tvx1 schreef: ma 14 sep 2020, 21:30
De beschrijving van Ann opnieuw komt toch echt niet overeen met de Tom die we in de beginjaren van Thuis zagen...
Bwa, een communicantje was het ook niet. Hij wist natuurlijk alles en iedereen rond zijn vinger te draaien maar ik kan wel nog zien hoe Tom een womanizer was.
Wat ik hier niet snap is, heb ik iets gemist of kwam Xander en Karin niet echt met nieuwe informatie?
Ann en Tanja wisten toch beide reeds dat Tom heel vaak in die surfclub rond hing en vroeger nog een oogje had op Tanja. Maar omdat een derde (Karin nota bene) oppert dat Tom misschien wel eens de dader kan zijn loopt alles nu uit de hand Terwijl het een ongelooflijk toeval moet zijn mocht Tom werkelijk de dader zijn. Niet alleen dat, maar er zullen toch nog wel meer mannen lid geweest zijn van die surfclub? Mocht er nu nog gezegd worden dat er iemand in de surfclub Tom betrapt had of zo, dan zou ik de verhaallijn nog wat meer kunnen volgen. Nu lijkt het me alsof iedereen zich opwerkt zonder enig bewijs of nieuwe informatie.