Inhouden seizoen 28

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1633
x 656

Inhouden seizoen 28

Bericht door Christel » di 25 okt 2022, 12:04

satine schreef:
zo 23 okt 2022, 21:16
Ik hoop dat dit niet wil zeggen dat Viv zwanger is.
Dat zou een gemiste kans zijn om aan te geven dat ook die keuze moet gerespecteerd worden.
Dat gebeurt nog veel te weinig.

Ik vind persoonlijk dat ze allemaal nogal hard van stapel lopen, contracten, hoera-bubbels en de 'wandelende eicel' die alvast naar België komt.
Maar er is nog geen beslissing van de commissie, dus daar zou het probleem ook wel eens kunnen liggen.
Dat die gewoon 'nee' zeggen.
Daar hoop ik ook echt op; dat blijkt dat de dame van die commissie door het hele leugenachtige zootje heen geprikt heeft en hen met hun voeten terug op de grond zet. Want het is inderdaad van de zotte hoe ze er allemaal al vanuit gaan dat het hele gebeuren in kannen en kruiken is. :crazy:

En niet dat Viv en Lowie ineens zijn vergeten hoe ze anticonceptie moeten gebruiken en Viv dus per ongeluk zwanger is geraakt, en daarmee in een hoekje wordt geduwd om toch aan Lowie's plotselinge en obsessieve kinderwens tegemoet te komen.
Het lijkt wel die richting uit te gaan - helaas - en ook ik zou dat een grote gemiste kans vinden. Zeker als ik dan op verschillende plekken lees dat mensen daar naar kijken alsof het probleem dan opgelost zou zijn.
Dat Viv al die tijd heel kalm is blijven volhouden geen kinderen te willen, en daar alle recht op heeft, lijkt van geen tel of wordt zelfs bestempeld als egoïstisch. Ik vind dat echt tenenkrommend. :sick:
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 628
x 918

Inhouden seizoen 28

Bericht door satine » do 27 okt 2022, 09:12

Thuisforum schreef:
di 16 aug 2022, 20:38
donderdag 10.11.2022 - aflevering 5309

De spanning tussen Lowie en Viv loopt hoog op.
Ik hoop dat dit niet betekent dat Viv zwanger is en dat Lowie wil dat ze het kind houdt. Of aan hem geeft.
Binnenkort komt hij op het punt dat hij elke vrouw als een wandelende baarmoeder gaat zien.
Terwijl hij in 2021 of daarvoor het woord 'kind' amper uitgesproken heeft.
En ik weet dat de verhaallijnen in Thuis plots uit de lucht komen gevallen (zoals Tamara die gisteravond deed alsof ze elke dag klanten had in 'haar wellness') maar voor een 26-jarige waar niks mee mankeert maar gewoon geen geduld heeft, vind ik dit toch wel met de haren getrokken.
(Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat er iets aan niet-hetero's mankeert - voor de duidelijkheid.) :nope:
1 x

Yvetje
Poster rang 3
Poster rang 3
x 146
x 184

Inhouden seizoen 28

Bericht door Yvetje » vr 28 okt 2022, 23:42

maandag 07.11.2022 - aflevering 5306
Frank en Robin halen emotionele herinneringen op. Lowie bruist van de nieuwe ideeën. Angèle is opgelucht door een actie van Sam. Er wacht Tom onaangenaam bezoek als hij naar kantoor gaat. Dries loopt er niet gelukkig bij.

dinsdag 08.11.2022 - aflevering 5307
Tim en Dieter komen tijdens het werk op een fantastisch idee dat ze meteen in de praktijk omzetten. Frank en Eddy vertrouwen Dirk niet. Marianne vliegt uit tegen Veerle. Thilly en Harry zijn het niet eens met elkaar.

woensdag 09.11.2022 - aflevering 5308
Marianne merkt op dat Tom Vicky plaagt. Ilias krijgt een koude douche van Harry. Adil moet naar een meeting met Boowie. Karin geeft Tamara een nieuwe invulling van haar job. Eddy wil eerlijk zijn tegen Adil en Christine.

donderdag 10.11.2022 - aflevering 5309
Femke beseft waarom Vicky er zo gelukkig bijloopt de laatste tijd. Zihame mist haar beste vriendin. De spanning tussen Lowie en Viv loopt hoog op. Tamara heeft moeite om haar weg te vinden in haar job. Dieter heeft een onstuimige nachtshift.

vrijdag 11.11.2022 - aflevering 5310
Marianne geniet na van haar overwinning. Angèle kan het niet laten om bij Simonne zout in de wonde te strooien. Zullen Nora en Rosa de strijdbijl ooit kunnen begraven? Bij Stevenson is er een nieuwe werkkracht aangenomen.

Bron:
https://yelo.telenet.tv/tv-gids
1 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 489
x 664
Contacteer:

Inhouden seizoen 28

Bericht door daffy duck » za 29 okt 2022, 08:02

Yvetje schreef:
vr 28 okt 2022, 23:42
ij Stevenson is er een nieuwe werkkracht aangenomen.

