Mooi afscheid tussen Kobe en Karin, vooral toen hij haar mama noemde.
Daar moest ik toch even bij slikken.
Niet bij de voor de hand liggende 'toenaderingspogingen' tussen Femke en Peter en ook niet bij de 'verzoening' tussen Baby en Suske.
Thuis houdt van saaie plotwendingen blijkbaar.
Tom die op zijn eigen manier bescheiden probeerde Karin te steunen en te troosten vond ik wel ontroerend.
Ik vreesde wel dat Waldek zichzelf op een ongezonde manier geforceerd had, maar ik dacht eerder dat hij niet meer uit de badkamer ging komen.
Als hij dit overleeft, heeft hij alvast wel 'toewee' dames die om ter hardst hun best gaan doen om hem in de watten te leggen.
Met Veerle lijkt het dan toch de kant op te gaan dat ze dingen vergeet. Ik had gehoopt van niet, maar wat moet, dat moet.
Lowie en zijn 'toekomstplannen': daarover had ik het al in een ander topic. Ik vraag me af wie zoiets bedenkt.
Ik weet dat dit actueel is, maar of hierdoor het wettelijk kader gaat veranderen?
Of wordt het de zoveelste rammelende verhaallijn?
Gelukkig zet ik mijn verstand nogal snel op 0, wat Thuis betreft. Ook al praat ik er hier graag over.
Ik vond het ook wel fijn dat het dan toch nog uitkwam wie er achter het 'Zihame-event' zat en dat beide heren daar toch erkenning voor kregen.
Hun gezichten waren geld waard.
Ilias die me even in een deuk liet liggen met zijn 'Denk aan de bomma'.
En dan de Chris-Tim-undercover verhaallijn.
Dieter die de held wil uithangen en meteen geklist wordt, Tim die de slechtste pokerface ooit opzet, de korpschef die er van uitgaat dat Tim op het feestje van zijn dochter is, Chris niet ziet, maar dan toch belangrijke info inspreekt op de voice mail van haar undercover agent...
Gelukkig zei ze erbij dat alles nog naar het labo moest, want tot hiertoe is er niets dat bewijst dat er geen gewone ijsthee in die etiket-loze flesjes zit.
Of zou de gehaaide Chris echt zo dom zijn van de levering te laten doorgaan zoals gepland, ook al vertrouwde hij Tim niet (meer)?
Ik betwijfel het.
Wat hij nog met de ontvoerde Hannah van plan is, is me ook niet duidelijk.
Al bij al niet de saaiste finale ooit, maar ook zeker niet de beste.
Gelukkig maakte de muziek van Arno wel wat goed.