Ik heb in een vorige post gezegd dat ik Lancelot niet goed kan peilen: Ofwel is hij de mol ofwel speelt hij het spel héél competitief. Maar sinds enkele weken terug heb ik "tegen mijn goesting" mijn tunnelvisie moeten laten varen

én I KNOW, als mol moet je af en toe een opdracht winnen zodat je niet verdacht wordt bij de andere spelers, maar 5000€? Da's wel echt veel. En maakt ge u verdachter omdat je pasvragen neemt? De meeste mensen doen dat. Maar zoals ik al zei: Da's echt het enige wat mij enorm tegenhoudt om niet meer voor Lancelot te gaan, want er zijn anders wel al veel dingen die naar hem leiden.
Dus het zal dan toch een competitieve kandidaat zijn zeker?
En comfort heeft idd ni zoveel geld in de pot gebracht, al vind ik het dan wel enorm straf dat ze in die loopproef met die zware rugzak wel goed gedaan heeft, ook al is dat maar een klein deeltje van de som, dusjah...het kan wel, maar persoonlijk denk ik van nie.
Toos? Die heeft samen met Lancelot al het meest geld in die pot gestoken.
Dus 't zal dan misschien toch die Ruben zijn?
OH JONG; IK MOET HET GEWOON TOEGEVEN: Ik bak er dit jaar niet veel van!
Vorig jaar had ik Uma door, en drie jaar geleden Alina: Maar al mijn andere verdachten: Joeri, Lloyd, Sven,...ik zit altijd op de winnaar of op de verliezer

Imagination is the only weapon in the war against reality.