x 2. Heb me geen moment verveeld gisterenavond. Eindelijk wat actie. Maar wat ik me afvraag : wat zou er in dat dossier staan die Tim aan Dieter gaf ? Het leek alleszins niets positiefs. En Illias : bijna was ik mijn pantoffel kwijt
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- martha
- Poster rang 5
- x 646
- x 477
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 856
Lijkt me informatie waaruit blijkt dat Dieter al maanden op de hoogte was van Maité's afkomst. Wellicht hebben ze intussen haar gsm uitgelezen en al zijn chats met haar uitgeprint...
Benieuwd hoe de hypocriet hierop gaat reageren...
Benieuwd hoe de hypocriet hierop gaat reageren...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1418
- x 2149
Zou kunnen. Dan is de vriendschap waarschijnlijk voorgoed om zeep.
Maar ik denk dat Tim dan bozer zou gereageerd hebben, ik vond hem nogal neutraal toen hij het dossier gaf.
Iets in verband met de duur van haar zwangerschap misschien? In ieder geval iets dat belangrijk is; ook voor Dieter.
Maar ik denk dat Tim dan bozer zou gereageerd hebben, ik vond hem nogal neutraal toen hij het dossier gaf.
Iets in verband met de duur van haar zwangerschap misschien? In ieder geval iets dat belangrijk is; ook voor Dieter.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 856
Ja, ik vermoed intussen eerder in een andere richting, bijvoorbeeld dat Dieter "niet" de vader is van dat kind, of dat de duur inderdaad niet overeenkomt met het moment van bevruchting (de one night stand) en ook dan ben ik ineens benieuwd naar Dieter's uitleg.
In ieder geval heel interessant om (hopelijk) maandag meer over te weten te komen.
In ieder geval heel interessant om (hopelijk) maandag meer over te weten te komen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 969
- x 1392
- Contacteer:
Had ook het idee dat het die richting uitging: iets in verband met de zwangerschap dat hij moet weten. Het zal in elk geval iets interessants zijn voor hem, want Tim was vastberaden dat hij het moest lezen. Volgens mij zou er ook een uitbarsting gekomen zijn moest het over de tijdsduur zijn dat Dieter haar achtergrond kende.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1418
- x 2149
Ilias die denkt dat hij King of the World is.
Vicky die begint te beseffen dat er actie moet ondernomen worden, als ze daar al moeite wil insteken tenminste.
Karin die nu (een tijdje) de wijngaard alleen onder handen zal moeten nemen (Karma is a bitch).
Zal ze dit in Femke haar schoenen schuiven omdat het snoeien manueel moest gebeuren?
Maité die krampachtig probeert om op welke manier dan ook tweedracht te zaaien - zal Dieter haar geloven?
Eddy in de zevende hemel.
En dan hebben we nog Bob, die denkt dat hij het warm water heeft uitgevonden met zijn drastische beslissing en voor het gemak maar even vergeet dat zijn vrouw nog steeds postpartum is.
Ik heb lang niks tegen die man gehad omdat ik Tamara oud en verstandig genoeg vond om te zien wie en hoe hij is. Liefde laat zich niet dwingen en er staat geen uit-knop op, maar nu heeft hij toch een grens overschreven; ben benieuwd of dat nog terug goed komt.
Vicky die begint te beseffen dat er actie moet ondernomen worden, als ze daar al moeite wil insteken tenminste.
Karin die nu (een tijdje) de wijngaard alleen onder handen zal moeten nemen (Karma is a bitch).
Zal ze dit in Femke haar schoenen schuiven omdat het snoeien manueel moest gebeuren?
Maité die krampachtig probeert om op welke manier dan ook tweedracht te zaaien - zal Dieter haar geloven?
Eddy in de zevende hemel.
En dan hebben we nog Bob, die denkt dat hij het warm water heeft uitgevonden met zijn drastische beslissing en voor het gemak maar even vergeet dat zijn vrouw nog steeds postpartum is.
