volledig mee akkoord. Waar haalt Tom het lef vandaan om Vicky nu nog eens voor z'n kar te spannen om haar niet meer te laten kuisen bij Marianne. Duidelijker kan het er niet opliggen! Advocaat van m'n voeten. En dan voetveeg Dieter! Denkt hij misschien dat de situatie zal verbeteren door langer te wachten om Nancy in te lichten?? En intussen kan Maite haar gang gaan en nog eens komen inwonen bij iemand die ze zoveel pijn gedaan heeft. 2 zakken van mannen zonder ruggegraat!
Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1013
- x 1426
- Contacteer:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 56
Ik erger mij nog meer aan Tom dan gewoonlijk. En da's meestal al heel wat.
1 x
-
- Poster rang 5
- x 799
- x 1247
Frank die voor het hele gebouw tegen dat etterbakske zei dat "em da goe gedaan had". Die had just nikske gedaan. Enkel zijn cadeautje gaan afhalen en uitgepakt.
3 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1013
- x 1426
- Contacteer:
Erger me nog steeds steendood aan Lowie! Heeft hij al eenmaal naar Tamara omgekeken? Haar gevraagd hoe het gaat of enige bezorgdheid getoond?
Spitten die gast en hoe vlugger hoe liever. Hopelijk bedenkt Tamara zich nog
Spitten die gast en hoe vlugger hoe liever. Hopelijk bedenkt Tamara zich nog
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 868
Ik erger me aan die idiote verhaallijn...
Die waanzin (waar Bob & zijn vrouw gretig in mee gegaan zijn) mag stilaan afgerond worden. Laat Lowie met Polly voor drie maand naar Kaat of Katrien vertrekken en ga aub over tot de orde van de dag
Die waanzin (waar Bob & zijn vrouw gretig in mee gegaan zijn) mag stilaan afgerond worden. Laat Lowie met Polly voor drie maand naar Kaat of Katrien vertrekken en ga aub over tot de orde van de dag
2 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3253
- x 1601
Of voor altijd misschien, alstublieft?
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1446
- x 2201
^ Inderdaad!
En hij mag Polly dan gerust bij Bob en Tamara achterlaten, wat mij betreft.
En hij mag Polly dan gerust bij Bob en Tamara achterlaten, wat mij betreft.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3253
- x 1601
Bij Tamara zou van mij gerust mogen.
Met Bob heb ik dan weer heel wat meer moeite, want hij is in mijn ogen bijna net zo verantwoordelijk voor dit hele fiasco als irritant ex-vriendje Lowie. Denk dat Lowie en Bob mijn all-time-ergernissen in Thuis zijn én blijven.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1446
- x 2201
Mja, begrijpelijk - maar ik vind hem doorgaans wel een goeie papa, en een zusje voor Leo zou wel fijn zijn.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1013
- x 1426
- Contacteer:
Slof Dieter die blijkbaar z'n zus nodig heeft om goede raad te sprokkelen i.v.m. de vrucht Maité. Z'n troostsnoepen is ergerlijk en kinderlijk. Kan hij nu eindelijk een echte vent zijn en onder ogen zien wat de gevolgen van z'n daden zijn. En eerlijk zijn tegen Nancy want die baby zal niet zomaar oplossen 'in thin air!'.
2 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 868
Een goeie echtgenoot daarentegen
Heeft die domoor niet door dat het zo niet verder kan met de uitgeputte Tamara? Hij vlucht snel het huis uit (gaan werken uiteraard) en laat haar achter in het kamertje naast de woonkamer waar ze de hele dag kan genieten van het gezellig vader-dochter spektakel Lowie-Polly.
Misschien moet dit "misschien helpen we Lowie aan een kind en jij - lieve Tamara - mag al het werk hiervoor doen" genie nu ook even 5' nadenken aan een oplossing voor de huidige situatie. Haar een week of twee in de Withoeve laten logeren, zou bijvoorbeeld geweldig zijn. Dan is ze even weg uit deze ellendige situatie en kan ze tot rust komen, in het gezelschap van een aantal mensen die om haar geven.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1013
- x 1426
- Contacteer:
De ongevoelige Viv die zo nodig uitleg moest geven waarom Lowie niet bij de bevalling was. En dan inderdaad, de situatie Polly, Lowie, Tamara, Bob. Dit is pure horror voor haar en blijkbaar vind niemand dat voor het moment. Zo tenenkrullend erg!
2 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1446
- x 2201
Voor mij natuurlijk al wat hierboven al vermeld is, maar ook wel Angèle.
Wat een gedram voor iets dat door 1 zinnetje van iemand anders in haar hoofd gestoken is.
Wat een gedram voor iets dat door 1 zinnetje van iemand anders in haar hoofd gestoken is.
2 x
-
- Poster rang 5
- x 799
- x 1247
Angèle met haar puberaal gedrag. Wat is er voor een vrouw van die leeftijd nu zo belangrijk aan een boterbriefje? Moesten ze nu nog gemeenschappelijke kinderen of eigendommen hebben zou ik het begrijpen. Of Eddy heeft Euromillions gewonnen en is ziek. Maar dit? Dit gaat niet over Eddy, dit gaat over een kleed en een feest en al wat daar bij hoort.
3 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1446
- x 2201
Inderdaad, en weken- of maandenlang in de belangstelling staan.
Want wat de voorbereiding van haar grootse feest betreft, dat zal ook wel iedereen constant moeten horen.
Met dan natuurlijk de apotheose op de dag zelf.
1 x