Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Gesloten
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

johan1969 schreef: do 23 nov 2023, 08:57 Gelukkig was Peter slim genoeg om te bemiddelen ipv de zaak op de spits te drijven !
Het voorstel van een relatietherapeut vond ik in hun geval heel goed, maar Tamara wil precies niet meer "onderhandelen"
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tamara geeft altijd maar - Bobs ziekte, haar bereidwilligheid om een kind te dragen voor zijn bestie, zijn onverklaarbaar gedrag tijdens haar zwangerschap (einde Boowie, einde vriendschap met Lowie), zijn eerste onwil om naar een therapeut te gaan, een kindje dragen waarvan je weet dat het geen moeder zal hebben,...
Dan trapt Bob het af als een dief in de nacht, op een moment dat hij - volgens zijn eigen belofte - bij zijn vrouw zou zijn om de opening van haar eigen zaak te vieren. Iets waar hij achter stond, hij wou er zelfs geld in steken.
En dan komt Tamara thuis om vast te stellen dat niet alleen haar man, maar ook haar kind weg is. Zomaar.
Verhuisd naar een huis dat HIJ op zijn eentje heeft gekozen en ingericht. Haar inspraak was niet nodig.

Ik zou toch ook wel wat tijd nodig hebben om dit een plaats te geven, gesteld dat ik niet uit het huwelijk wil stappen. Bob is altijd wel anders geweest, maar dit is compleet voorbijgaan aan wat zij wil of denkt of voelt.
Ze had voor haar gezin gekozen (ze is ook niet naar het ziekenhuis gerend toen ze hoorde van Polly, dus ze houdt de zaken echt wel gescheiden nu) maar ze moet nu ook wel de kans krijgen om er voor te gaan. Maar dit is NIET de manier.
Dat Bob niet het begrip kan opbrengen dat Vita-Puur nu even voorging, deze ene week, en dat zelfs niet zegt, is een groot gebrek aan respect vind ik.
Eender hoe anders hij denkt.

Dus ik begrijp Tamara wel, dat ze niet meteen toehapt om in therapie te gaan en even tijd nodig heeft om dit alles te laten bezinken en eerst en vooral wil uitmaken of ze nog wel verder wil met Bob of niet.
3 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Dat ze AUB die gestoorde plant uit haar leven bant ! Bezoekrecht voor de kleine Leo natuurlijk maar daar stop het dan !
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Al wat Satine opgesomd heeft, 100%!

En dan moet ik eerlijk toegeven dat hun voorgang voor mij ook nog altijd heel zwaar meeweegt, ook al weet ik dat je daar normaal gesproken niet te lang in moet blijven hangen, maar toch...

Voor iemand die haar ooit heeft laten vallen als een baksteen voor een ongeplande zwangerschap, en haar vervolgens binnen no-time inruilde voor een andere vrouw die hij ook nog eens binnen het jaar ten huwelijk vroeg, mocht Bob eigenlijk al heel hard in zijn beide handen knijpen dat Tamara hem überhaupt terug heeft genomen nadat zijn huwelijk met Christine op een fiasco uitliep.

Ik denk dat veel mensen zich niet bepaald "gezien" en "geliefd" hadden gevoeld na zo'n actie, laat staan dat ze over hun trots heen hadden kunnen stappen en dat ze hem nog vertrouwd hadden.
Tamara heeft dat allemaal wel gedaan (misschien voor een deel ook omdat ze er tegenop zag om alleenstaande moeder te zijn), maar ik heb me gedurende hun hele relatie al zo vaak afgevraagd waarom, eigenlijk, want Bob laat nog steeds keer op keer zien dat Tamara over de hele lijn van ondergeschikt belang is en blijft voor hem. Dat is geen simpel verschil in inzicht, maar dat zit gewoon in zijn karakter en zorgt ervoor dat die hele relatie fundamenteel heel krom in elkaar zit. Dat is in mijn ogen met geen enkele therapie weg te poetsen...

Misschien dat dat gebrek aan respect en liefde Tamara eindelijk op begint te breken?
En dan vind ik dat dat bij haar nog extreem lang geduurd heeft.
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Wat een walgelijk mannetje is me dat, en dan heb ik het niet alleen over zijn acties van nu. Steeds maar met zichzelf bezig en als het niet gaat zoals het voor hem werkt, moet alles en iedereen wijken en zich herschikken naar meneer zijn wensen. Ik vond hem al een ergerlijk personage, nu krijg ik stilaan een hekel aan hem.

En Tamara maar steeds toegeven aan zijn grillen zonder er respect voor in de plaats te krijgen. Hopelijk vecht ze er tegenaan, genoeg is genoeg!
2 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik dacht dat Bob in relatietherapie wou en dan staat hij er plots met scheidingspapieren ??? Heel raar.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Het is altijd alles of niets, zwart of wit voor Bob, er bestaat geen tussenin. :boo:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Zou er in zijn mapje met scheidingspapieren nu ook een bilan zitten met de pro's en contra's zoals hij destijds zijn relatie met Jana beëindigde :denk:
Walgelijke vent :boo:
Tamara en Leootje komen op de eerste plaats, tot het hem niet meer uitkomt ja!
4 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik dacht gisteren nog: 'Daar zal je kind maar les van krijgen'... :roll:
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

die heeft het nu toch helemaal vlaggen! Wat een walgelijk gedrag en ondoorzichtige truc haalt hij nu weer uit. Was dat z'n gezinnetje waar hij zoveel om gaf?? Onbegrijpelijk en moest ik Tamara zijn...zou zo blij zijn dat ik van hem af ben!
3 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Wat was dat nu weer zeg? Dat je wil scheiden heeft ook consequenties voor jonge kinderen! Als hij er niet tegen kan dat Leootje 's avonds om mama roept (of papa) moet hij maar akkoord gaan met een regeling om Leo enkel overdag te zien als hij naar de speeltuin kan gaan :roll:
3 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Hij ziet zichzelf als de goede vader en soms is hij dat ook wel.
Maar of hij het ook alleen aan kan, is nog maar de vraag.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Er beginnen spleten te komen in z'n overtuiging dat hij het best alleen aan kan. Hij is een man die moet kunnen doen wat hij wil, wanneer hij wil en hoe hij het wilt. Hij duldt dan geen enkele vorm van verstoring van z'n concentratie. Niet de ideale basis om alleen voor een kind te zorgen die zoveel van je kan eisen.
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad... Zijn ware aard komt wel heel lelijk bovendrijven de laatste tijd, zelfs tegenover zijn bloedeigen zoon blijkbaar. :thumbdown:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Zoals Bob nu bijna als een blinde doet alsof er niks gebeurd is, vraag ik mij af of hij in een soort van psychose zit.
Wat een vreemd gedrag!
0 x
Gesloten