Bron:
dacht al: dat zit eraan te komen met Waldek en Kobe buiten dienst. Benieuwd ook naar de invulling van de taak voor Tamara!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 214
x 251

Inhouden seizoen 28

Bericht door martha » za 29 okt 2022, 18:08

Of ... het is misschien Vince, de vrijgelaten uit het prison echtgenoot van Vicky :denk:
Yvetje schreef:
Marianne merkt op dat Tom Vicky plaagt
Iedereen denkt dat Peter de love-interest wordt van Vicky maar ik denk dat ze eerder haar pijlen gaat richten op Tom.
Yvetje schreef:
Tim en Dieter komen tijdens het werk op een fantastisch idee dat ze meteen in de praktijk omzetten.
Allez, Tim is terug aan het werk. Hij kan niet eeuwig in ziekteverlof blijven. En dat fantastisch idee zal wel te maken met hun nog op te richten muziekband, kunnen ze Vicky of Ilias als zangeres/zanger engageren en wie weet worden ze nog hoofdact op pukkelpop :lol:
Yvetje schreef:
De spanning tussen Lowie en Viv loopt hoog op.
*zucht* :roll: :roll: :roll:
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 25
x 490

Inhouden seizoen 28

Bericht door Tiboko » zo 30 okt 2022, 17:19

Ik zit écht niet te wachten op die muziekband. Het is ook heel opmerkelijk dat kleine tiran Hannah er zomaar mee akkoord is gegaan dat haar papa dat drumstel heeft ingepalmd en vervolgens in de woonkamer heeft gezet. Waardoor de geluidsoverlast voor alle bewoners (inclusief Veerle, Joren, Frank én Pips) nog eens x 10 is gegaan. Vreemd dat iedereen dat zomaar okay vindt.
0 x

apestaart
Poster rang 3
Poster rang 3
x 88

Inhouden seizoen 28

Bericht door apestaart » ma 31 okt 2022, 01:31

Tiboko schreef:
zo 30 okt 2022, 17:19
Vreemd dat iedereen dat zomaar okay vindt.
Sam heeft nochtans wel bezwaren.
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 489
x 664
Contacteer:

Inhouden seizoen 28

Bericht door daffy duck » ma 31 okt 2022, 08:08

We hebben al eens een muziekband gehad met Frank. HIj kan misschien ook aansluiten! Hopelijk horen en zien we niet veel van die repetities want het signaal dat tot hiertoe uit die instrumenten gekomen is is tenenkrommend frustrerend en een aanslag op het gehoor! Denk dat ik eens langsga bij Hans Anders voor gehoorstoppen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

Yvetje
Poster rang 3
Poster rang 3
x 146
x 184

Inhouden seizoen 28

Bericht door Yvetje » za 05 nov 2022, 10:41

maandag 14.11.2022 - aflevering 5311
Paulien zet Lowie met beide voeten terug op de grond. Nancy vraagt Tamara om hulp, terwijl Karin net twijfelt aan de capaciteiten van Tamara. Veerle reageert bits tegen Simonne. Dries en Judith hebben een afspraak bij een bouwfima.

dinsdag 15.11.2022 - aflevering 5312
Rosa liegt tegen Waldek. Tom maakt werk van een teambuilding. Vicky blijft niet bij de pakken zitten. Joren lucht zijn hart bij Niels. Silke moet Ilias iets belangrijks vertellen. Tamara laat Karin zien wat ze waard is.

woensdag 16.11.2022 - aflevering 5313
Ilias zit op zijn paard na het nieuws van Vicky. Britney is een aangename, gemotiveerde leerlinge. Tim en Sam besluiten om in te gaan op een voorstel dat Veerle hen gedaan heeft. Rosa verjaart en dat wil Waldek niet zomaar laten passeren. Het brengt herinneringen naar boven.

donderdag 17.11.2022 - aflevering 5314
Bob loopt er wat gespannen bij. Waldek ontdekt dat Rosa tegen hem gelogen heeft. Sam vindt Tim een echte lafaard. Nancy smelt helemaal als Dieter voor haar een verrassing blijkt te hebben. Vicky blijft zich zorgen maken. Frank raakt Pips kwijt. Judith en Dries krijgen een belangrijk bericht.

vrijdag 18.11.2022 - aflevering 5315
Opnieuw is Marianne getuige van een onderonsje tussen Vicky en Tom. Harry geeft zijn dochter wat goede raad. Veerle kaffert Sam en Frank uit. Ilias' geluk kan niet op. Simonne verneemt wat minder fijn nieuws.

Bron:
0 x

catherine
Nog geen rang
x 23
x 39

Inhouden seizoen 28

Bericht door catherine » ma 07 nov 2022, 12:52

https://www.thuisforum.be/viewtopic.php?f=92&t=903482
Amai...!
Vince heeft dan wel ernstige feiten gepleegd. Is in Thuis trouwens al uitgesproken voor welke feiten hij gezeten heeft?
Maar hij heeft zijn straf uitgezeten.
Om hem dan meteen al als nieuwe slechterik te bestempelen, dat is toch te kort door de bocht. Wie ernstige feiten heeft gepleegd en daarvoor heeft gezeten, is toch niet voor eeuwig en altijd daarna de slechterik?
Omdat ik met een mogelijke spoiler ga antwoorden moet ik het hier zetten want in dat topic mag dat niet.

