Dertigers
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- satine
- Poster rang 5
- x 1421
- x 2159
Dertigers
Is er iemand die van plan is om vanaf maandag naar de nieuwe reeks van 'Dertigers' te kijken?
Ik heb de trailer gezien en om 1 of andere reden spreekt het me niet echt aan.
Misschien omdat ik van de vorige reeks wel echt genoten heb (ook al werd het wat zwakker in het laatste seizoen, vond ik) dus ik ben een beetje bang dat dit een ander niveau gaat zijn.
Maar wie weet geef ik het wel een kans.
Ik heb de trailer gezien en om 1 of andere reden spreekt het me niet echt aan.
Misschien omdat ik van de vorige reeks wel echt genoten heb (ook al werd het wat zwakker in het laatste seizoen, vond ik) dus ik ben een beetje bang dat dit een ander niveau gaat zijn.
Maar wie weet geef ik het wel een kans.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 856
Dertigers
We hebben gisteren de eerste aflevering gezien, veel déjà vu.
Ze borduren voort op de vorige versie. Personages lijken me iets minder charismatisch.
Ga het nog even aanzien, maar zal toch een niveautje beter moeten, willen we blijven kijken.
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1421
- x 2159
Dertigers
Ik heb - nadat ik de trailer nog eens zag voorbijkomen - beslist om niet te kijken.
Dat er geen van de personages mij meteen aansprak, was wel de hoofdreden.
Variaties op het vorige thema maar met andere acteurs, daar pas ik voor.
Dan liever een avondje Netflix of Streamz. Of een goed boek.
Dat er geen van de personages mij meteen aansprak, was wel de hoofdreden.
Variaties op het vorige thema maar met andere acteurs, daar pas ik voor.
Dan liever een avondje Netflix of Streamz. Of een goed boek.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 35
- x 39
-
- Nog geen rang
- x 35
- x 39
Dertigers
Het waren gisteren en eergisteren de allereerste afleveringen die ik zag van Dertigers. Vorige seizoenen heb ik niet gekeken.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 35
- x 39
Dertigers
Ik ben er bijna zeker van dat Jonas en Ruben nog eens samen in bed zullen belanden hoewel Jonas hetero is en met Laura aan kinderen gaat beginnen.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 35
- x 39
Dertigers
Zijn de eerste vier seizoenen van Dertigers telkens met dezelfde personages? Want het vijfde seizoen is met andere. Ik heb eens de allereerste aflevering ooit bekeken en ik vond die niet zo interessant. Dus is dat vier jaar met dezelfde?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1421
- x 2159
Dertigers
De vier eerste seizoenen zijn inderdaad met andere acteurs en andere verhaallijnen.
Dat was een afgerond geheel.
Ik heb deze week dan toch een stuk van de nieuwe reeks gezien en het boeit me niet. Het lijkt me ook eerder 'twintigers' dan 'dertigers'.
Fijn voor degenen die het goed vinden maar ik ga niet meer kijken. Het verschil met de eerste reeks is voor mij te groot.
Smaken verschillen.
Dat was een afgerond geheel.
Ik heb deze week dan toch een stuk van de nieuwe reeks gezien en het boeit me niet. Het lijkt me ook eerder 'twintigers' dan 'dertigers'.
Fijn voor degenen die het goed vinden maar ik ga niet meer kijken. Het verschil met de eerste reeks is voor mij te groot.
Smaken verschillen.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 35
- x 39
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 6
- x 29
Dertigers
Ik heb ook nog niet gekeken. Het is eigenlijk gewoon een heel andere serie die probeert het succes te evenaren, maar dan met andere acteurs en andere verhalen. Ik vrees er een beetje voor dat je automatisch gaat vergelijken als je de eerste vier seizoenen hebt gezien.
Wat mij betreft, hoe goed ik de serie ook vond, was het verhaal ook afgerond. Ik bedoel maar: Tine en Bart gingen uit elkaar omdat ze oneindig veel ruzie hadden over alles, het zou ni realistisch zijn om hen terug bij elkaar te brengen en dat één van de twee daardoor helemaal zou veranderen. Ook bij Saartje en Pieter: ze verschilden teveel, en daarom is het niet gelukt! Da's de bedoeling van zo'n reeks: dat het herkenbaar moet zijn en dat het niet gaat neigen naar een soap, en dan is het nadeel dat zoiets idd eindig is.
Maar om dan te proberen iets gelijkaardigs te maken, ook al verander je de verhalen, het concept is niet meer nieuw. De magie is er wel uit.
En dan lees je idd dat de cast in't echt zelfs nog niet eens op die tram 3 zit.
Ik heb, net zoals Satine, er niet zoveel interesse voor.
Wat mij betreft, hoe goed ik de serie ook vond, was het verhaal ook afgerond. Ik bedoel maar: Tine en Bart gingen uit elkaar omdat ze oneindig veel ruzie hadden over alles, het zou ni realistisch zijn om hen terug bij elkaar te brengen en dat één van de twee daardoor helemaal zou veranderen. Ook bij Saartje en Pieter: ze verschilden teveel, en daarom is het niet gelukt! Da's de bedoeling van zo'n reeks: dat het herkenbaar moet zijn en dat het niet gaat neigen naar een soap, en dan is het nadeel dat zoiets idd eindig is.
Maar om dan te proberen iets gelijkaardigs te maken, ook al verander je de verhalen, het concept is niet meer nieuw. De magie is er wel uit.
En dan lees je idd dat de cast in't echt zelfs nog niet eens op die tram 3 zit.
Ik heb, net zoals Satine, er niet zoveel interesse voor.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 6
- x 29
Dertigers
Die kerstspecial was een extra aflevering om de acteurs van de vorige seizoenen nog eens te laten schitteren, dus die bekijk je best als je van seizoen 1 tot en met 4 kijkt.frankeneddy1 schreef: ↑za 18 mar 2023, 18:20Tijdens of na welk seizoen moet ik de Kerstspecial bekijken?
Persoonlijk vond ik zelfs dat al een beetje overbodig om eerlijk te zijn. Niet omdat het slecht was ofzo, maar omdat de verhaallijn eigenlijk was afgerond in de serie zelf.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Nog geen rang
- x 35
- x 39
-
- Nog geen rang
- x 35
- x 39