En ik heb al enkele dagen een raar gevoel bij dat verhaal van Harry destijds in Thailand. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het eigenlijk helemaal andersom was, dat niet Chris maar Harry was die zich van de crepeerende Anouk heeft ontdaan, vandaar de macht die Chris over Harry heeft.
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
En ik had gedacht dat de zatte kompaan van ideale schoonzoon Robrecht de lamp ging omgooien waaraan de spycam (of hoe noemt zo'n ding) bevestigd was. Niet dus, jammer.
En ik heb al enkele dagen een raar gevoel bij dat verhaal van Harry destijds in Thailand. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het eigenlijk helemaal andersom was, dat niet Chris maar Harry was die zich van de crepeerende Anouk heeft ontdaan, vandaar de macht die Chris over Harry heeft.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ik denk dat je de nagel op de kop slaat, Martha.
Dat zou meteen ook verklaren waarom Harry zonder morren blijft dokken.
Dat zou meteen ook verklaren waarom Harry zonder morren blijft dokken.
0 x
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
Ik denk het niet.
Toen Chris pas ten tonele verscheen heeft hij duidelijk gezegd dat 'Harry hen veel geld gekost had en dat ze dat terug wilden'.
Ik denk dat het eerder over deals gaat die aan hun neus voorbij zijn gegaan, toen Harry met de Impulse stopte.
Wat ook betekent dat Harry nog lang niet alles aan Thilly heeft opgebiecht.
Toen Chris pas ten tonele verscheen heeft hij duidelijk gezegd dat 'Harry hen veel geld gekost had en dat ze dat terug wilden'.
Ik denk dat het eerder over deals gaat die aan hun neus voorbij zijn gegaan, toen Harry met de Impulse stopte.
Wat ook betekent dat Harry nog lang niet alles aan Thilly heeft opgebiecht.
0 x
-
bragolin
- Nog geen rang
En mag de hogeschool een nieuwe decaan zoeken. Wat hij gedaan heeft is strafbaar.Reseda schreef: do 31 mar 2022, 22:28 Maar als hij ook naar de politie stapt met de bekentenissen van de gaybashing die hij gehoord heeft, zal het uit zijn met de webcampret. En mag hij een nieuwe docent Verbintenissenrecht zoeken.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Waarom behandelen Bob en Tanja Louis als een onverantwoordelijke kleuter ? In plaats van hem eens en voor altijd op zijn plaats te zetten en dreigen met ontslag indien nodig ....werken doet hij toch al bijna niet dus ? who cares ?
1 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Allee, Robrechts en zijn maatje zijn voor 2 maanden geschorst en dat allemaal voor een onschuldige 1 aprilgrap die Stefaan als een zware misdrijf beschouwt.
Zou Stefaan niet beter in zijn eigen borst kloppen want wat hij aan het uitsteken is is wel 10 keer erger, vrouwen begluren dat is pas een misdrijf waarvoor hij in de gevangenis kan vliegen, wat voor een hypocriete vent is me dat zeg.

Zou Stefaan niet beter in zijn eigen borst kloppen want wat hij aan het uitsteken is is wel 10 keer erger, vrouwen begluren dat is pas een misdrijf waarvoor hij in de gevangenis kan vliegen, wat voor een hypocriete vent is me dat zeg.
0 x
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
Stefaan is inderdaad met ergere dingen bezig.
Maar inbraak is ook nog steeds strafbaar.
Voor mij is dat geen onschuldige aprilgrap, als ze de wet overtreden.
En Stefaan weet nu wie er verantwoordelijk is voor het geweld op zijn zoon, ook al kan hij daar momenteel nog niks over zeggen.
Maar inbraak is ook nog steeds strafbaar.
Voor mij is dat geen onschuldige aprilgrap, als ze de wet overtreden.
En Stefaan weet nu wie er verantwoordelijk is voor het geweld op zijn zoon, ook al kan hij daar momenteel nog niks over zeggen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Niet vergeten dat sluwe Stefaan Karin heeft laten geloven dat die twee "gaybashers" ook de stalkers zijn, waar Karin al zo lang naar zocht. Zo ontsnapt hij mooi de dans, alleen vrees ik voor haar dat het niet bij "gluren via de webcam" gaat blijven. De stap naar iets in haar koffie doen lijkt me heel klein, te oordelen hoe geobsedeerd hij naar haar kijkt...
De vraag is anderzijds ook natuurlijk waarom Karin (na het verdwijnen van sommige items) nog altijd niet haar kantoor op slot doet? En hoe die twee studenten in de late avond nog zomaar de hogeschool binnen konden, normaal gaat dat - als er geen conciërge is - toch gewoon op nachtslot?
De vraag is anderzijds ook natuurlijk waarom Karin (na het verdwijnen van sommige items) nog altijd niet haar kantoor op slot doet? En hoe die twee studenten in de late avond nog zomaar de hogeschool binnen konden, normaal gaat dat - als er geen conciërge is - toch gewoon op nachtslot?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Stefaan heeft opnames van de jongens waaruit blijkt dat ze bij de gaybashing betrokken waren, maar die kan hij natuurlijk niet delen omdat anders zou blijken dat hij illegaal aan t filmen was.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Iets anders : ik vind dat er maar weinig koppels zijn met n stabiele relatie in Thuis. Simonne gaat Frank wschl bedriegen. Thilly en Harry maken vaak ruzie. Judith en Dries zien mekaar blijkbaar niet veel, enkel op 'dates'. Lowie is jaloers dat Viv meer succes heeft met haar zaak. Angele en Eddy is nu ook niet koek en ei. Sam heeft Tim voorgelogen over haar financien. Stefaan heeft n crush op Karin, die ook niet echt in n goeie relatie zit. Het enige stabiele koppel is Bob en Tamara.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Je bent Femke en Kobe nog vergeten, waar Vic blikbaar de verbindende factor is. Als die er niet zou zijn, waren ze wellicht zelfs geen koppel.
Maar de aflevering dus. De decaan die eerst A zegt en daarna terug krabbelt. Hoe lang zal het duren voor hij zélf in de problemen komt?
Maar de aflevering dus. De decaan die eerst A zegt en daarna terug krabbelt. Hoe lang zal het duren voor hij zélf in de problemen komt?
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Je vergeet het voornaamste koppel : Nancy en Dieter, Dieter heeft wel efkes een scheve schaats geschoven zal ik maar zeggen, maar toen was hij zo poepeloere zat, dat is nog een mooi koppel , al snap ik het nog altijd niet dat Dieter op Nancy verliefd werd
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Oeps. Onze perverse decaan is ontmaskerd. Benieuwd hoe Silke en Niels zullen reageren wanneer ze ontdekken waar hun vader mee bezig is ?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
En ik denk dat die 2 studenten dat duchtig gaan gebruiken om hem te chanteren en zo hun straf ongedaan laten maken.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2575
En Karin, die nog steeds denkt dat Stefaan een lieve en bezorgde werkgever is die het goed met haar meent.
Nu kunnen Robrecht en de decaan mekaar onder druk zetten: 'Ik zwijg over wat ik gezien heb, als jij zwijgt over wat je gehoord hebt'.
Tot Dieter en Tim de zaak van de gaybashing laten heropenen en de leden van Fraternia aan de tand gaan voelen?
Nu kunnen Robrecht en de decaan mekaar onder druk zetten: 'Ik zwijg over wat ik gezien heb, als jij zwijgt over wat je gehoord hebt'.
Tot Dieter en Tim de zaak van de gaybashing laten heropenen en de leden van Fraternia aan de tand gaan voelen?
0 x