Vince Pauwels (Gert Winckelmans )

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 73

Bericht door johan1969 » vr 11 nov 2022, 08:55

Ik denk dat de rol van Vince als mysterieuze slechterik nu wel is uitgespeeld en hij n 2e kans krijgt.
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 489
x 664
Contacteer:

Bericht door daffy duck » ma 14 nov 2022, 23:15

amai, amai, door zovelen de les gespeld worden moet wel beginnen nazinderen. Niet normaal hoe iedereen daar z'n zegje komt doen en z'n eisen stelt. Moeilijk voor te stellen dat je dan nog met een optimistische kijk opnieuw begint.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 25
x 490

Bericht door Tiboko » di 15 nov 2022, 22:38

We zagen vanavond even zijn minder fraai kantje. Hoe hij reageerde op Tom's uitspraak "ik heb een band met uw ex" was helemaal niet okee :naughty:

Misschien heeft Dieter alsnog gelijk...
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 628
x 918

Bericht door satine » wo 16 nov 2022, 18:11

Ik vond dat hij zich heel snel herpakte.
Uiteindelijk kwam hij daar aanzetten omdat hij over Tom heel goede dingen gehoord had en nu moet hij op zoek naar een andere advocaat.
Hij heeft misschien/waarschijnlijk een korter lontje dan de doorsnee man (voor zover die bestaat) maar om Dieter te geloven is er voor mij toch iets meer nodig dan dit.
0 x

heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 380
x 456

Bericht door heidiw » wo 16 nov 2022, 18:46

Ik heb het idee dat hij kwaad werd omdat hij niet begreep wat de belangenvermenging inhield. Tom had gewoon kunnen zeggen dat Vicky voor hem werkt.
1 x

nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 930
x 82

Bericht door nounake » wo 23 nov 2022, 11:15

Volgens mij gaat hij van de rechter de toelating krijgen om zijn dochter te ontmoeten ...als vader heeft hij niets misdaan dacht ik toch ...
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 628
x 918

Bericht door satine » wo 23 nov 2022, 12:55

Dat denk ik ook Nounake, er is inderdaad niet meteen een reden om hem bezoekrecht te weigeren.
Of zelfs co-ouderschap , maar van dat soort regelingen ben ik niet op de hoogte, en waar hij nu woont is daar misschien niet echt geschikt voor.

Ik vind ook dat Vince het recht heeft om zijn kinderen te zien. Hij is tenslotte hun vader, hoe je het ook draait of keert.
Ilias heeft de keuze om nee te zeggen, maar Febe is nog jong.
Aan de andere kant begrijp ik Vicky ook wel. Doordat ze jaren lang alleen voor haar kinderen heeft moeten zorgen, heeft ze het gevoel dat ze HAAR kinderen zijn en dat Vince met hen niks te maken heeft.
Hij heeft haar blijkbaar ook met 'een berg' schulden achter gelaten, wat een extra bittere pil is, als je er plots alleen voor staat met twee kinderen.
Ze zal ook wel het gevoel hebben dat ze Febe met een wildvreemde moet meegeven, want dat is Vince op dit moment wel voor haar dochter.
Maar ze mag niet vergeten dat - als ze Vince weghoudt van Febe - dat haar wel eens zuur zou kunnen opbreken als haar dochter gaat puberen.
Als die in het stadium komt waar ze zich begint af te vragen wie ze is en waar ze vandaan komt.
Misschien gebeurt dat nooit, niet iedereen is zo, maar het zou kunnen en dan zou Febe wel eens heel boos op haar moeder kunnen zijn.
2 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1633
x 656

Bericht door Christel » wo 23 nov 2022, 17:09

Inderdaad... :yup:

Maar ik begrijp het ook even niet (ik kan Thuis momenteel niet kijken en heb dus waarschijnlijk e.e.a. gemist :oops: ), want Vicky vond dit een tijdje geleden zelf toch ook, toen Dieter stond te roepen dat Vince bij hen uit de buurt moest blijven en niet het recht had om zijn kinderen te zien?
Vicky was toen geschrokken dat hij ineens aan school opdook, maar zei toen wel meteen tegen Dieter dat Vince de vader van haar kinderen bleef en ze dus kon begrijpen dat hij hen wilde zien.
Is ze dan van mening veranderd? :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 628
x 918

Bericht door satine » wo 23 nov 2022, 18:03

Ik begrijp ook niet goed waar deze ommekeer opeens vandaan komt.
Is het omdat ze vond dat hij Febe wel eens een keertje mocht 'zien', maar nu hij bij Stevenson werkt en woont, wordt het duidelijk dat hij in de buurt gaat blijven?
En is ze vandaar uit bang dat ze 'haar' kinderen met hem gaat moeten delen?
Het liefst van al zou ze willen dat hij gewoon verdwijnt en nooit meer terug komt, maar waarom ze hierover van mening is veranderd is mij niet echt duidelijk.
1 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 25
x 490

Bericht door Tiboko » do 24 nov 2022, 00:25

Ik vind het vreemd dat Peter Vicky hierin nog stimuleert in plaats van haar wat af te remmen...

Hij kan uit eigen ervaring beter dan wie ook inschatten hoe erg het moet zijn om je eigen kind niet te mogen of kunnen zien (Yasmine, Vic...).

Vicky zelf zou beter een keer met Vince samen zitten en duidelijk maken dat ze dit ook zonder advocaat en rechter kunnen oplossen...
2 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 628
x 918

Bericht door satine » do 24 nov 2022, 09:27

Ze zouden inderdaad beter gaan samen zitten, zoals zo vaak als er niet meteen een overeenkomst is bij een alimentatie- en/of bezoekregeling.
Maar ik denk dat Vicky zich gesterkt voelt door haar 'relatie' met een advocaat - die dan ook nog eens vindt dat er een eitje moet gepeld worden met de advocaat van de tegenpartij.
Het verwonderde mij al dat Peter Vicky meteen afremde toen ze over een contactverbod begon. Zo fair is hij dan toch wel.

Maar goed, Vince...
Hopelijk maakt Angèle van wat er gebeurde in Bar Madam niet haar eigen verhaal van en maakt ze van Vince geen bullebak.
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1633
x 656

Bericht door Christel » do 24 nov 2022, 11:08

Dankjewel voor de verduidelijking iig! :romance-kisscheek:
Wat vreemd dan, dat ze zich ineens zo opstelt. Heel jammer ook, want ik vond het juist heel mooi van Vicky dat ze daar zelf zo nuchter en fatsoenlijk in was, in tegenstelling tot Dieter bijvoorbeeld.

Maar het ziet er dus naar uit dat Vince zich hoe langer hoe meer een weg door vooroordelen en andere ellende moet banen om zijn leven weer een beetje op de rit te krijgen. :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 323
x 296

Bericht door jessie V. » do 24 nov 2022, 15:50

We weten natuurlijk niet hoe Vince zich gedragen heeft tegenover zijn gezin voordat hij in de bak verdween.
Maar het hysterische gedrag van Dieter doet toch ook geen goed aan de zaak.
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 25
x 490

Bericht door Tiboko » do 24 nov 2022, 16:27

Als ik het goed begrepen heb verwijten ze (Vicky, want Ilias was toen nog een kind) hem enkel dat hij hun in de steek heeft gelaten én bovendien achter gelaten met schulden. Dat laatste wellicht omdat zijn inkomen na zijn veroordeling wegviel en Vicky dus voor alle kosten (huur of lening, voeding, kleding...) alleen moest opdraaien.
0 x

Plaats reactie