Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Nancy, gelijk dat zij aan Britney een poging doet om seksuele voorlichting te geven en dat in 1920-stijl van in de tijd dat men aan kinderen vertelde dat kinderen uit een bloem(kool) geboren werden of gebracht werden door een ooievaar maar zij vergeet dat we niet in 1920 maar in 2020 leven, typisch voor Nancy.
Op een bepaald moment zei Britney dat zij dat allemaal van haar 6 jaar al wist hoe dat allemaal in elkaar zit want zij kreeg toen al voorlichting van in de lagere school en toen stonden Dieter en vooral Nancy daar te gapen van verwondering.
Ze heeft meermaals geprobeerd met de nadruk op geprobeerd Nancy antwoord te geven (maar mama toch *zucht*) maar Nancy kennende die ratelde die aan één stuk door. En het was niet vanaf haar 6 jaar met wel in het 6de leerjaar (dus 11-12 jaar) dat Britney voorlichting gekregen heeft.
Bob liet weer van zijn beste kant zien, toen hij en Tamara terug in hun oude kamer hun intrek namen was hij bezig met dat bed zo precies mogelijk op zijn plaats te zetten er mag geen micrometer er van afgeweken worden want stel je voor dat hij niet zou kunnen slapen of erger nog erger dat zijn "bedprestaties" er zou kunnen onder lijden tot grote ergernis en frustraties van Tamara.
Dat pietje precies komt weer bij hem te boven, dat is lang geleden.
apestaart schreef: za 26 sep 2020, 12:20
Bob liet weer van zijn beste kant zien,
Ik ergerde mij daar enorm aan. Als het om Bowy gaat kan hij blijkbaar wel flexibel zijn. Maar zijn bed moet op exact dezelfde plaats komen te staan als voorheen. Overdrijven is ook een kunst?
ikke schreef: za 26 sep 2020, 13:43
Ik ergerde mij daar enorm aan. Als het om Bowy gaat kan hij blijkbaar wel flexibel zijn. Maar zijn bed moet op exact dezelfde plaats komen te staan als voorheen. Overdrijven is ook een kunst?
Inderdaad... Het is net een kunstje wat ze af en toe uit de kast trekken als het zo uitkomt.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Sam gisteren tegen Joren " Emma kan dan carpoolen met Judith" . Euh, ik dacht dat beide (Joren en Emma) in dezelfde straat wonen nl de dreef
En ergens vorige week : het opsporingsbericht van Xander en de foto van Xander Als dat een kopie van zijn paspoortfoto is Ik zie de politie/douane ed hun gezicht al als ze dat moeten controleren
Sam heeft eens kip curry klaargemaakt wel dat recept heeft zijn naam precies niet gestolen, het was inderdaad kip CURRY dus eigenlijk curry met kip.
Judith en Sam hebben hun mond mogen blussen nog een geluk dat Jasper, Emma en Tim niet van die kip gegeten hebben.
Sam zou dus best kooklessen gebruiken en in afwachting dan maar de traiteur laten komen zoals Judith aanraadt.
apestaart schreef: vr 09 okt 2020, 00:47
Sam heeft eens kip curry klaargemaakt wel dat recept heeft zijn naam precies niet gestolen, het was inderdaad kip CURRY dus eigenlijk curry met kip.
De kennis die Joren had over de kookkunsten van z'n tante. En dan het leedvermaak die hij en Emma hadden op de reactie na de proevers
sessie van Judith en Sam.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Die twee verstrooide moeders Judith en Sam. Gingen zodanig in hun gekwebbel op dat ze de hevig loeiende politiesirenes en de boven de Dreef cirkelende helikopter helemaal niet hoorden. En dan komt Judith later doodleuk verbaasd thuis: "Oei, wat is hier gebeurd?".
tvx1 schreef: vr 09 okt 2020, 22:12
Die twee verstrooide moeders Judith en Sam. Gingen zodanig in hun gekwebbel op dat ze de hevig loeiende politiesirenes en de boven de Dreef cirkelende helikopter helemaal niet hoorden. En dan komt Judith later doodleuk verbaasd thuis: "Oei, wat is hier gebeurd?".
Met de achtergrond informatie waarover Judith beschikt over Robin zou ze toch wat meer ongerust kunnen zijn over de blauwe lichtjes rond haar!
was inderdaad lachwekkend!
En dan Tim die zegt als hij Tania ziet zitten: bel een dokter, terwijl hij in het huis van 2 dokters staat!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes