Vragen en opmerkingen over de afleveringen / serie
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- satine
- Poster rang 5
- x 1421
- x 2159
Iets wat ik mij afvraag, omdat ik er gewoon niks van ken en er online ook meteen geen antwoord op vind:
Iedere Belg heeft een online medisch dossier, waar waarschijnlijk wel in zal staan dat Tamara via kunstmatige weg zwanger is geworden.
Staat daar ook bij dat het niet haar eicel is en dat de zaadcel van een donor is?
Moest ze ooit beslissen om met Bob toch nog voor een eigen kindje te gaan, zou dit dan problemen kunnen geven omdat ze voor 'vriend Lowieke' zo overtuigend gelogen hebben?
Of is die informatie niet opgeslagen en/of doet die er niet toe?
Iedere Belg heeft een online medisch dossier, waar waarschijnlijk wel in zal staan dat Tamara via kunstmatige weg zwanger is geworden.
Staat daar ook bij dat het niet haar eicel is en dat de zaadcel van een donor is?
Moest ze ooit beslissen om met Bob toch nog voor een eigen kindje te gaan, zou dit dan problemen kunnen geven omdat ze voor 'vriend Lowieke' zo overtuigend gelogen hebben?
Of is die informatie niet opgeslagen en/of doet die er niet toe?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 777
- x 1222
@Satine. Het is een lang artikel, maar ik denk dat veel zal duidelijk worden (vooral het hoofdstuk over "hoogtechnologisch draagmoederschap".
www.familyandlaw.eu
Draagmoederschap naar Nederlandse en Belgische wetgeving
www.familyandlaw.eu
Draagmoederschap naar Nederlandse en Belgische wetgeving
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 982
- x 1404
- Contacteer:
Heb vandaag eens de lijst op Wikipedia over Thuis personages bekeken. Amai m'n ratje!! Vermoord, neergestoken, van de trap geduwd, neergeschoten, verongelukt...genoeg om een heel kerkhof mee te vullen! Maar ja, juist dat houdt de reeks spannend misschien. Een slechterik af en toe moet kunnen. Heb soms het idee dat, nu Thuis binnenkort 30 jaar loopt, was het niet fijn geweest om de kinderen van toen, hetzelfde personage terug te zien als volwassene? Zo krijgen we toch een meer aanvaardbare en realistischer kijk op de personages. Neem bijvoorbeeld Franky. Verschillende personage hebben die rol vertolkt. Ook Sandrientje had ik willen zien evolueren. Ik denk dat we nu wel meer die trend zullen te zien krijgen in de toekomst. https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van ... _uit_Thuis
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5
- x 22
- x 226
Franky is Kaat nu he . Ik heb de 'nieuwe Tom' ook nooit echt gemogen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 777
- x 1222
-
- Nog geen rang
- x 35
- x 39
-
- Poster rang 5
- x 777
- x 1222
-
- Poster rang 5
- x 777
- x 1222
Het is bij het topic van Dieter al gesuggereerd dat Maité een handlanger van Chris is. Dat zou kunnen, het kan ook niet. Dat zal het verhaal moeten uitwijzen. Maar! De timing... Ze is zogezegd overgeplaatst op het moment dat Chris weer in actie kwam. Het zou dus veel raarder zijn als ze er niets mee te maken heeft dan wel.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 982
- x 1404
- Contacteer:
De val van Marianne en hoe het zal aflopen! Ja, ik kan nu wel aannemen dat haar rol niet meer de hoofdrol is die ze vertolkte in het begin van de serie, maar toch, ze is niet weg te denken uit de reeks al is het maar voor de diversiteit in leeftijd tussen de spelers. alhoewel ze natuurlijk waardevoller is dan dat! Eventjes vergelijken met de werking van Eastenders (BBC), daar geven ze een hint als in de toekomst een speler (ster) zal verdwijnen. Daar wordt er dan rekening gehouden met de reactie van de kijker. Zo wordt het scenario dan aangepast en heeft de kijker inspraak in het vervolg van de reeks. Vind ik wel veel beter die interactie.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 97
Moderator bericht:
Geen spoilers in dit topic, a.u.b...
0 x
-
- Nog geen rang
- x 35
- x 39
Wie werd tijdens de aftiteling van gisteren in de combi gestoken?
0 x
-
- Nog geen rang
- x 2
Iemand die weet wanneer het nieuwe seizoen van thuis start????
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2247
- x 189
01.09.? dat is wel een vrijdag ....misschien dan wel de maandag 04.09., met zondagavond een herhaling van de finale ???
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1421
- x 2159
Was de dag dat Paulien overleden is, ook niet de dag dat ze het goede nieuws over de zwangerschap van Tamara kregen?
Dan heeft ze die shoot toch wel heel snel geboekt, niet wetende hoe de zwangerschap verder zou lopen.
Dan heeft ze die shoot toch wel heel snel geboekt, niet wetende hoe de zwangerschap verder zou lopen.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 856
Wat een onrealistische verhaallijn.
Pauline boekt een shoot bij een "goeie" vriendin, die dan meer dan negen maand geen contact meer met haar had/zocht - zelfs niet een follow up'ke of een FB-berichtje of een simpele proficiat als de baby eenmaal geboren is? Zo ongeloofwaardig.
Pauline boekt een shoot bij een "goeie" vriendin, die dan meer dan negen maand geen contact meer met haar had/zocht - zelfs niet een follow up'ke of een FB-berichtje of een simpele proficiat als de baby eenmaal geboren is? Zo ongeloofwaardig.
1 x