Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Dries. Het is verdorie pas 12 december en dan zegt hij tegen Lowie "Dit jaar hebben Judith en ik geen vrije avonden meer samen thuis"...

Even later zien we waarom. Aan de telefoon tegen Tamara "Sorry, ik moet nog een paar dossiers afwerken". Geweldige dossiers. En dàn wordt hij op heterdaad betrapt door Judith. Of zou ze - super naïef dat ze is - weer niks in de gaten hebben? Zoals toen die ene keer met Silke, net na dé kus, toen hij ook moest "overwerken" :denk:

Duidelijk dus, een lap voor de meneer die bij zijn vriendin blijkbaar niet krijgt wat hij nodig heeft :thumbdown:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: wo 13 dec 2023, 00:41 Duidelijk dus, een lap voor de meneer die bij zijn vriendin blijkbaar niet krijgt wat hij nodig heeft
zet hem nog eens bij Karin, die twee vullen elkaar perfect aan betreffende hun behoeften! Ja, dikke lap voor beiden!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Inderdaad Dries. Judith is hem beter kwijt dan rijk. Tom krijgt van mij ook een lap om dat betutteling en om Simonne weg te jagen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tiboko schreef: wo 13 dec 2023, 00:41 Duidelijk dus, een lap voor de meneer die bij zijn vriendin blijkbaar niet krijgt wat hij nodig heeft
Een dubbele lap van mij, niet alleen voor wat hij doet, maar ook omdat hij haar niet vertelt wat hij nodig heeft. Zij is geen speurhond, maar een vrouw.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: wo 13 dec 2023, 00:41 Of zou ze - super naïef dat ze is - weer niks in de gaten hebben? Zoals toen die ene keer met Silke, net na dé kus, toen hij ook moest "overwerken" :denk:
Was dat naïef, dat ze haar partner gewoon vertrouwde? :-?
Ik vind dat net een mooie eigenschap van iemand, en ook wel belangrijk in een relatie, dat er niet meteen iets achter gezocht wordt.
Alleen een dikke lap van mij voor Dries, omdat hij dat vertrouwen zowel toen als nu niet verdiende. :thumbdown:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

In "normale" omstandigheden is dat wel zo, maar Dries had al eens bewezen niet betrouwbaar te zijn. Het is al zijn tweede kans, een beetje wantrouwen na zijn vorig slippertje zou dus wel mogen hé.

Het is eigenlijk krak hetzelfde met Dieter, na zijn slippertje met Karin kreeg hij al een tweede kans. Intussen zit hij aan zijn derde kans dus. Hoeveel kansen verdient zo'n man ??
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Marianne , hoe haalt zij zich in haar hoofd om Ilias te gaan bezoeken :crazy:

En Dieter, altijd maar anderen veroordelen en de schuld geven en dan weer steeds op zijn typische giftige toon. Maar als hij iets mispeuterd heeft, dan kan hij niet snel genoeg in zelfmedelijden kruipen. Qua hypocrisie moet hij niet onderdoen voor Peter. :boo:
3 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Nancy een tikje en Dieter een hele mand.
Hij moet nu toch ook beseffen dat het voor Nancy veel te vroeg is om diepgaande gesprekken te voeren over waar het scheef gelopen is. Dat zijn vermeende vreemdgaan met Maithé nog heel vers op maag ligt. Dat jongere vrouwen hem wel iets kunnen geven wat zij niet kan nl kinderen. En dat hij een grote hypocriet is, weten we al langer dan vandaag. Enkel het belerend vingertje van pastoor Kozinsky is nog erger
Nancy had geen zin om naar die peut te gaan dus had ze ook niet moeten gaan. Begrijpelijk dat je je ziel niet wil blootleggen aan een wildvreemde maar als je niet eerlijk kan zijn zal een peut natuurlijk niet helpen. Ze weet ook donders goed dat ze schrik heeft om Didi kwijt te raken aan een jongere vrouw net door die onvervulde kinderwens. En bovenal, als ze Didi wil terugnemen na al zijn zatte fratsen waarvan ze nu al zegt dat het zich nog zal voordoen, moet ze het ook kunnen loslaten en er niet constant over lopen te mokken. Op die manier is het gewoon zinloos.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ze zit blijkbaar met hetzelfde dilemma als bijna al die andere vrouwen in Thuis, ze is doodsbang om alleen te zijn...

Alleen had ze Dieter niet zo snel moeten "vergeven", ze had hem nog een tijd moeten laten sudderen, zodat hij eindelijk de ernst van zijn mispeuteren begrijpt. Maar helaas was ze bang dat een ander (zoals Thilly) met hem aan de haal zou gaan, dus koos ze eieren voor haar geld.
1 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dieter zit daar met een houding van de beschuldigde onschuld.
3 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook Dieter hier... Hij gedraagt zich zo'n beetje alsof hij de "benadeelde partij" is! De arrogantie alleen al... :sick: :thumbdown:

En ook eentje voor Vicky... Ik begrijp dat ze veel verdriet heeft over het lot van Ilias, laat ik dat vooropstellen. Maar van de ene kant staat ze zelf in het ziekenhuis verliefd te blinken naar Peter, die haar zoon nota bene vlak na zijn amputatie onterecht de huid vol heeft staan schelden, om van de andere kant woest te worden op Nancy omdat die het waagt om Marianne - die Vicky blijkbaar ook maar de schuld blijft geven van iets waar ze in mijn ogen niks aan kon doen - binnen te laten in haar eigen huis.
Meten met 2 maten, vind ik dat, en weinig fatsoenlijk naar Nancy toe bovendien. :thumbdown:
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Hoe Frank uitvloog tegen Robin, die nog maar n kind is (16 ?). Hij ziet natuurlijk enkel het goeie in zijn oma.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Inderdaad Frank. Heel ongepast om zo over Marianne te praten bij Robin. :thumbdown:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Frank, wat een gestampte boer is dat toch. Zijn kleinzoon zal hij ook wel niet zien met kerst.
Thilly, moet toch eens leren dat een "grap" verkeerd kan vallen.
Tom, Vicky de haren van de kop verwijten omdat ze een vrouw aanviel maar dan zelf een vrouw zowat omver kegelen.
Bob, voor zijn creepy en opdringerig gedrag.
Dieter, gewoon omdat hij daar rondloopt.
Karin, die niet eens kan begrijpen dat Vince afscheid wil nemen van zijn kinderen terwijl zij de hare voorgoed kwijt is.
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

^ Dit vat het mooi samen. Maar van mij mag ook Vicky nog een lap krijgen.
Ergens begrijp ik haar afkeer van Marianne, maar ze had (voor 1 keer) ook eens naar haar zoon mogen luisteren. Soms heb ik het gevoel dat ze dat tijdens zijn jeugd net iets te weinig heeft gedaan.
En dat ze er alleen voor stond, vind ik geen excuus. Er zijn er die door ergere vuren gaan.
Het is ook niet zo dat Marianne aanvallen op de manier dat ze deed, Ilias op welke manier dan ook ten goede kwam.
Niet alleen Marianne, maar ook zij had dikke chance dat Vince binnen kwam.
2 x
Plaats reactie