Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Rosa staat in Jacques zijn testament, dus ze krijgt zijn huis als hij sterft...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
En hoe gaat ze de successierechten betalen? Die zullen niet min zijn. Niet getrouwd of wettelijk samenwonend, dergelijk huis... Paulien zal met hangende pootjes terugkeren of helemaal mogen verdwijnen (eigenlijk nog liefst dat laatste)Kiki_Dee schreef: vr 16 apr 2021, 09:58 Rosa staat in Jacques zijn testament, dus ze krijgt zijn huis als hij sterft...
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ja, van mij mag ze ook gerust vertrekken. Wat een ergerlijk, egoïstisch type is het toch.
Gewoon walgelijk hoe ze daar gisteren even in de groep gooide dat ze dat kind nu niet meer wil. En dan dat verongelijkte gezicht erbij...
En dat alles gewoon omdat Jacques haar meer naar de mond praat dan dat Kobe dat doet.

Gewoon walgelijk hoe ze daar gisteren even in de groep gooide dat ze dat kind nu niet meer wil. En dan dat verongelijkte gezicht erbij...

En dat alles gewoon omdat Jacques haar meer naar de mond praat dan dat Kobe dat doet.

2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ja, maar zou je daar nog willen wonen als alles zo griezelig verloopt zoals het nu aanlegt?Kiki_Dee schreef: vr 16 apr 2021, 09:58 Rosa staat in Jacques zijn testament, dus ze krijgt zijn huis als hij sterft...
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 1
- x 53
- x 83
Dan verkoop je gewoon heel die bazaar.daffy duck schreef: vr 16 apr 2021, 16:59 Ja, maar zou je daar nog willen wonen als alles zo griezelig verloopt zoals het nu aanlegt?
Maar zou het wel waar zijn wat hij gezegd heeft? Tenzij hij geen andere erfgenamen heeft natuurlijk.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Paulien gelooft er precies niets van
Ze belt Jacques nog eens...

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
da's toch erg hé met dat vrouwmens! ze gelooft liever die mooiprater dan haar Kobe en al de entourage die het goed met haar voorheeft! Wat een koppig en onuitstaanbaar geval is dat toch! Denkt ze nu dat iedereen tegen haar is en haar daarom haar haar studio niet gunt! Komaan zeg!

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Die Paulien is idd n ergerlijk type. Alles moet rond haar draaien, ze is nooit gelukkig, ze denkt dat iedereen tegen haar is. Ze ziet niet dat Kobe het goed met haar voorheeft en haar steunt.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Iedereen toetert natuurlijk "het is een moordenaar", maar ondertussen kammen Dieter & co Jacques' huis uit om de bewijzen daarvoor te vinden...
M.a.w. ze hebben voorlopig 0,0 bewijs.
M.a.w. ze hebben voorlopig 0,0 bewijs.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Bewijs of niet, dat weet Paulien niet - en de anderen ook niet denk ik.
Dat ze zomaar even Jacques dan gaat bellen, vond ik wel apart.
Wou ze horen of het waar is wat ze zeggen over haar goede vriend of wou ze hem waarschuwen?
Ze leek me in ieder geval verre van overtuigd van wat er gezegd werd over haar idool.
Dat ze zomaar even Jacques dan gaat bellen, vond ik wel apart.
Wou ze horen of het waar is wat ze zeggen over haar goede vriend of wou ze hem waarschuwen?
Ze leek me in ieder geval verre van overtuigd van wat er gezegd werd over haar idool.
1 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat vond ik ook raar...satine schreef: di 20 apr 2021, 10:19 Dat ze zomaar even Jacques dan gaat bellen, vond ik wel apart.
Het leek in mijn ogen zelfs vooral alsof ze hem wou waarschuwen, in plaats van dat ze twijfelde aan Jacques' onschuld. Nou kan Paulien wel regelmatig egoïstisch en opportunistisch uit de hoek komen, maar zou ze echt zo hartgrondig in hem geloven dat ze meent dat Kobe, Rosa, Waldek, Tim én Dieter allemaal maar wat uit hun duim zuigen, gewoon omdat Jacques haar een tijdje naar de mond gepraat heeft en zogezegd "in haar gelooft"?
Want dat zou toch wel heel extreem ver gaan.
Ik heb in elk geval met verbazing zitten kijken toen ze dat telefoontje pleegde...

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
In haar ogen heeft hij zoveel voor haar gedaan (van die job + auto geven tot een eigen atelier...) dat hij het voordeel van de twijfel verdient. En daarom wilde ze wellicht gewoon zijn versie van de feiten horen, maar ik kan me vergissen...
Nu heeft zij (net als de rest van de Thuis-mensen) wél de versie van Dieter gehoord, maar voorlopig is die laatste nog steeds koortsachtig op zoek naar bewijzen. En zolang die er niet zijn (opnieuw = wij weten beter, maar zij hebben al die dingen natuurlijk niet gezien
) - kan zij bijvoorbeeld denken dat hij gevlucht is omdat ze hem "in zijn ogen" onterecht beschuldigen van iets.
Of tenminste, ze hoopt dat het onterecht is, want anders is ze (1) haar job kwijt en (2) haar o zo belangrijk atelier.
Nu heeft zij (net als de rest van de Thuis-mensen) wél de versie van Dieter gehoord, maar voorlopig is die laatste nog steeds koortsachtig op zoek naar bewijzen. En zolang die er niet zijn (opnieuw = wij weten beter, maar zij hebben al die dingen natuurlijk niet gezien

Of tenminste, ze hoopt dat het onterecht is, want anders is ze (1) haar job kwijt en (2) haar o zo belangrijk atelier.
0 x
-
- x 435
Jacques heeft het dan ook heel geslepen gespeeld om haar die indruk te geven hé.johan1969 schreef: di 20 apr 2021, 08:47 Die Paulien is idd n ergerlijk type. Alles moet rond haar draaien, ze is nooit gelukkig, ze denkt dat iedereen tegen haar is. Ze ziet niet dat Kobe het goed met haar voorheeft en haar steunt.
0 x
-
- x 435
Het was ook wel een hele boel om ineens te verwerken. Wij weten wat Jacques op zijn kerfstok heeft, zij niet. We weten trouwens niet waarom ze hem belde. Het kon even goed zijn om hem om een woordje uitleggen of om hem zijn vet te geven om dat hij haar zo had bedrogen.Kiki_Dee schreef: di 20 apr 2021, 07:42 Paulien gelooft er precies niets van
0 x