Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
staf.verhaeghe
Nog geen rang
x 7
x 9

Bericht door staf.verhaeghe » wo 24 nov 2021, 20:48

Het is niet moeilijk dat er overal stof opduikt en er altijd teveel lawaai is in het huis van Sam en Tim als ze altijd de deur naar de gang laten openstaan. Dat plastiek doek hangt daar ook alleen maar om te tonen dat er verbouwingen zijn zeker?
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1227
x 529

Bericht door Christel » do 25 nov 2021, 09:53

Heb mezelf gisteren echt wel zitten verbazen met het hele gedoe van Sam en Tim en hun huis. Inderdaad héél vreemd dat Sam - zeker omdat ze er meer verstand van zou moeten hebben dan de doorsnee huizenkoper - nu ineens geconfronteerd wordt met een berg "verborgen gebreken" aan haar nieuwe aanwinst. En dan Tim die nog even aanstipte dat ze zo al krom hebben moeten liggen om het te kunnen betalen...
Laat staan dus met de extra facturen die er nu nog aan zitten te komen, en waar Sam gisteren al meteen met een getormenteerd gezicht bij zat te kijken.

Het lijkt wel alsof die 2 nu pas beseffen dat ze een heel oud en duur huis gekocht hebben... :crazy: :wtf:

En mezelf zitten verbazen over het puberale en platte gedrag van Karin tegenover Robin, toen het over de memoires en het liefdesleven van zijn oma ging. Is die vrouw echt al haar verstand en fatsoen kwijt? :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

apestaart
Poster rang 3
Poster rang 3
x 52

Bericht door apestaart » do 25 nov 2021, 09:59

Tim en Sam gaan serieus hun broek aan scheuren dat is nu wel duidelijk, sterker nog als ze niet oppassen zullen ze nog failliet gaan en dus zullen ze van pure ellende dat huis weer mogen verkopen.
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 773
x 362

Bericht door ikke » do 25 nov 2021, 10:32

Christel schreef:
do 25 nov 2021, 09:53
nu ineens geconfronteerd wordt met een berg "verborgen gebreken" aan haar nieuwe aanwinst.
Verborgen gebreken? Toch niets ernstigs gezien de vorige bewoners er altijd gezellig en gelukkig waren.
't Lijkt nu precies een bouwval? :wtf:
1 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 13
x 389

Bericht door Tiboko » do 25 nov 2021, 11:17

Wat me wel verbaasde is dat Angèle zomaar een ACE-werknemer optrommelde voor een "dringende herstelling", terwijl ze haar baas Sam niet eens op de hoogte bracht. Ben toch wel benieuwd wie de factuur voor die "dringende herstelling" (+ Thilly die minstens 2 uur weg was = verloren werkuren) gaat betalen. Ik snap eigenlijk ook niet waarom zij er wou voor zorgen dat die twee lovebirds overdag gingen rollebollen.

Nog eentje. Staat er geen grens op het infantiele gedrag van Karin? Hoe diep kan een mens zakken. Dat Tom met zo iemand samenleeft :doh:
1 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1227
x 529

Bericht door Christel » do 25 nov 2021, 14:00

ikke schreef:
do 25 nov 2021, 10:32
Verborgen gebreken? Toch niets ernstigs gezien de vorige bewoners er altijd gezellig en gelukkig waren.
't Lijkt nu precies een bouwval? :wtf:
:lol:
Nee, zo erg is het inderdaad niet. :razz:
Viv heeft maarliefst 16 uren lang met haar metertje rondgelopen en rapportjes opgesteld over het feit dat het gewoon een oud huis is waar wel het een en ander aan moet gebeuren om het weer helemaal up-to-date te krijgen.
Maar als je dan bedenkt dat de factuur van Viv (van €593,60 als ik zo snel even goed gerekend heb) er al duidelijk teveel aan was (het viel Tanja - die blijkbaar de facturen voor Viv maakt - zelfs op), dan vraag ik me gewoon af of Sam niet weer veel te hoog van de toren geblazen heeft... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 445
x 694

Bericht door satine » do 25 nov 2021, 16:36

Tiboko schreef:
do 25 nov 2021, 11:17
Ben toch wel benieuwd wie de factuur voor die "dringende herstelling" gaat betalen.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom zij er wou voor zorgen dat die twee lovebirds overdag gingen rollebollen.
Die factuur zal Harry mogen betalen denk ik...
Maar wel vreemd dat Zihame opeens geen enkel moment meer 'niet thuis' is, tenzij ze op school is maar dan moet Thilly werken.
Alsof dat kind opeens helemaal geen moeder of vriendinnen meer heeft. :denk:

