Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Rosa, nancy en ook femke : die zal toch verschieten als ze hoort wat er gaande is ...
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Thilly hier...
Hoewel het natuurlijk heel lief is dat ze Adil en Christine wil helpen, kan ik me niet van de indruk ontdoen dat het niet helemaal uit barmhartigheid richting dat nieuwe gezin is. Buiten dat ik haar tegen het opdringerige aan vind overkomen, vind ik het er ook hoe langer hoe meer op lijken dat Thilly zich gewoon zo inzet omdat ze zelf niks beters te doen heeft én dat ze vooral gefixeerd is op Adil.
In Thilly's geval, word ik daar toch een beetje onrustig van op de een of andere manier. Het lijkt bij haar altijd alsof er hoe dan ook iets achter schuilt.
Ik hoop dat ik het helemaal mis blijk te hebben, hoor, want het zou van weinig fatsoen en gevoel getuigen, maar toch.
Op dit moment vind ik haar vele binnenspringen bij Adil, haar gemoei en haar (over)bezorgdheid bij de kabouters gewoon een beetje ergerlijk. Ze kan hem ook bijstaan zonder dat ze de hele tijd zo aanwezig is...
Hoewel het natuurlijk heel lief is dat ze Adil en Christine wil helpen, kan ik me niet van de indruk ontdoen dat het niet helemaal uit barmhartigheid richting dat nieuwe gezin is. Buiten dat ik haar tegen het opdringerige aan vind overkomen, vind ik het er ook hoe langer hoe meer op lijken dat Thilly zich gewoon zo inzet omdat ze zelf niks beters te doen heeft én dat ze vooral gefixeerd is op Adil.
In Thilly's geval, word ik daar toch een beetje onrustig van op de een of andere manier. Het lijkt bij haar altijd alsof er hoe dan ook iets achter schuilt.
Ik hoop dat ik het helemaal mis blijk te hebben, hoor, want het zou van weinig fatsoen en gevoel getuigen, maar toch.
Op dit moment vind ik haar vele binnenspringen bij Adil, haar gemoei en haar (over)bezorgdheid bij de kabouters gewoon een beetje ergerlijk. Ze kan hem ook bijstaan zonder dat ze de hele tijd zo aanwezig is...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Ik vind het ongelooflijk stom dat ze, nadat Adil vertrokken was, de anderen niet vertelde wat er aan de hand is.
1 x
-
- Nog geen rang
- x 2
- x 9
Nancy met haar "Ik ga me weeral moeten moeien eh!" Ze doet niet anders 

1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Nogmaals Peter - het houdt maar niet op met zijn gelieg en dingen verzwijgen.
Nee, niks aan de hand met Vic en hij laat Femke met alle plezier in het gedacht dat Yasmine bij hem woont.
Bah!
En ook wel Paulien en Tamara, die elkaar goedpraten over hun geroddel.
"Oei, het was niet de bedoeling dat Waldek dit hoorde."
Vertel het dan ook niet hardop in een café waar mensen zomaar binnen en buiten lopen.
Terwijl je ook weet dat Waldek heel vaak in de Withoeve komt.
Nee, niks aan de hand met Vic en hij laat Femke met alle plezier in het gedacht dat Yasmine bij hem woont.
Bah!
En ook wel Paulien en Tamara, die elkaar goedpraten over hun geroddel.
Vertel het dan ook niet hardop in een café waar mensen zomaar binnen en buiten lopen.
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat, inderdaad...satine schreef: wo 22 sep 2021, 09:22 Nogmaals Peter - het houdt maar niet op met zijn gelieg en dingen verzwijgen.
Bah!

En ook; als hij zich gisteren een beetje van goede wil had getoond, dan had hij Femke in elk geval meteen even laten weten dat alles goed was met Vic, na dat telefoontje van school. Niet zo vreemd dat ze zich zorgen nu maakte, zeker nadat ze hem ook nog eens met geen mogelijkheid kon bereiken.
Ik word echt misselijk van Peters achteloze en verongelijkte houding. Het is tenslotte door zijn eigen leugens dat hun hele huwelijk op z'n gat ligt.
Al heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat Peter dat zelf volledig wijt aan dat ene kusje tussen Kobe en Femke.
Een beetje zelfreflectie zou hem echt niet misstaan...

