Karin Baert (Kadèr Gürbüz)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: ma 16 okt 2023, 12:45 Maar in die groep worden wel meer dingen heel vaak geroepen.
Vorig seizoen was het nog Dirk, die de vader van Chris was en op diens bevel de wijn had doen mislukken.
Viv is daar ondertussen al elfendertig keer zwanger geweest.
Marianne denkt dat ze de dood van Cosyns op haar geweten heeft, maar hij was niet dood toen zij daar weg ging en dus heeft Dries de klus verder afgemaakt, want die zat beneden in de auto te wachten.
Door de verhaallijnen gaan Nancy en Dieter uiteen, Nancy terug samen met Eddy. Angèle met Dirk.
Vicky terug met Vince, Femke met Peter en Bob krijgt opnieuw kanker en verdwijnt, zodat Tamara en Lowie een stel worden.
Dus dan mogen Waldek en Karin zeker niet achterblijven... :whistle: :lol:
:shock: Pfoeh, en ik maar denken dat ze het in Thuis soms ver gaan zoeken... :mrgreen: :crazy: :lol:
satine schreef: ma 16 okt 2023, 12:45 Wat Waldek betreft: dat is iets wat al een tijdje de ronde doet op de FB-pagina van Thuis.
Als zij inderdaad een koppel worden, dan is het volgens mij eigenlijk alleen maar omdat in Thuis niemand lang single mag blijven.
Nou, dat dus...
Ik zie dat echt met geen mogelijkheid voor me, Karin & Waldek. :nope:
Ik vind het al een ontzettende vooruitgang dat ze eindelijk gewoon met elkaar door een deur kunnen, want het zijn echt 2 totaal verschillende karakters.
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Christel schreef: ma 16 okt 2023, 13:47 Als zij inderdaad een koppel worden, dan is het volgens mij eigenlijk alleen maar omdat in Thuis niemand lang single mag blijven.
De enige singles in Thuis zijn weduwes, tieners en hoogbejaarden. Niet heel 'inclusief' als je weet dat bv in Antwerpen 1 op 4 volwassenen single is.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik vraag me af of zij - eens de hete soep tussen haar en Tom weer is afgekoeld - niet opnieuw de advocatuur in gaat? Eén van de hoofdredenen dat ze indertijd opstapte was toch omdat Tom Peter binnenhaalde. Maar nu die het zelf afgebold is...
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Karin mag toch helemaal niet meer pleiten, ze was toch haar titel als advocaat kwijt
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Kiki_Dee schreef: zo 22 okt 2023, 07:03 Karin mag toch helemaal niet meer pleiten, ze was toch haar titel als advocaat kwijt
Is inderdaad zo, maar ze bleef de rechterhand van Tom naar voorbereidingen toe en zakelijke jobs op het kantoor. Heel wat voorbereidend dossier werk werd door haar gedaan. Maar geeft ze haar job in de wijngaard op en haar universiteitsjob?? Ge zou moeten goed gek zijn om hem nu weer te helpen na z'n asociale houding.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Als ik me niet vergis heeft ze intussen eerherstel gekregen, ze mag dus weer aan de balie werken.

En die hogeschool, daar was ze vorig seizoen toch volledig mee gestopt :denk:

In ieder geval was de nuance "als de ergste boosheid wat gezakt is" = dus niet voor meteen. Zal ook afhangen van wat Dries gaat doen. Als die ook opstapt (hij twijfelde nog) kan Tom moeilijk op zijn eentje het kantoor draaiende houden, want Simonne is niet juridisch geschoold.

Back to Karin. Het is niet zo dat ze naast Feniks niks anders meer kan doen. Voordien combineerde ze die job toch ook met de hogeschool?
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Tiboko schreef: zo 22 okt 2023, 16:28eerherstel
Dat heb ik gemist
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Kiki_Dee schreef: ma 23 okt 2023, 13:18 Dat heb ik gemist
Ik ook - ze is in 2019 geschorst voor een jaar, maar ik dacht dat die royering definitief was. :denk:
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: ma 23 okt 2023, 13:42 maar ik dacht dat die royering definitief was. :denk:
Dat dacht ik ook... :think:
daffy duck schreef: zo 22 okt 2023, 14:51 Is inderdaad zo, maar ze bleef de rechterhand van Tom naar voorbereidingen toe en zakelijke jobs op het kantoor. Heel wat voorbereidend dossier werk werd door haar gedaan. Maar geeft ze haar job in de wijngaard op en haar universiteitsjob?? Ge zou moeten goed gek zijn om hem nu weer te helpen na z'n asociale houding.
En dat laatste denk ik dus ook. Ik vond Karin sowieso al vrij "vergevingsgezind" naar Tom toe, toen die haar op kantoor "inruilde" voor BFF Peter destijds. Ze heeft privé en zakelijk wat dat betreft altijd heel goed kunnen scheiden.
En op dit moment heb ik van Karin niet echt het idee dat ze de advocatuur (en alles wat er met Tom bij komt kijken) erg mist. Ze stuntelt wel bij Feniks omdat ze dat werk niet gewend is, maar ze lijkt er van de andere kant best wel voldoening uit te halen, ook al is het met vallen en opstaan...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Ik vind het wel mooi om te zien hoe Karin echt wel gegroeid is, ze is eigenlijk wel een goede ouder vkoor Robin, veel beter dan Tom bijvoorbeeld. Ik zie haar menselijke kant graag.
3 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ze is niet langer de b*tch.
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik denk dat er toch wat groeit tussen Karin en Waldek, hoe ze hem een schouderklopje gaf en nu meer in de wijngaard gaat werken. Waldek is ook al lang single en in Karins relatie botert het ook niet goed.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ik heb het ook al gedacht, ik hoop van niet.
1 x
jeff
Nog geen rang
x 48

Bericht door jeff »

Valsspeler eerste klas.
Er is maar één personage met zo'n achterbaks karakter in thuis. Door vals te spelen wil ze haar gelijk/doel bereiken. Qua zelfbedrog kan dat ook tellen.
Ik hoop dat haar vals spel toch aan het licht komt en ze er dan de gevolgen van moet dragen!
2 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

jeff schreef: za 18 nov 2023, 00:47 Valsspeler eerste klas.
Inderdaad, en wat vind ik het heerlijk om te zien :lol:
1 x
Plaats reactie