Als alleenstaande ouder moet je soms inventief zijn :mrgreen: maar dat is Harry niet gegeven blijkbaar.
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 773
x 362

Bericht door ikke » do 25 nov 2021, 16:52

Christel schreef:
do 25 nov 2021, 14:00
Viv heeft maarliefst 16 uren lang met haar metertje rondgelopen en rapportjes opgesteld over het feit dat het gewoon een oud huis is waar wel het een en ander aan moet gebeuren om het weer helemaal up-to-date te krijgen.
Maar als je dan bedenkt dat de factuur van Viv (van €593,60 als ik zo snel even goed gerekend heb) er al duidelijk teveel aan was (het viel Tanja - die blijkbaar de facturen voor Viv maakt - zelfs op), dan vraag ik me gewoon af of Sam niet weer veel te hoog van de toren geblazen heeft...
Die faktuur van Viv trekt op geen... Een beginnende zelfstandige die al zo'n hoge factuur durft af te geven om met een eenvoudig meterke rond te lopen, dat is gewoon te gek voor woorden.
2 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 445
x 694

Bericht door satine » do 25 nov 2021, 17:07

Ik vind het ook wel vreemd dat Viv opeens de expert is, alleen maar omdat ze wat opzoekwerk gedaan heeft na haar studies en een warmtecamera gekocht heeft.
Aan de andere kant had Sam een offerte kunnen vragen, zodat ze nu niet uit de lucht kwam gevallen.
Zij zou toch moeten weten dat de kosten van renovaties enorm kunnen oplopen en dat je gewoonlijk wel weet waar het begint, maar niet waar het eindigt, zoals vaak gezegd wordt.

Ik krijg nu al het gevoel dat Sam niet goed heeft opgelet of uitgekeken en zich danig heeft mispakt, wat 'gebreken' en kosten betreft.
Maar dat is niet Viv haar schuld.
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 13
x 389

Bericht door Tiboko » do 25 nov 2021, 21:56

Het interessantste moment van deze aflevering was de spoiler naar morgen. Verder vraag ik me af of Karin - die én les geeft én assistentje speelt op het advocatenkantoor én Peter moet bespioneren én Femke adviseren nog tijd heeft om elke dag stiekem Marianne's memoires te lezen?

BTW Telkens je denkt dat we met betrekking tot Karin de bodem bereikt hebben, gaat ze nog een niveautje lager (die toespelingen naar Dries toe), maar ook hoe ze alweer naar dat sexy studentje gluurde. Die door seks geobsedeerde vrouw moet écht in therapie :thumbdown:
1 x

ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15
x 39

Bericht door ThuisStan123 » do 25 nov 2021, 22:08

Tiboko schreef:
do 25 nov 2021, 21:56
Die door seks geobsedeerde vrouw moet écht in therapie
Flashback naar dokter Helga Botermans uit De Kampioenen, dat was ook zo'n typ. Maar daar kon ik wel mee lachen :lol: :lol: :lol:
0 x

nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 443
x 67

Bericht door nounake » vr 26 nov 2021, 07:50

dat heimelijk, vals lachje altijd ....Spijtig voor de actrice die misschien wel een betere rol zou verdienen en spelen maar dit is echt niet meer te doen !
0 x

vdbemdsa
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 26

Bericht door vdbemdsa » vr 26 nov 2021, 11:54

ikke schreef:
do 25 nov 2021, 16:52
Die faktuur van Viv trekt op geen... Een beginnende zelfstandige die al zo'n hoge factuur durft af te geven om met een eenvoudig meterke rond te lopen, dat is gewoon te gek voor woorden.
Inderdaad, 16 u werk? Is die alle huizen in het thuisdorp gaan scannen?
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 336
x 639
Contacteer:

Bericht door daffy duck » vr 26 nov 2021, 17:28

Is nogal schandalig hoe Sam Frank afjakkert! Ze weet het van z'n gevoelige rug en toch blijft ze hem voor haar kar spannen. Eerste ruzie ten huize ''Niet meer zo overtuigd van m'n aankoop Sam' als Simonne erop komt?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 13
x 389

Bericht door Tiboko » vr 26 nov 2021, 17:30

Frank is dan ook een "gratis" werkkracht, in tegenstelling tot Joren die voor ACE werkt en die ze dus moet betalen.
0 x

Plaats reactie