Ik dacht ergens in de media gelezen te hebben (weet niet meer waar) dat ze Vince wél het goede pad willen laten volgen en dat ze met zijn personage willen focussen op de problemen en moeilijkheden die ex-gedetineerden ondervinden.
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 25
x 490

Inhouden seizoen 28

Bericht door Tiboko » ma 07 nov 2022, 14:45

Klopt ongeveer, Catherine. Het blijft wel onduidelijk of hij op het rechte pad zal blijven.

Gert Winckelmans speelt ex-gedetineerde Vince in ‘Thuis’

‘Thuis’ heeft er een nieuw opvallend personage bij en de vertolker van die rol is bij het brede publiek geen onbekende. De Antwerpse acteur Gert Winckelmans speelt in de Eén-serie de rol van Vince, een ex-gedetineerde met een mysterieus verleden.

Vince wandelt ‘Thuis’ binnen, nadat hij net de gevangenis is buiten gewandeld. Wat hij op zijn kerfstok heeft is niet meteen duidelijk, maar wat we wel weten is dat hij de ex is van Vicky (een ander recent personage, gespeeld door Marieke Dilles) en de vader van Ilias (Bram Spooren) en Febe (Renée Van Cauwenbergh).

Het laat geen twijfel dat Vince wat extra complicaties en verwikkelingen in de reeks zal binnenbrengen. “Hij probeert zijn leven weer op de rails te zetten, maar blijft hij wel op het rechte pad en gunt iedereen hem die tweede kans?”, zo ligt Gert Winckelmans een tipje van de sluier in Het Laatste Nieuws. Hij noemt het een “interessante verhaallijn” die de problemen waarmee een ex-gevangene te maken krijgt nadat hij vrij is gekomen, aan bod brengt.

Bron: HLN/HBvL
1 x

catherine
Nog geen rang
x 23
x 39

Inhouden seizoen 28

Bericht door catherine » ma 07 nov 2022, 14:54

Dank u Tiboko :thumbup:
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 214
x 251

Inhouden seizoen 28

Bericht door martha » ma 07 nov 2022, 15:54

Yvetje schreef:
za 05 nov 2022, 10:41
Frank raakt Pips kwijt.
Veerle ? Die om één of andere reden de voordeur laat openstaan en pips het hazenpad kiest :denk: Zou kunnen kloppen met de volgende dag :
Yvetje schreef:
Veerle kaffert Sam en Frank uit.
Yvetje schreef:
Waldek ontdekt dat Rosa tegen hem gelogen heeft.
Nora ? :denk:

En wat Vince uitgespookt heeft : als voetbalhooligan heeft hij tijdens een gevecht iemand doodgeslagen (dat is al gezegd geweest in thuis denk in het gesprek tussen dieter en vicky).
0 x

jeff
Nog geen rang
x 17

Inhouden seizoen 28

Bericht door jeff » di 08 nov 2022, 02:55

matha (inderdaad, dat is eens ter sprake gekomen, maar was ik al vergeten), catherine en Tiboko: hartelijk dank voor de verduidelijkingen betreffende de criminele achtergrond van en de verwachte moeilijke toekomst hierdoor voor Vince.
0 x

Yvetje
Poster rang 3
Poster rang 3
x 146
x 184

Inhouden seizoen 28

Bericht door Yvetje » vr 11 nov 2022, 11:49

maandag 21.11.2022 - aflevering 5316
Dieter geeft Nancy onder haar voeten. Lowie moet naar het gemeentehuis. Het idee van Tom voor zijn teambuilding wordt genadeloos afgeschoten door de collega's. Marianne is niet opgezet met de plannen van Karin.

dinsdag 22.11.2022 - aflevering 5317
Frank is door zijn rug gegaan en heeft hulp nodig. De verwardheid van Veerle steekt alweer de kop op. Waldek krijgt bezoek van Karin. Peter doet een nogal ambetante ontdekking. De argwaan van Thilly verdwijnt als sneeuw voor de zon.

woensdag 23.11.2022 - aflevering 5318
Britney moet Zihame iets vertellen. Angèle blijft Vince een gevaarlijke gast vinden. Dieter heeft de oplossing voor het probleem van The Intervention. Nora stelt Waldek voor om een uitstapje te doen, maar dat is buiten Rosa gerekend.

donderdag 24.11.2022 - aflevering 5319
Eddy begint ongerust te worden nadat Angèle hem een heldenverhaal heeft verteld over Vince. Veerle is wat nerveus; gelukkig kunnen Joren en Hannah haar geruststellen. Tamara organiseert een fotoshoot met het ideale model.

vrijdag 25.11.2022 - aflevering 5320
Zihame confronteert Harry met wat ze ontdekt heeft. Rosa schrikt van wat ze verneemt van Angèle. Veerle moet de hulp van Frank inroepen. Thilly en Joren aanhoren de laatste stunt van Dieter en Tim met veel plezier.

Bron: https://yelo.telenet.tv/tv-gids
0 x

Plaats reactie