Ik hoop het met u mee want ik ben dat gezever tussen die 3 kotsbeu !Renée schreef: di 24 mei 2022, 07:49 Ik hoop dat het zal uitdraaien dat Tim reeds een tijdje undercover werkt om zo Chris er in te luizen. Anders jammer en totaal ongeloofwaardig
Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Het begint hoe langer hoe ongeloofwaardiger te worden hoor, voor mij mag deze piste stilaan afgerond worden.
En voor de "believers" van de undercover theorie. Op welk moment is Tim dan undercover gegaan. Voor of na het uitbetalen van de verfklus? Voor of nadat Chris hem liet weten dat hij wist dat Joren "dat accident veroorzaakt had" of nog later, toen Harry hem zijn verhaal vertelde? Of pas toen hij voor het eerst geld aannam ??
Sowieso allemaal heel raar dat de "dorpsagenten" zich met dit soort zaken bezig houden, voor drugsdeals en drugsdealers (ik herinner me de tijd van Jasper/Roxanne & co, in Harry's nachtclub) was er toch het speciale drugsteam dat die zaak in handen nam ??
En voor de "believers" van de undercover theorie. Op welk moment is Tim dan undercover gegaan. Voor of na het uitbetalen van de verfklus? Voor of nadat Chris hem liet weten dat hij wist dat Joren "dat accident veroorzaakt had" of nog later, toen Harry hem zijn verhaal vertelde? Of pas toen hij voor het eerst geld aannam ??
Sowieso allemaal heel raar dat de "dorpsagenten" zich met dit soort zaken bezig houden, voor drugsdeals en drugsdealers (ik herinner me de tijd van Jasper/Roxanne & co, in Harry's nachtclub) was er toch het speciale drugsteam dat die zaak in handen nam ??
0 x
-
- Poster rang 1
- x 53
- x 86
Begin toch meer te geloven na vanavond dat Tim wel degelijk undercover werkt.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 13
- x 26
Jammer dat we het gesprek tussen Tim en de korpschef niet te zien kregen, want na vanavond begin ik te denken dat heel dat politiekorps bestaat uit leugenaars en bedriegers. Wat heeft Tim de korpschef wijsgemaakt om van Didi af te komen? Hij kan toch moeilijk gezegd hebben dat hij door Chris wordt afgeperst. En misschien nog belangrijker: waarom liegt de korpschef zelf als Didi zich (terecht) vragen stelt? Normaal als er conflicten zijn tussen collega's op het werk (dat lijkt me de enige plausibele verklaring die Tim kon geven waarom hij geen team meer wil vormen met Didi), krijgt ieder toch de kans om onder vier ogen bij de leidinggevende zijn verhaal te doen. Nu wordt Didi voor voldongen feiten gesteld, door een korpschef die geen open kaart speelt.Tiboko schreef: di 24 mei 2022, 11:56 Het begint hoe langer hoe ongeloofwaardiger te worden hoor, voor mij mag deze piste stilaan afgerond worden.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Waarschijnlijk heeft hij gezegd dat Dieter zich té fel focust op Chris en dat hun nachtelijke surveillance totaal niks heeft opgebracht omdat de man totaal "clean" lijkt. En dat hij op die manier niet langer met Dieter wil samenwerken.
Mij viel vooral op dat Tim deed alsof zijn neus bloedde, toen ze bij de baas zaten. Enkel Dieter ging tegen de beslissing in en dat moet toch wel argwaan gewekt hebben bij Dieter, want tenslotte dacht hij dat Tim ook graag met hem ploeg vormde.
Anderzijds neemt Tim hier een serieus risico. Want de afspraak met Chris is dat hij "de pitbull" die Dieter toch is aan de leiband houdt. Nu Dieter met een andere collega zal patrouilleren, zou het best eens kunnen dat Dieter alsnog Chris betrapt en dan hangt Tim ook.
Mij viel vooral op dat Tim deed alsof zijn neus bloedde, toen ze bij de baas zaten. Enkel Dieter ging tegen de beslissing in en dat moet toch wel argwaan gewekt hebben bij Dieter, want tenslotte dacht hij dat Tim ook graag met hem ploeg vormde.
Anderzijds neemt Tim hier een serieus risico. Want de afspraak met Chris is dat hij "de pitbull" die Dieter toch is aan de leiband houdt. Nu Dieter met een andere collega zal patrouilleren, zou het best eens kunnen dat Dieter alsnog Chris betrapt en dan hangt Tim ook.
1 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Daar dacht ik gisteren ook aanTiboko schreef: wo 25 mei 2022, 00:21 Nu Dieter met een andere collega zal patrouilleren, zou het best eens kunnen dat Dieter alsnog Chris betrapt

