Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- x 435
Na gisteravond lijkt toch echt dat Tom niet de dader is. Ik denk toch echt niet dat hij zo overtuigd zou ontkennen tov Tania wetende dat ze een DNA-test lieten doen die binnen een paar dagen zijn schuld zou kunnen bewijzen.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik dacht dat Peter en Tom elkaar kenden uit het studentenleven.
Volgens wat ik vind online zou Tom geboren zijn in 1973, dat maakt dat hij 30 jaar geleden 17 was.
Zou hij toen ook al zo'n zuipschuit geweest zijn? Met blackouts en zo?
Volgens wat ik vind online zou Tom geboren zijn in 1973, dat maakt dat hij 30 jaar geleden 17 was.
Zou hij toen ook al zo'n zuipschuit geweest zijn? Met blackouts en zo?

0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Peter heeft Tom aangemaand van zijn trots opzij te schuiven en om zo snel mogelijk een DNA test te ondergaan om zo zijn onschuld te kunnen bewijzen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
De enige goede raad die hij al gekregen heeft... Ann heeft het hem ook gevraagd, maar de motivatie en de toon die ze aangaf was lichtelijk wat meer subtiel!apestaart schreef: wo 23 sep 2020, 11:01 Peter heeft Tom aangemaand van zijn trots opzij te schuiven en om zo snel mogelijk een DNA test te ondergaan om zo zijn onschuld te kunnen bewijzen.

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ik fronste ook toen Peter zei dat ze elkaar kenden uit het studentenleven. Als ik heel ver in mijn geheugen graaf denk ik toen Tom aan Peter voorgesteld werd (was dat niet toen Peter geroyeerd was als notaris en Tom zijn praktijk overnam ?) ze elkaar voor de eerste keer zagen. En Tom zuipschuit als puber ? Misschien één of twee keer want Tom dronk toch in de beginjaren van Thuis altijd cola. 

1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad Martha, het was Marianne die Peter 'herkende' aan de hand van zijn naam. Zij kende de familie, als ik me goed herinner.
Tom kwam toen uit de lucht gevallen, het was pas na wat graven in zijn geheugen dat hij wist wie Peter (ongeveer) was.
Tom kwam toen uit de lucht gevallen, het was pas na wat graven in zijn geheugen dat hij wist wie Peter (ongeveer) was.
1 x
-
- x 435
Peter twijfelt dus ook aan Tom omdat die wel meermaals zat was in zijn wilde jaren en niet wist waar hij was of wat hij deed als hij stomdronken was.
Ik begrijp het niet, hoor, is iemand die stomdronken is, toch nog in staat om iemand te verkrachten met een zwangerschap als gevolg? Zou mij erg verbazen.
Ik begrijp het niet, hoor, is iemand die stomdronken is, toch nog in staat om iemand te verkrachten met een zwangerschap als gevolg? Zou mij erg verbazen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Dat was toch ook wat Ann al eerder tegen hem zei ??ikke schreef: wo 23 sep 2020, 12:35 Peter twijfelt dus ook aan Tom omdat die wel meermaals zat was in zijn wilde jaren en niet wist waar hij was of wat hij deed als hij stomdronken was
Maar ja, de kans lijkt inderdaad klein dat het Tom effectief was. Zou me niet verbazen als toevallig ons vettig Jaakske daar in de surfclub rond hing in de dagen dat Tania daar aanwezig was. Who knows, Jacques de vader van Xander. Twee korte lontjes

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Is ook mijn gedacht en hij werkte toch voor het immokantoor daar aan de kust ?? Maar nog altijd een raadsel voor mij dat hoe dat losgeslagen en ongecontroleerd projectiel Tom zo expliciet als de vader aanwijst
0 x
-
- x 435
Ann zei dat Tom vroeger een zwijn was. Zij heeft niets gezegd over dronken zijn. Ik denk dat een dokter toch wel kan weten dat een man tot niet veel in staat is als hij "van de wereld niet meer weet"...

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat klopt inderdaadsatine schreef: wo 23 sep 2020, 12:23 Inderdaad Martha, het was Marianne die Peter 'herkende' aan de hand van zijn naam. Zij kende de familie, als ik me goed herinner.

Marianne kende vooral Peter's vader goed, omdat dat vroeger een heel goede vriend van Walter was geweest. Ze heeft vanwege die reden Peter onder haar vleugels genomen toen hij daar net kwam wonen, omdat hij er niemand kende.
Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat Tom en Peter verder echt een voorgeschiedenis hadden.

Ik weet wel nog dat Marianne, Tom - toen die terug kwam uit Canada - een paar keer aangespoord heeft om contact te zoeken met Peter, omdat die ook net naar daar verhuisd was en wel wat nieuwe vrienden kon gebruiken. Zo zijn Peter en Tom bij elkaar uit gekomen en zijn dan daarna echt vrienden geworden toen Tom bij Peter is gaan werken.
Geen idee hoe het verder ook alweer precies allemaal zat, maar ik weet wel dat Tom echt geen zuipschuit was in de eerste seizoenen van Thuis. Hij dronk inderdaad vooral Cola, waar zowat iedereen meermaals commentaar op leverde en wat op die manier nog eens extra in de verf gezet werd.
Ik vind dit hele verhaal hoe langer hoe meer rammelen aan alle kanten. En nu blijkt er dus ook nog eens een verwantschap tussen Ann en Xander te zijn. Het moet niet gekker worden...

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Tom had dan Karen bij enkele zaken betrokken en zo heeft zij zich dan verder ingewerkt en heeft zij Peter een loer gedraaid bij de verdere overname dacht ik...Tom heeft het wel allemaal oogluikend laten gebeuren. Dus ik denk dat Peter toch nog een eitje te pellen heeft met Karen en daardoor Tom zal helpen.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Nadat hij eerst Tom nog eens wees op een moment dat die zo stomdronken was en niet weet wat hij deedapestaart schreef: wo 23 sep 2020, 11:01 Peter heeft Tom aangemaand van zijn trots opzij te schuiven en om zo snel mogelijk een DNA test te ondergaan om zo zijn onschuld te kunnen bewijzen.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Het moet er heet aan toe gegaan zijn ten huize Tom Dedecker want onze advocaat had serieuze okselvijvers gisteren 

0 x