Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Dit gebeurt niet vaak, maar Nancy verdient toch een paar pluimen vandaag. Omdat ze zich niet laat meeslepen door Dieter zijn vendetta tegen Vince en zich er zoveel mogelijk buiten houdt. Ik vond haar vandaag wel een waard. Idem voor Femke omdat ze Dieter weer eens op zijn plaats zet
Hier ook mama Nancy en kindeke Femke! Moeder en dochter ten strijde tegen een losgeslagen Dieter! Voor hem verdient niemand een tweede kans. Hij is waarschijnlijk al z'n uitschuivertje met Karin vergeten!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Inderdaad Nancy. Nooit gedacht dat ze zo tegen hare filou in opstand zou komen. Ook nooit gedacht dat de grootste gazet van Thuisdorp ooit de woorden "ik wil mij niet moeien" zou uitspreken het zal heel zeker sneeuwen morgen
Sam , omdat ze niet ingaat op het verzoek van onze zelfuitgenodige gast . En ze krijgt er nog als ze hem nu nog openlijk op zijn plaats zet En Nancy, omdat ze nog altijd voet bij stuk houdt
heidiw schreef: vr 27 jan 2023, 12:54
En dat hij van haar chocomousse moet blijven!
Ik moest denken aan Marianne die ooit van haar oren maakte toen haar "hesp" opgegeten was maar ik weet niet meer wie de schuldige was (denk dat het nog de tijd was toen Mayra & Ann daar woonden).
martha schreef: vr 27 jan 2023, 15:01
Ik moest denken aan Marianne die ooit van haar oren maakte toen haar "hesp" opgegeten was maar ik weet niet meer wie de schuldige was (denk dat het nog de tijd was toen Mayra & Ann daar woonden).
Ja, of haar fles Château Pétrus die door Eddy achterover gegoten werd alsof het een lokaal streekbiertje was...
Toen was het maar goed dat dokter Geert daar nog als bliksemafleider rondliep
Maar van mij krijgt Sam ook een pluim om Dieter in elk geval een beetje de goede richting in te sturen (ook al is het dan - begrijpelijk - uit eigenbelang)
En een pluim voor Christine om zo vasthoudend te blijven wat Thilly betreft, en te laten zien dat ze - ook al is ze enorm bazig en irritant af en toe - qua vriendin haar hart wel op de juiste plek heeft zitten.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Nancy! O wat was dat een plezier om te zien! "Nee, ik wil het niet horen, nee zwiijg, nee nu gade gij lusteren en zaag niet of te kunt weer vertrekken!" Wat een verademing vergeleken met de karikatuur die van haar gemaakt werd.
Inderdaad! Het was mooi om te zien hoe ze op haar strepen stond.
Maar blijkbaar had de donsdeken daar ook iets mee te maken.
Alle gekheid op een stokje: het is goed dat ze Didi meteen terecht wees.
Die man is echt wel het noorden een beetje kwijt en dan is het fijn om te zien dat zijn vrouw het hoofd nog koel houdt en objectief kan denken.