Inderdaad... Nou moet ik wel toegeven dat Peter sowieso een soort van wandelende bron van ergernis is in mijn ogen, dus eigenlijk maakt het niet zoveel uit wat hij verkeerd doetsatine schreef: di 21 sep 2021, 10:30 Voor mij dan nog de ergernis dat Peter het liegen blijkbaar niet kan laten.
Tegen Femke doen alsof er niets gebeurd is en alles wel 'ça va' was, om dan daarna tegen Dieter toe te geven dat het een complete ramp was.
Die man zal het echt nooit leren blijkbaar.![]()
Wat mij ook enorm stoort aan dat hele gebeuren, is het feit dat zowel Tamara als Nancy er maar op blijven hameren dat het zo jammer zou zijn als Peter en Femke uit elkaar gaan. Het kan heel goed aan mij liggen, maar ik vind het soms bijna stuitend hoe er in Thuis omgesprongen wordt met bedrog.
Dat Tamara en Nancy hopen op een zo goed mogelijke verstandhouding i.v.m. een goede regeling voor Vic, zou ik begrijpen, maar ik kan me met geen mogelijkheid voorstellen dat er daar nog mensen rondlopen die Femke zo'n echtgenoot toewensen.
Die kerel heeft Femke jarenlang bedonderd zonder met zijn ogen te knipperen, en die 2 reageren daarop alsof hij alleen een keer vergeten is het vuilnis buiten te zetten.