Volgens mijn ongezouten mening? Nee! Mijn emmer ergernissen is overvol!
Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- x 435
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Buiten de verhaallijn met Ilias en Silke, was dat gisteren toch met stip: Sam.
Wat een bazig mens is dat toch - gaat ze Judith effe 'helpen', maar alleen uit eigenbelang.
En iedereen moet volgen en springen, want ZIJ wil zo gauw mogelijk verhuizen.

Wat een bazig mens is dat toch - gaat ze Judith effe 'helpen', maar alleen uit eigenbelang.

2 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Pas op, dat is nog maar de eerste van de 7 opdrachten die hij moet vervullen ik ben benieuwd wat de volgende 6 opdrachten zullen zijn, ik hou mijn hart vast.Tiboko schreef: di 09 nov 2021, 00:15 Ilias. Die zo gek is op "ik haat die bitch" Silke dat hij het er voor over heeft om een hele week in dameslingerie rond te lopen.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik zou heel graag ook benieuwd zijn naar de volgende 6 opdrachten die Ilias van Silke uit moet voeren, maar ik moet eerlijk bekennen dat het me over de hele lijn geen barst kan schelen, eigenlijk. Zo'n onvolwassen, irritant en belachelijk nieuw duo vind ik dat
Wat een egoïstisch type, waar dan ook nog eens iedereen voor probeert te springen als zij dat vraagt.

Inderdaad, daar sluit ik me heel graag bij aan.satine schreef: di 09 nov 2021, 09:49 Buiten de verhaallijn met Ilias en Silke, was dat gisteren toch met stip: Sam.
![]()
Wat een egoïstisch type, waar dan ook nog eens iedereen voor probeert te springen als zij dat vraagt.

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
De juiste vraag is : welk personnage waar ik mij NIET aan erger ...
2 x
-
- x 435
Als ik eerlijk mag antwoorden? Ik erger mij groen en blauw aan de scenaristen die ons niets degelijks of leuks meer laten zien.nounake schreef: di 09 nov 2021, 11:15 De juiste vraag is : welk personnage waar ik mij NIET aan erger ...
Ik hou kijk-staking. Te beginnen met deze week.

4 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Op het ogenblik Sam. En het feit dat iedereen, behalve Simonne, zich door haar laat op jagen.
Het personage waar ik me altijd aan erger is Karin. Dat vind ik echt in haar hele doen en laten een vreselijk mens.
Het personage waar ik me altijd aan erger is Karin. Dat vind ik echt in haar hele doen en laten een vreselijk mens.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik erger me vooral aan het zware accent van de vriend van Nora, de decaan aan de unief.
1 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Die mens kan geen nederlands praten zo te horen ...is dat echt een acteur ? Hoe is die ooit daaraan begonnen ?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Goh, dat is mij eerlijk gezegd niet eens echt opgevallen en ik ben dan nog een nederlandsejohan1969 schreef: di 09 nov 2021, 21:37 Ik erger me vooral aan het zware accent van de vriend van Nora, de decaan aan de unief.

Hij is toch goed verstaanbaar verder? En we horen hem niet echt in functie of in de klas tegen leerlingen, maar eigenlijk alleen tegenover mensen die hij goed kent. Dan mag iemand toch wel in zijn eigen dialect praten?

Hij was inderdaad o.a. te zien met Daan Hugaaert in Witse.

Denk dat het ook veel scheelt wat er voor rol voor een acteur geschreven wordt, en die van "Stefaan" vind ik vooralsnog niet heel dankbaar wat dat betreft. Hij komt op mij over als een verlegen en wat zwijgzame man die nogal op zijn eigen is, en waarvan zijn relatie met Nora ook een beetje in het slop zit momenteel door de zorg voor hun kinderen en het vele werken wat ze beiden doen. Hij lijkt dus nogal vastgeroest te zijn in zijn leven, en met zijn kinderen loopt het ook al niet van een leien dakje, maar veel weten we verder niet over hem.
Ik moet wel zeggen dat ik hem - van het nieuwe stel mensen wat erbij is gekomen - juist het minst ergerlijk vind.
Het gedrag van dochter Silke en slaafje Ilias daarentegen, daar erger ik me wel echt groen en geel aan...

En aan Sam, want die heeft - via Frank - nu dan toch haar zinnetje door kunnen drijven en leek zich daar gisteren opperbest bij te voelen, terwijl Simonne duidelijk haar zorgen uitgesproken had waarom zij het niet zag zitten allemaal. Maar daar houdt "Sammeke" voor de zoveelste keer totaal geen rekening mee.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Niet zozeer de jonge/nieuwe personages op zich maar wel de manier waarop ze meestal geïntroduceerd worden.
Koleriek Lowieke/Kobe, wereldvreemde Bob, pestende Tamara/Toon, naïeve Jessica vriendinnetje/slaafje van Tamara en later van Ann, bitches Karin/Christine en nu het meest recente trio: onnozele Ilias, kinderachtige Silke en arrogante Niels.
De enige die een beetje normaal waren voor hun leeftijd, van bij het begin zijn Zihame en Robin, hoewel die laatste het soms een heel klein beetje kan uithangen maar wel schuldbesef heeft. En vroeger Stan en Emma.
Koleriek Lowieke/Kobe, wereldvreemde Bob, pestende Tamara/Toon, naïeve Jessica vriendinnetje/slaafje van Tamara en later van Ann, bitches Karin/Christine en nu het meest recente trio: onnozele Ilias, kinderachtige Silke en arrogante Niels.
De enige die een beetje normaal waren voor hun leeftijd, van bij het begin zijn Zihame en Robin, hoewel die laatste het soms een heel klein beetje kan uithangen maar wel schuldbesef heeft. En vroeger Stan en Emma.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Helemaal vergeten hoe arrogant Emma was in het begin ? Ik niet hoor. Ik herinner me nog dat ik haar toen met plezier een paar totsten tegen haar kop had gegeven.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Euh, blijkbaar wel ja... Dat ze later erg uit de hoogte deed vooral tegen Stan herinner ik me wel, maar van helemaal in het begin niet.martha schreef: wo 10 nov 2021, 15:40 Helemaal vergeten hoe arrogant Emma was in het begin ? Ik niet hoor. Ik herinner me nog dat ik haar toen met plezier een paar totsten tegen haar kop had gegeven.
0 x