Om geld verlegen zitten had ik ook zeker niet verwacht, maar zoveel geld investeren in een bedrijf (waar ze pas net deel van uitmaakt en wat na enkele flinke tegenslagen pas net in zijn nieuwe vorm aan het opstarten is), is wel het andere uiterste vind ik.heidiw schreef: ma 09 jan 2023, 14:11 Ze was enige erfgenaam van de aandelen van Kobe, die heeft ze al niet moeten overkopen. Het huis van Steven heeft ze gekocht met het geld van de verkoop van haar eigen huis. Als advocaat heeft ze toch meer dan 20 jaar een redelijke boterham verdiend en een docent aan een hogeschool wordt misschien niet slapend rijk maar is ook niet bepaald een armoezaaier. Ik denk echt niet dat Karin direct om geld verlegen zit.

Maar goed, blijkbaar heeft ze het geld wel gewoon "over", inderdaad.

Femke keek toch maar bedenkelijk bij haar voorstel, dus ik ben eens benieuwd.
Lijkt me een allesbehalve verstandige beslissing om alle 3 zo'n verschil in aandelen te hebben. Karin is daar veel té-, en Femke en Rosa veel te weinig zakelijk en dominant voor. En dan is er uiteraard nog Waldek, die zijn aandelen toch ook aan Karin moet willen verkopen terwijl hij haar volgens mij best wel als "aanstichtster van het kwaad" ziet als het gaat om het negeren van al zijn suggesties...