Ik heb lang niks tegen die man gehad omdat ik Tamara oud en verstandig genoeg vond om te zien wie en hoe hij is. Liefde laat zich niet dwingen en er staat geen uit-knop op, maar nu heeft hij toch een grens overschreven; ben benieuwd of dat nog terug goed komt.
1 x
-
- Nog geen rang
- x 42
Tamara verwijt Bob dat hij zonder overleg halsoverkop met Leo is verhuisd en haar hiervoor alleen een briefje heeft achtergelaten.
Maar op dat briefje staat toch het adres waar hij verblijft. Als hij die boodschap niet had achtergelaten, dan had ze maar moeten uitzoeken waar hij met Leotje verblijft.
Thans blijkt inderdaad (ook door de boodschap op het briefje) dat hij hiermee Tamara zo snel mogelijk uit het huis van Lowie wil doen vertrekken. maar dat zij hem gedwee zal volgen zoals hij gedacht had, daar lijkt hij zich toch, door aldus tewerk te gaan, in te vergissen. Tamara pikt dit niet, terecht!
Maar op dat briefje staat toch het adres waar hij verblijft. Als hij die boodschap niet had achtergelaten, dan had ze maar moeten uitzoeken waar hij met Leotje verblijft.
Thans blijkt inderdaad (ook door de boodschap op het briefje) dat hij hiermee Tamara zo snel mogelijk uit het huis van Lowie wil doen vertrekken. maar dat zij hem gedwee zal volgen zoals hij gedacht had, daar lijkt hij zich toch, door aldus tewerk te gaan, in te vergissen. Tamara pikt dit niet, terecht!
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 969
- x 1392
- Contacteer:
dat kan toch niet doorgaan. Je kan toch niet in een huis gaan wonen dat je niet uitgekozen, gemeubeld, gezellig gemaakt hebt. Zo kun je je toch niet thuisvoelen in die vreemde stulp. Maar ja, misschien Bob wel want ik begin ervan overtuigd te geraken dat die een steen heeft i.p.v. een hart!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 22
- x 226
Het huis was wel al volledig ingericht ! Wanneer heeft hij dat dan gedaan zonder dat Tamara dat merkt ?
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 646
- x 477
En wat moet er gebeuren met dat deel van Sam & Tim die Tamara & Bob enkele seizoenen terug hebben gekocht ? Daar wordt geen woord over gerept door Bob en/Tamara.
Vond het gisteren net als vrijdag een aflevering waar de nodige vaart in zat Nieuwe verhaallijnen dus nu de oude, die maar bleven aanslepen, grotendeels zijn afgerond.
En Illias een mens weet zo dat het slecht met hem gaat aflopen met die mot.. Het was toch hem die we hoorden scheuren bij de wijngaard Waldek keek nog om.
Vond het gisteren net als vrijdag een aflevering waar de nodige vaart in zat Nieuwe verhaallijnen dus nu de oude, die maar bleven aanslepen, grotendeels zijn afgerond.
En Illias een mens weet zo dat het slecht met hem gaat aflopen met die mot.. Het was toch hem die we hoorden scheuren bij de wijngaard Waldek keek nog om.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 969
- x 1392
- Contacteer:
dacht ik toch ook, maar twijfelde dan ineens toen we hem weer thuis zagen. Leuk gastje om hem op logement te hebben in De Withoeve
En wat een wending met Dieter en Maité! Er had hem zoveel leed, verdriet en miserie kunnen gespaard blijven als hij maar die bloedtest had laten uitvoeren.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 22
- x 226
Het was wel ff schrikken toen bleek dat Cedric een ex van Gaby was. Gaby is dus bi, nog iets wat Britney niet wist. Ik denk dat Gaby nog wel meer lijken in de kast heeft. Cedric is dus ook bi, ms wordt het wel wat tussen hem en Niels.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 97
Maar iets dat het merendeel hier wel gedacht had, ik alleszins toch.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 12
- x 14
Nu zowat alle mogelijke koppel-combinaties opgebruikt zijn zullen ze het nu op de bi-toer moeten gaan zoeken zeker ?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1418
- x 2149