x 2. Heb me geen moment verveeld gisterenavond. Eindelijk wat actie. Maar wat ik me afvraag : wat zou er in dat dossier staan die Tim aan Dieter gaf ? Het leek alleszins niets positiefs.

x 2. Heb me geen moment verveeld gisterenavond. Eindelijk wat actie. Maar wat ik me afvraag : wat zou er in dat dossier staan die Tim aan Dieter gaf ? Het leek alleszins niets positiefs.
Had ook het idee dat het die richting uitging: iets in verband met de zwangerschap dat hij moet weten. Het zal in elk geval iets interessants zijn voor hem, want Tim was vastberaden dat hij het moest lezen. Volgens mij zou er ook een uitbarsting gekomen zijn moest het over de tijdsduur zijn dat Dieter haar achtergrond kende.
dat kan toch niet doorgaan. Je kan toch niet in een huis gaan wonen dat je niet uitgekozen, gemeubeld, gezellig gemaakt hebt. Zo kun je je toch niet thuisvoelen in die vreemde stulp. Maar ja, misschien Bob wel want ik begin ervan overtuigd te geraken dat die een steen heeft i.p.v. een hart!
dacht ik toch ook, maar twijfelde dan ineens toen we hem weer thuis zagen. Leuk gastje om hem op logement te hebben in De Withoeve
Maar iets dat het merendeel hier wel gedacht had, ik alleszins toch.
Nu zowat alle mogelijke koppel-combinaties opgebruikt zijn zullen ze het nu op de bi-toer moeten gaan zoeken zeker ?