Alexander zal Silke vast niet vertrouwen (zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten), en Dries & Tom zullen haar uiteraard ook niet meer vertrouwen nu. Dat lijkt me inderdaad allemaal niet meer dan logisch en is ook niet echt verrassend, vind ik.Tiboko schreef: wo 19 apr 2023, 12:04 In de aflevering konden we wel degelijk zien dat ze haar niet voor 100 procent vertrouwen, wat logisch is gezien de vete tussen beide kantoren.

Punt is gewoon dat Silke een handtekening heeft gezet onder een papier waarvan Alexander zei dat het een NDA is, maar wat evengoed heel iets anders kan geweest zijn. God weet waarvoor ze getekend heeft...
Kan heel goed een interessante verhaallijn zijn, maar ik vind het toch grenzen aan het waanzinnige dat een vrouw van Silke's leeftijd en met het verstand wat ze toch wel zou moeten hebben, niet eens een héél klein beetje over dat papier heen gelezen heeft.
Ik ben dus niet persé benieuwd naar de streken die Alexander ongetwijfeld uit zal proberen te halen met behulp van Silke, maar wel naar wat er op dat papier gestaan heeft. Voor hetzelfde geld heeft ze een koopcontract van een huis getekend of staat ze vrijwillig haar nier af, weet zij veel...