0 x
-
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
Na het zien van wat Timmeke vandaag weer heeft gedaan hoop ik echt dat hij undercover bezig is, want het wordt nu wel echt gortig….
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Een "undercover" gebruikt nooit "drugsgeld" voor eigen uitgaven en we zagen Tim dat trouwcadeau toch betalen met geld dat hij net voordien van Chris gekregen had ? Sam zei nog (een paar afleveringen geleden) "is dat niet een beetje veel, zeker nu we het zuinig moeten aandoen".
0 x
-
- Nog geen rang
- x 13
- x 26
Ik vrees ervoor...Zoals hij daar in het ziekenhuis binnenkwam en de dokter corrigeerde toen die hem aansprak met 'meneer': 'het is hoofdinspecteur'Renée schreef: ma 30 mei 2022, 23:34 Na het zien van wat Timmeke vandaag weer heeft gedaan hoop ik echt dat hij undercover bezig is, want het wordt nu wel echt gortig….

0 x
-
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
Wanneer heeft Tim dat geld aangenomen? Hij wou dat toch niet?
Nu als hij niet undercover zou zijn (misschien overschat ik de scenaristen) dan zijn er toch maar twee mogelijkheden:
Ofwel biecht Tim alles op en vliegt hij in den bak. Exit Tim.
Ofwel sterft Chris en verdwijnt het chantage filmpje zodat Tim zijn normaal leven weer kan leiden.
Ziet iemand nog een ander mogelijk verloop?
Nu als hij niet undercover zou zijn (misschien overschat ik de scenaristen) dan zijn er toch maar twee mogelijkheden:
Ofwel biecht Tim alles op en vliegt hij in den bak. Exit Tim.
Ofwel sterft Chris en verdwijnt het chantage filmpje zodat Tim zijn normaal leven weer kan leiden.
Ziet iemand nog een ander mogelijk verloop?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik snap nog steeds niet wat Tim eigenlijk uitvoert. Hij zit wel duidelijk bij Chris in de tang.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Net voor dat ze een cadeau moesten kopen voor Bob en Tamara, het werd dus geld. Dat hij net van Chris had gekregen.
Ook gisteren nam hij met plezier dat geld aan.
1 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Ik weet het niet meer hoe het zal aflopen
maar had gisteren een raar gevoel tijdens het gesprek tussen dieter en Tim. Zoals Tim bleef aandringen bij Didi om het examen van hoofdinspecteur te doen en tevens de mededeling gaf dat de post van hoofdinspecteur voor dieter ging zijn. Precies of Tim heeft ergens in zijn achterhoofd de knop omgedraaid om ontslag te nemen. Dus dat "undercover" daar geloof ik niets van (heb eigenlijk nooit in die piste geloofd
)

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Hij is verstandig genoeg om te beseffen dat Chris vroeg of laat tegen de lamp loopt en dat hij dan ook hangt.martha schreef: za 04 jun 2022, 17:17 Precies of Tim heeft ergens in zijn achterhoofd de knop omgedraaid om ontslag te nemen.
Chris heeft hem dat ook voortdurend duidelijk gemaakt. Ontslag nemen zal er dan niet meer bij zijn, als het zover is wordt hij mee gearresteerd.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
De "undercover"-piste, is die ergens op gebaseerd of is het wishfull thinking?
Het enige wat voor mij een aanleiding is voor die undercover-mogelijkheid, is een mysterieus telefoontje dat Tim enkele weken geleden pleegde met iemand onbekend. Sindsdien veranderde zijn gedrag. Maar als hij echt undercover werkt, neemt hij toch rare beslissingen.
En als hij effectief undercover werkt, dan wordt het stilletjes aan tijd om dat mee te delen aan de kijker. Dan zou het nog interessant zijn voor ons.
Hoe dan ook, ik begin er steeds minder van te begrijpen. Het kan natuurlijk ook zijn dat het allemaal zodanig ingenieus in elkaar zit dat het mijn verstand te boven gaat.
Het enige wat voor mij een aanleiding is voor die undercover-mogelijkheid, is een mysterieus telefoontje dat Tim enkele weken geleden pleegde met iemand onbekend. Sindsdien veranderde zijn gedrag. Maar als hij echt undercover werkt, neemt hij toch rare beslissingen.
En als hij effectief undercover werkt, dan wordt het stilletjes aan tijd om dat mee te delen aan de kijker. Dan zou het nog interessant zijn voor ons.
Hoe dan ook, ik begin er steeds minder van te begrijpen. Het kan natuurlijk ook zijn dat het allemaal zodanig ingenieus in elkaar zit dat het mijn verstand te boven gaat.
0 x