Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Ik snap haar wel, hij is ook gewoon druk, zijne denken (als ie dat al überhaupt doet) en doen spreken boekdelen. Is het niet om te klagen over zijn vader, is hij bezig over zijn fietsen of een ander dom plan om aan geld te geraken. Dus van mij geen lap voor haar.

Wie wel lappen verdienen zijn Eddy en vooral Waldek. Heel laag bij de grond :thumbdown:
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vind ook niet dat Silke hiervoor een lap verdient. Dat gemoei van Ilias met dingen die zijn moeder beslist, is er dik over.
Ze heeft 10 jaar haar plan getrokken, dan kan ze dat nu ook wel. Daar heeft ze Ilias echt niet voor nodig.
Dus hij zou beter eens naar zijn eigen leven kijken en zijn zaken in orde brengen, ook officieel.
Dus van mij een lapje voor Ilias, niet dat het veel gaat uithalen. :D

De lappen zijn vandaag ook van mij voor Eddy en Waldek.
Vooral de laatste met 'zijn waarheid'. :roll:
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Lowie :roll: En Christine om zich te moeten met zaken die haar niet aangaan en ze alleen maar Waldeks verhaal kent.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Ilias. Kan iemand even die jongen wakker schudden :boo: :doh:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Christine, die is echt van het padje!
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Thom schreef: za 25 feb 2023, 08:45 Ilias. Kan iemand even die jongen wakker schudden
Hij heeft blijkbaar nog zijn lesje niet geleerd, nog altijd blijven gokken ongelooflijk. :mad:
Wat zeggen ze dat een ezel geen 2 keer aan dezelfde steen stoot maar Ilias is ook geen gewone ezel maar een driedubbele overgehaalde vierkante en een omgekeerde steenezel die wel nog 20 keer aan dezelfde steen zal stoten eer beseft hij verkeerd bezig is als hij ooit dat zal beseffen tenminste maar ik vrees ervoor. :mad: :thumbdown:
1 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Om nog maar te zwijgen dat hij zijn "gewonnen" geld direct gaat opdoen op die fuif ipv het opzij te zetten zodat hij eindelijk iets deftigs kan huren :roll: Ik heb het opgegeven om Ilias een paar lappen te geven, het helpt toch niet :doh: 12 stielen en 13 ongelukken dat ventje :doh:
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Lapje voor Thilly omdat ze ondanks haar belofte toch weer Harry met zijn rug tegen de muur zet wat Thilly betreft.
Niet moeien, is niet moeien.
En Thilly was inderdaad de afspraak niet nagekomen, 'bijna 17' of niet.
Haar opmerking 'Moest ik toen niet naar die fuif zijn geweest, was ik nu dood', sloeg op niet veel.
Harry en Thilly zijn niet bepaald naar buiten gestormd zonder aan Zihame te denken.
Ze was daar heus wel levend buiten geraakt.

En ook een lapje voor Harry omdat hij Thilly niet vertelt waarom hij niet wil dat zijn dochter naar die fuif gaat.
Ik kan mij voorstellen dat hij geen risico's wil nemen zolang hij niet zeker weet dat Chris niet achter een en ander zit.
Maar dan is een beetje duidelijkheid wel op zijn plaats hier. Zeker tegenover Thilly.

Leuk gezinnetje eigenlijk wel... :D
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 53
x 83

Bericht door catherine »

Geen pluim maar een lapje voor mij aan Frank. De leugens van Ilias helpen verdoezelen met nog meer leugens. Nu gaat iedereen nog medelijden krijgen met hem, arme Ilias de pechvogel! Waar gaat dat eindigen?
3 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Dries, doe in het vervolg een kamerjas aan als je wil rondlopen in een huis waar zoveel mensen wonen :mrgreen: Zelf kom ik als kind uit een gezin van 2 meisjes en 3 jongens maar ik heb ons nooit in ons ondergoed weten rondlopen in huis.
2 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Gelijk heb je Martha. Silke is helemaal de kluts kwijt na het verschijnen van Dries in zijn onderbroek :lol:
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Dieter, dat hij niet wil dat Vince ook meelegt voor verjaardagscadeau, Vicky kon wel ook direct een lap verdienen, ze moest maar zeggen dat Vince graag wou meeleggen, omdat hij niet wist wat kopen, en het is toch beter 1 groot cadeau dan allemaal prulletjes
1 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

jessie V. schreef: vr 03 mar 2023, 09:35 Gelijk heb je Martha. Silke is helemaal de kluts kwijt na het verschijnen van Dries in zijn onderbroek
Zo onweerstaanbaar vond ik hem echt niet :lolno: :lolno: :lolno: :lolno: :lolno:
1 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

nounake schreef: vr 03 mar 2023, 15:00 Zo onweerstaanbaar vond ik hem echt niet
jessie V. schreef: vr 03 mar 2023, 09:35 Silke is helemaal de kluts kwijt na het verschijnen van Dries in zijn onderbroek

Daarin hebben jullie gelijk want ondertussen kampt Silke met PTSS daardoor :lol: :lol:
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Ilias. Dat hij niks van zijn vader moet weten is duidelijk, maar voor dat feestje had hij toch wat meer moeite kunnen doen dan dat zure gezicht en negeren, als hij hem probeert aan te spreken,wat als Febe erbij was geweest?
0 x
Plaats reactie