Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Dirk, voor zijn geduld met Rosa, als ze weer eens gemaakt vrolijk en giechelend als een bakvis in de buurt van lompe Waldek is.
Ik vind die scènes een beetje storend worden, zeker na het gedrag van Waldek weer tijdens de laatste vergadering.
Sommige mensen hebben echt wel een kort geheugen, als het aankomt op hoe ze vroeger (meer dan 1 keer) onheus behandeld werden.
Dus een bosje pluimen voor Dirk.
Ik vind die scènes een beetje storend worden, zeker na het gedrag van Waldek weer tijdens de laatste vergadering.
Sommige mensen hebben echt wel een kort geheugen, als het aankomt op hoe ze vroeger (meer dan 1 keer) onheus behandeld werden.
Dus een bosje pluimen voor Dirk.
3 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Bob een hele bos pluimen. Hoe haalt die onnozele Lowie het in zijn hoofd om hem te vragen peter te worden van zijn kind?
Bob heeft het lang opgekropt, maar eindelijk kwam het eruit. Maar ons onnozel Lowieke snapt er nog steeds niks van.
Bob heeft het lang opgekropt, maar eindelijk kwam het eruit. Maar ons onnozel Lowieke snapt er nog steeds niks van.
1 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Bob om in verweer te gaan tegen Lowie. Nu Tamara en de rest nog. Dirk krijgt er ook omdat hij het zo uithoudt met Rosa.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Dirk voor zijn engelengeduld en Bobbie voor het eindelijk verliezen van zijn engelengeduld.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Dat is wel een feit en bij de geringste opmerking naar Rosa toe gaat madam haar rug naar hem toe keren en hooghartig wegdribbelen. Je zou voor minder achterdochtig worden als je die 2 clowns bezigziet. En Waldek zal het zeker niet laten om er nog een schepje bovenop te doen als hij de kans krijgt. Dus Dirk wees op je hoede en hoedje af voor je geduld met die 2 pubers!
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Van mij krijgt Dirk ook een hele bos pluimen, hoewel ik niet zo goed begrijp waarom hij nog zoveel geduld heeft met Rosa. Want of ze nou uiteindelijk wel of niet iets doet met haar gevoelens voor Waldek, de manier waarop ze daar mee omgaat is sowieso volledig respectloos tegenover Dirk en laat wel zien dat haar liefde voor hem echt flinterdun is.
In mijn ogen is ze dan ook niet iemand om zoveel moeite voor te doen
En normaal zou Bob van mij ook pluimen krijgen om ein-de-lijk eens tegen Lowie in te gaan, ware het niet dat hij zelf voor een groot deel verantwoordelijk is voor alle ellende die hem nu overkomt. Hij heeft kennelijk eenzijdig de slaafse vriendschap en idiote regeling met Lowie opgezegd. Dat is allemaal leuk en aardig, maar andere mensen kunnen dat niet ruiken. Was misschien handig geweest als hij van het begin af aan nagedacht had. En ik weet dat iedereen fouten maakt, maar Bob is nou al maanden aan het navelstaren en denkt alleen aan zichzelf. Ik word er echt een beetje misselijk van, net als van het verschrikkelijke egoïsme van Lowie.
In mijn ogen is ze dan ook niet iemand om zoveel moeite voor te doen

En normaal zou Bob van mij ook pluimen krijgen om ein-de-lijk eens tegen Lowie in te gaan, ware het niet dat hij zelf voor een groot deel verantwoordelijk is voor alle ellende die hem nu overkomt. Hij heeft kennelijk eenzijdig de slaafse vriendschap en idiote regeling met Lowie opgezegd. Dat is allemaal leuk en aardig, maar andere mensen kunnen dat niet ruiken. Was misschien handig geweest als hij van het begin af aan nagedacht had. En ik weet dat iedereen fouten maakt, maar Bob is nou al maanden aan het navelstaren en denkt alleen aan zichzelf. Ik word er echt een beetje misselijk van, net als van het verschrikkelijke egoïsme van Lowie.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Joren om ondanks zijn verdriet Niels kordaat de deur te wijzen. Alleen jammer van het gevolg...
3 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
toch wel een beetje Frank om zus en broer even terecht te wijzen op hun manier waarop ze met hun geliefden omgaan.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ergens begreep ik hem wel, zeker wat Niels betreft.
Maar bij Silke was het op, het had geen zin dat ze Ilias nog langer aan het lijntje hield.
Frank is indertijd toch ook niet bij Jenny gebleven?
Van mij eerder een pluim voor Silke omdat ze ook haar steentje wil bijdragen in de verdediging van Ilias, mocht dat nodig blijken.
En ook een kleintje voor Tom, voor zijn excuses. Hij had dit al eerder moeten doen, maar beter laat dan nooit.
Maar bij Silke was het op, het had geen zin dat ze Ilias nog langer aan het lijntje hield.
Frank is indertijd toch ook niet bij Jenny gebleven?
Van mij eerder een pluim voor Silke omdat ze ook haar steentje wil bijdragen in de verdediging van Ilias, mocht dat nodig blijken.
En ook een kleintje voor Tom, voor zijn excuses. Hij had dit al eerder moeten doen, maar beter laat dan nooit.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Niet alleen dat, ook dat hij opbiechtte aan Dries dat hij toch wel efkes aan Dries getwijfeld had.satine schreef: vr 23 jun 2023, 08:33 En ook een kleintje voor Tom, voor zijn excuses. Hij had dit al eerder moeten doen, maar beter laat dan nooit.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Sam, om zo lief dat afscheidsetentje voor Joren te organiseren en zijn lievelingseten voor hem te koken.
Sowieso mooi hoe ze hem destijds in huis genomen heeft en er altijd voor hem geweest is. Ik vind de band tussen die 2 met tijden echt heel mooi om te zien, en zijn vertrek zal ongetwijfeld een hele aanpassing worden voor haar.
Sowieso mooi hoe ze hem destijds in huis genomen heeft en er altijd voor hem geweest is. Ik vind de band tussen die 2 met tijden echt heel mooi om te zien, en zijn vertrek zal ongetwijfeld een hele aanpassing worden voor haar.
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Toch wel een aantal voor Angele om het zo op te nemen voor Dirk en tegen Rosa duidelijk en op een kalme begripvolle manier de waarheid heeft gezegd.
2 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Ook wel een beetje voor den Eddy. Van toch wel wat populistische uitspraken en gedrag zich volledig aanpassen omdat Britney het goed zou hebben. De Puntzak ingeruild voor sushi!
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik denk dat de pluim voor Britt is, die het haar vader naar de zin maakte

Sushi was zijn voorstel en toen zei Britt laat ons gewoon een hamburger gaan eten en daarna naar een actiefilm in de bioscoop.
0 x