Lowie en Bob uiteraard. Bob was kennelijk totaal niet bezig met Tamara, en Lowie niet met zijn dochter. Wat een waardeloos stel egoisten is dat toch...

Ik kan mij vergissen want misschien heb ik vorig seizoen iets gemist, maar is dit niet iets nieuws?Christel schreef: do 07 sep 2023, 12:06 - Dirk (stop met dat wanhopig trekken aan een dood paard en laat Rosa lekker zelf uitzoeken of ze nou wel of niet terug naar haar overspelige ex gaat)
Dacht dat Sam dat net niet wou, ze heeft het toch voorgesteld aan Thilly, en zij droeg Angèle hiervoor op bij Samdaffy duck schreef: ma 25 sep 2023, 23:22 Sam, om voor te stellen dat Angèle een stapje in de wereld zou zetten naar de koffieplantages. Hoe naîef kun je zijn! Dat wordt lachen, die zien we nooit meer terug!
Tamara evenveel, ze wist wat het te weeg ging brengen, ik vond het voorstel van Bob om te verhuizen zelfs heel aannemelijk.Thom schreef: di 26 sep 2023, 10:17 En iedereen betrokken (buiten Tamara dan) bij het babyproject krijgen er natuurlijk ook wat lappen .