Dirk Vermeersch (Ron Cornet)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 23
- x 233
En dan zijn verhaaltje over 'een gebroken hart'. Zo zielig doen, moet je daar zo oud voor geworden zijn ?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1446
- x 2201
Een 'gebroken hart' kan iedereen overkomen, daar staat geen leeftijd op.
Maar zijn gemoei heeft duidelijk een averechts effect gehad.
Maar zijn gemoei heeft duidelijk een averechts effect gehad.
1 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 56
Moderator bericht:
Spoilers nog steeds enkel en alleen in de spoilertopics - dat is altijd al zo geweest.
Inhoud werd verwijderd.
Spoilers nog steeds enkel en alleen in de spoilertopics - dat is altijd al zo geweest.
Inhoud werd verwijderd.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1013
- x 1426
- Contacteer:
zijn rol is eigenlijk wat uitgespeeld. Hij kan nu nog moeilijk op een derde vrouw verliefd worden. Zou wel heel ongeloofwaardig zijn. Dus buiten in de boekenclub zitten, wat vogelpikken, een koffie of pintje drinken in de Bar Madam,... zie ik nog weinig voor hem weggelegd.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- apestaart
- Poster rang 4
- x 167
Met andere woorden Dirk is nu gewoon een soort bladvulling geworden en zal dan waarschijnlijk langzamerhand uit de serie verdwijnen.daffy duck schreef: ↑wo 01 nov 2023, 20:02zijn rol is eigenlijk wat uitgespeeld. Hij kan nu nog moeilijk op een derde vrouw verliefd worden. Zou wel heel ongeloofwaardig zijn. Dus buiten in de boekenclub zitten, wat vogelpikken, een koffie of pintje drinken in de Bar Madam,... zie ik nog weinig voor hem weggelegd.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 56
Moderator bericht:
Nogmaals: geen spoilers in deze topics.
Ongeacht wat er al 'in de boekskes' verschenen is, hier wordt alles wat niet in de afleveringen al getoond is, als een spoiler beschouwd.
Ook wat er in de pers geschreven wordt, of wat getoond wordt in de preview voor de volgende dag.
Dit is al sinds 2005 1 van onze forumregels.
viewtopic.php?f=5&t=865
In het spoilerhoekje is plaats in overvloed om hierover te praten, zolang het nog niet op tv geweest is.
Ongeacht wat er al 'in de boekskes' verschenen is, hier wordt alles wat niet in de afleveringen al getoond is, als een spoiler beschouwd.
Ook wat er in de pers geschreven wordt, of wat getoond wordt in de preview voor de volgende dag.
Dit is al sinds 2005 1 van onze forumregels.
viewtopic.php?f=5&t=865
In het spoilerhoekje is plaats in overvloed om hierover te praten, zolang het nog niet op tv geweest is.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 868
Terwijl Angèle met veel bombarie vertrokken is, lijkt het personage Dirk in het niets opgelost. Tenzij ik iets gemist heb, heeft gisteren niemand op de "mannenavond" opgemerkt dat hun maatje Dirk er niet was. Raar...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 799
- x 1247
Nancy en Rosa hadden het over zijn afwezigheid tijdens hun boekbespreking. Hadden ze hem nu gebeld of niet? Dat is me ontgaan.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 23
- x 233