is wel een kantelpunt geweest - hij was welkom met eindejaar, Ilias/Vicky/Febe apprecieerden ook enorm dat Vince er voor hen was na dat accident. Vicky vond het fijn dat Vince een goeie band had met Febe... - maar het kantelpunt was dat toen ze naar de Oostkantons gingen verhuizen Vince eerst heel enthousiast deed van "ik ga mee, ik wil er voor jullie zijn..." om dan - toen Vicky nuchter vaststelde dat hij wel een eigen studio voor zichzelf moest zoeken - botweg af te haken van "ik heb daar het geld niet voor". Vince had daar - in een nieuwe omgeving - werk kunnen zoeken en verder werken aan zijn relatie met Febe en Ilias. Maar hij wilde ook opnieuw een "gezinnetje vormen" met ex-vrouw en kinderen, wat op dat moment totaal uitgesloten was voor Vicky en wellicht Ilias, begrijpelijk ook.Ariane schreef: do 15 feb 2024, 02:06 Vince en Vicky groeiden geleidelijk aan dichter naar elkaar toe, een proces dat nog werd versneld door het accident van Ilias. Nu is ze het tegenovergestelde en gunt ze hem niks.

martha schreef: do 15 feb 2024, 15:57 En wie worden de volgende : Femke & Vince, Cédric met Viv, Silke, Gabby, en Emma![]()

In mijn ogen was dat niet het kantelpunt - want op het moment dat Vicky en co verhuisden en Ilias uit het ziekenhuis mocht, was alles nog vrij gemoedelijk.Tiboko schreef: do 15 feb 2024, 13:55 Er is wel een kantelpunt geweest - hij was welkom met eindejaar, Ilias/Vicky/Febe apprecieerden ook enorm dat Vince er voor hen was na dat accident. Vicky vond het fijn dat Vince een goeie band had met Febe... - maar het kantelpunt was dat toen ze naar de Oostkantons gingen verhuizen Vince eerst heel enthousiast deed van "ik ga mee, ik wil er voor jullie zijn..." om dan - toen Vicky nuchter vaststelde dat hij wel een eigen studio voor zichzelf moest zoeken - botweg af te haken van "ik heb daar het geld niet voor". Vince had daar - in een nieuwe omgeving - werk kunnen zoeken en verder werken aan zijn relatie met Febe en Ilias. Maar hij wilde ook opnieuw een "gezinnetje vormen" met ex-vrouw en kinderen, wat op dat moment totaal uitgesloten was voor Vicky en wellicht Ilias, begrijpelijk ook.

Dat had meer te maken met de scheidingsproblemen tussen hem en Femke, dan met Kobe zelf, toch? En dat Kobe de zoon was van Karin hielp ook niet.Tiboko schreef: di 20 feb 2024, 09:58 terwijl hij Kobe - die hem nooit iets aandeed - indertijd juridisch bij zijn zoon wilde weg houden.

Tja, een advocaat mag niet ingrijpen tijdens een verhoor dacht ik.Christel schreef: di 20 feb 2024, 11:55 Onbegrijpelijk hoe Peter er stilletjes bij zat te kijken als een soort veredeld standbeeld zonder doel.

Dat zou best kunnen (weet ik eigenlijk ook niet), maar er bleek ook niks van een strategie uit. Het enige wat Peter achteraf deed was Adil vertellen wat hij nu eventueel aan straf kon verwachten...tsja...dat had Adil ook zelf kunnen Googlen of zo.vdbemdsa schreef: wo 21 feb 2024, 09:37 Tja, een advocaat mag niet ingrijpen tijdens een verhoor dacht ik.

Niet tijdens, maar Peter had hem vooraf wel even apart kunnen nemen en melden wat hij beter wél en beter niet zei, om de schade voor Adil zo klein mogelijk te houden. Nu was het duidelijk gewoon improviseren en dan komt Adil er redelijk slecht uit, hij las het document zelfs niet eens na voor hij het tekende...vdbemdsa schreef: wo 21 feb 2024, 09:37 Tja, een advocaat mag niet ingrijpen tijdens een verhoor dacht ik.

Dat weten we toch niet of dat gebeurd is, Adil heeft ook een eigen willetje, en is niet de eerste keer dat Adil met een "zaak" te maken heeft, dus hij weet de aanpak van de politie/ondervragers.Tiboko schreef: wo 21 feb 2024, 13:34 Niet tijdens, maar Peter had hem vooraf wel even apart kunnen nemen en melden wat hij beter wél en beter niet zei