Joren De Witte (Mathieu Carpentier)
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Vannacht gedroomd dat ik een treurende Joren aan het troosten was. Best gek, daar ik al sinds de seizoensfinale niet meer nadenk over de serie. Maar oude dingen kolen wel vaker terug na een tijdje en het is precies wat ik in het echt zou doen 

0 x
-
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
Ik vind het toch vreemd dat de moeder van Joren nooit in the picture komt. Zij leeft toch nog? Het kan dan zijn dat ze ruzie had met Bill, maar haar zoon kan ze toch blijven steunen?
0 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Nou, zij heeft haar man en zoon bewust achtergelaten met de bedoeling om niet meer terug te komen. Misschien heeft ze dus niet eens weet van wat er gebeurd is.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Bovendien zal Joren waarschijnlijk zijn moeder niet meer willen zien maar het is niet uitgesloten dat zij toch op termijn in de serie zal verschijnen.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Arme Joren... Hij is zo kwaad en verdrietig. Ik hoop maar dat hij geen domme dingen gaat doen en dat dat 'Ik zet het hun betaald' maar een bevlieging was.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik heb blijkbaar iets gemist... waarom loopt Joren met een kruk ? En waarom keek hij zo raar toen Sam voorstelde om samen met Viv een klus te doen in bar Madam... of heeft het niets te maken met het feit dat het samen met Viv is, maar omdat haar stiefvader daar iemand heeft vermoord ? Ik dacht dat Viv wist dat Sam gerante ging zijn in Bar Madame, kan me geen rare reactie van haar herinneren, ... Dus daarom vond ik de reactie van Joren zo raar...
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Hij is gewond geraakt met die schermutseling met Jasper toen deze probeerde Thilly te wurgen.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
inderdaad, maar de eerste afleveringen erna, hadden ze dit blijkbaar vergeten in het scriptapestaart schreef: do 06 feb 2020, 23:01 Hij is gewond geraakt met die schermutseling met Jasper toen deze probeerde Thilly te wurgen.
0 x
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
- x 21
- x 13
-
- x 435
Ik weet niet wat wij denken, maar ik denk dat Emma een blauwtje zal lopen. En ik hoop dat Joren rap duidelijk zal zijn tegenover haar dat hij wel open staat voor vriendschap maar niets meer.
0 x
-
- Nog geen rang
Toch raar dat er plots geen HoLebi personages meer mogen meespelen? Joren is plots Hetero geworden en Ann en haar vriendin plots ook hetero's? Is homoseksualiteit terug een taboe op tv?
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Zou het niet eerder zijn dat Joren biseksueel is dus dat hij zowel op mannen als op vrouwen valt?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Dat het is zoals het wilt: ik vind de warmte en de vriendschap tussen die 2 heel mooi. Dat is alles wat telt!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- jono
- Nog geen rang
- x 3
1. Biseksualiteit bestaat.thuisboy schreef: wo 02 sep 2020, 14:38 Toch raar dat er plots geen HoLebi personages meer mogen meespelen? Joren is plots Hetero geworden en Ann en haar vriendin plots ook hetero's? Is homoseksualiteit terug een taboe op tv?
2. Waarom wil je mensen zo in hokjes plaatsen? Ik vind het juist heel mooi dat Thuis laat zien dat mensen veelzijdig kunnen zijn, zonder hen te moeten definiëren.
2 x