Precies! Heb het daar dan thuis over of zo...satine schreef: wo 22 sep 2021, 09:22 En ook wel Paulien en Tamara, die elkaar goedpraten over hun geroddel.

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Hier ook Peter! Klier!!! Wat een dominante zak is me dat!Christel schreef: wo 22 sep 2021, 10:38 Ik word echt misselijk van Peters achteloze en verongelijkte houding

2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Het dartsbord
Gaat Frank nu iedere avond met een ander personage in Bar Madam vogelpikken? Eerst was het Harry, toen Waldek, gisteren Eddy... Benieuwd wie het morgen wordt? Tom, Lowie of Peter?

Gaat Frank nu iedere avond met een ander personage in Bar Madam vogelpikken? Eerst was het Harry, toen Waldek, gisteren Eddy... Benieuwd wie het morgen wordt? Tom, Lowie of Peter?
1 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Dat onozele gedoe tussen Tom en karin ! Precies 2 pubers ; past helemaal niet bij hun uiterlijk.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Tom en Karin. Mens toch! Tom is precies een hitsige stier op haar rode pakje! En zo te zien begint Marianne ook al duchtig op haar zenuwen te werken!nounake schreef: do 23 sep 2021, 07:30 Dat onozele gedoe tussen Tom en karin ! Precies 2 pubers ; past helemaal niet bij hun uiterlijk.

2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Tom en Karin; inderdaad, kunnen die zich niet een heel klein beetje inhouden en hun enthousiasme bewaren voor de slaapkamer of zo? (of in ieder geval ergens waar er geen andere mensen op uitkomen)
Ilias; niet grappig om - na een bult clichés over oudere mensen - nu ook een tienercliché voorbij te zien komen. Wat een irritante kleuter is me dat zeg...
Waldek; sorry, maar zijn pedant gedrag over zijn droiven zorgt bij mij bijna voor kippenvel
En ook hier het dartsbord... Hoeveel afleveringen gaan daar nog aan gewijd worden?

Ilias; niet grappig om - na een bult clichés over oudere mensen - nu ook een tienercliché voorbij te zien komen. Wat een irritante kleuter is me dat zeg...

Waldek; sorry, maar zijn pedant gedrag over zijn droiven zorgt bij mij bijna voor kippenvel

En ook hier het dartsbord... Hoeveel afleveringen gaan daar nog aan gewijd worden?

2 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Nancy met haar hysterische gedoe. De ene keer vliegt ze uit tegen Peter en verdedigt Femke de andere keer is het net het tegenovergestelde.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Waldek...
Echt, snuift die man teveel aan de wierrook of zo?
Of moet hij bewust een beetje alternatief, stoer en relaxed overkomen?
Het kan heel goed aan mij liggen, maar de laatste tijd vind ik hem zo ongelofelijk vreemd reageren
Ben geen fan van Ilias, allesbehalve zelfs, maar ik kan me bijna voorstellen dat hij niks meer serieus neemt van alles wat Waldek tegen hem zegt, alleen al door zijn lijzige, vage manier van staren en praten.
+
Peter (voor de verandering
). Wat ga je op een darttoernooi doen als je erbij zit te kijken alsof je nog liever een nagelextractie zonder verdoving had ondergaan?
Wat een chagrijn .
Echt, snuift die man teveel aan de wierrook of zo?
Of moet hij bewust een beetje alternatief, stoer en relaxed overkomen?

Het kan heel goed aan mij liggen, maar de laatste tijd vind ik hem zo ongelofelijk vreemd reageren

Ben geen fan van Ilias, allesbehalve zelfs, maar ik kan me bijna voorstellen dat hij niks meer serieus neemt van alles wat Waldek tegen hem zegt, alleen al door zijn lijzige, vage manier van staren en praten.
+
Peter (voor de verandering

Wat een chagrijn .

0 x