Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Tamara die aan haar 3 jarige zoon vraagt als hij zijn tandjes heeft gepoetst en zijn neus heeft gewassen
Een kind van die leeftijd kan dat niet alleen
En daarna zegt ze ‘ik heb met papa gebeld, hij is ok’ op een manier dat niet echt aankomt bij zo’n kindje
Kiki_Dee schreef: di 16 jan 2024, 20:24
Tamara die aan haar 3 jarige zoon vraagt als hij zijn tandjes heeft gepoetst en zijn neus heeft gewassen
En enkele seconden later Bob met Jaantje die tegen Christine zegt dat de tandjes en het neusje van de kleuter proper zijn gewassen
Eddy : het is groen lachen maar hij was weer de zevende kunst van het overdrijven aan het beoefenen Zelfs Tim kon zich niet meer goed houden, Didi integendeel keek weer of hij het in Keulen hoorde donderen.
heidiw schreef: di 16 jan 2024, 22:07
Eddy die een proper onderbroek eiste van de flikkemansen.
Die huiszoeking was toch de dag ervoor Als meneer "ik overdrijf toch zo graag" al een ganse week met dezelfde vod aan zijn kont moet lopen dan is hij toch maar een vies ventje
Toen Karin op bezoek kwam bij Eddy en Vince: Vince vroeg kom je voor seks en Karin antwoordde: neen, helemaal niet als ik naar Eddy kijk dan is mijn goesting al over.
Moet dan niet vragen hoe Eddy onaantrekkelijk is.
Vond ik ook grappig en vooral hoe Eddy beer keek. Zal hem leren om altijd gortige taal te gebruiken tegen iemand zoals een Karin en/of tegen een vrouw tout court (ik apprecieër ook niet dergelijke taal tegen mij en ik ben absoluut geen Karin) .
johan1969 schreef: di 23 jan 2024, 21:19
Toen Tom inlogde op Fans Only, Judith 'amai, gij zijt zo rap ingelogd ?' Hij had er wschl nogal ingelogd ...
Maar dat is net de hypocrisie: Emma mag daar in geen geval aan meedoen, maar geilen op andere vrouwen op die website (gezien Tom al een account bleek te hebben), die nochtans ook dochters zijn, dat is ok. Dus veel kon ik daar niet mee lachen, het toonde Toms hypocriete kant al voor de 1000e keer.